Mitä vaatetta olet ostanut viimeksi?
Minä ostin tänään 2 pellavahousut, "kunnollisen", eli ei ohut lieru, 1-värisen t-paidan, 2kpl printti t-paidan, 2 rintaliivit ja 3 alushousut ja olkalaukun tai oikeastaan sellaisen kainaloon menevän pussukkalaukun sekä maksihameen ja mekon.
Kommentit (29)
Tilasin 7 t-paitaa ja 3 housut. Oli tarvetta päivittää arkivaatteita, kun heitin vanhoja pois.
Viime viikolla Löytötexin loppuunmyynnistä kaksi huivia 3e/kpl. En edes muista koska viimeksi olisin ostanut varsinaisia vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirppikseltä? yht.8e
En kirppistele.
Ap
Nyt lähtee niin halvalla ettei tarvii kirppistellä 🌺
Vierailija kirjoitti:
Ahaa onko alet päällä.
En ainakaan itse ostanut alen vuoksi, vaan tarpeeseen. Normaali hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Puuvillaisia alushousuja
Ihan parhaita👍
Vierailija kirjoitti:
Pitsimekon lapsen lakkiaisiin, Zalando 89€ ja kengät 29€.
Haluaisin myös tietää, miksi haluat tietää.
Tämä on ihan keskustelupalsta. Onko joku joskus vainonnut sinua kun noin tyhmiä kyselet.
Ihan eri.
Ostin käytetyt shortsit ja hupparin. Huppari oli hyvä, mutta shortsit liian kireät. Munat pullottaa liikaa.
Vagabondin mokkanahkaiset balleriinat, nämä uutena. Sitä ennen kirpparilta t-paidan ja kahdet shortsit.