Useat pojat ja nuoremmat miehet väittävät, että leuka on se, jolla nainen saadaan
Esimerkki: joku mies lähestyy baaritiskillä jotain naista: nainen sanoo, että viettää vain kavereidensa kanssa aikaa.
Noh sitten tämän miehen täydellisen komea kaveri tekee saman: nainen kutsuu miehen samaan pöytään heidän kanssaan.
Väittävätkö vielä naiset, ettei leualla ja komeudella ole väliä?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tätä roskaa incelli keksit aivan loputtomasti?
Kun elämä vain pyörii noiden ihme looksmaxxereiden jutuissa niin aina löytää tekosyitä omalle sinkkuudelleen ja joissakin tapauksissa jopa naisvihalle. Voi kun käyttäisivät kaiken sen ajan fiksummin.
Miksi kukaan setä ei yritä yhtä kiihkeästi saada tätiseuraa?
Mites kun on parta ja leukaa ei näe?
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tätä roskaa incelli keksit aivan loputtomasti?
Älä nyt, se on jist viimeisen tunnin käyttänyt hakkaamalla vasaralla leukaansa uuteen malliin. Tavoitteena laatikkoleuka ja kiitorata suoraan naisten pikkareihin.
Kyllä on taas lapsellista tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tätä roskaa incelli keksit aivan loputtomasti?
Kun elämä vain pyörii noiden ihme looksmaxxereiden jutuissa niin aina löytää tekosyitä omalle sinkkuudelleen ja joissakin tapauksissa jopa naisvihalle. Voi kun käyttäisivät kaiken sen ajan fiksummin.
Juuri noin. Inkkelisivustoilla miehet raivoavat ihan oikeasti siitä, kuinka se, että joiltain puuttuu "muutama millimetri luuta" eri puolilta kasvoja (leuasta, otsasta jne.) on tehnyt heidän elämästään helvetin, sillä naisten (=seksin) saanti on siten aivan mahdotonta. Kuinka epäreilu voi luonto ollakaan! :D
Ei näihin tampioihin ja heidän keskusteluihinsa kannata suhtautua kuten normaaleihin ihmisiin.
Katsoin dokumentin looksmaxxing- tyypeistä. Niillä oli omaan makuuni todella vastenmielinen ulkonäköihanne miehille. Ja väittivät ihan vakavissaan, että naiset tykkää tästä laatikkoleuka- testosteroni- coctailista 🤮 suosittelisin tosiaan käyntiä prismassa, uimarannalla tai melkein missä vaan, missä ihmisiä liikkuu pareittain. Näköhavainto on, että ulkonäöllä ei juurikaan ole vaikutusta siihen, onko ihmisellä parisuhde vai ei.
Kysy ronn mossilta sen edestähän naiset suomessakin pyörtyili
Vierailija kirjoitti:
Jep: hyvä ryhti, väh. 185cm pituus, eksroveriso sekä isot sosiaaliset piirit, treenattu ulkonäkö, jykevä leuka, tappajan katse, soturin kallo ja korkea status (rikokset/työelämä) on ollut jo viimeisen parin kymmenen vuoden aikana minimi.
Tappajan katse, soturin kallo ja korkea status (huom: rikokset/työelämä)
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Jep: hyvä ryhti, väh. 185cm pituus, eksroveriso sekä isot sosiaaliset piirit, treenattu ulkonäkö, jykevä leuka, tappajan katse, soturin kallo ja korkea status (rikokset/työelämä) on ollut jo viimeisen parin kymmenen vuoden aikana minimi.
Hohhoijaa. Luonne on tärkein. Kivat silmät, iloinen ja rehti katse yms toki plussaa ja se siisti eikä aivan vetelä makaroniolemus minkä joku jo mainitsi.
Tehtiin juuri tuollainen källi yhdelle naisporukalle. Kaveri kun meni juttelemaan niin seura kelpasikin niin menin sitten sanomaan kaverille, että tulee mieluummin pelaamaan bilistä, että naiset haluavat olla rauhassa. Ähäkutti.
Nainen ei ole kala, eikä bibbeli ole onkivapa.
Vierailija kirjoitti:
Jep: hyvä ryhti, väh. 185cm pituus, eksroveriso sekä isot sosiaaliset piirit, treenattu ulkonäkö, jykevä leuka, tappajan katse, soturin kallo ja korkea status (rikokset/työelämä) on ollut jo viimeisen parin kymmenen vuoden aikana minimi.
Pituudella ei ole väliä kunhan on minua (160 cm) pidempi, mutta muuten tuo kuvailusi kuulostaa ainoastaan vastenmieliseltä.
Mikä v i t u n vimma teillä apinoilla on selittää mistä me tykätään?
Ei sinusta eikä sun hikisen luokkakaverin leuasta. Ei SUPLIIKISTA eikä väkivallasta.
Sä et tykkää naisista joten pane sitä leukalassea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep: hyvä ryhti, väh. 185cm pituus, eksroveriso sekä isot sosiaaliset piirit, treenattu ulkonäkö, jykevä leuka, tappajan katse, soturin kallo ja korkea status (rikokset/työelämä) on ollut jo viimeisen parin kymmenen vuoden aikana minimi.
Pituudella ei ole väliä kunhan on minua (160 cm) pidempi, mutta muuten tuo kuvailusi kuulostaa ainoastaan vastenmieliseltä.
Johtuu ap:n suuntautumisesta. Se tyrkyttää homofantasiaansa. On ok olla homo muttei häiriköidä naisia kaapista.
Tom of Finland-fiksoitunut perceli
Mihin ne karvaiset pakarat ja kylmä kyynel jäivät, ap?
Saa kyllä olla aika yksinkertanen toope, jos luulee että joku yksinkertanen pikkujuttu niinku leuka tai pituus ois naissuosion avain. Jos se ois niin helppos, niin eihän sitäkään mysteeriä tarttis enää 2026 ratkoa, mutta tättärää yhä vaan mennään