Yes! Poika pääsi oikikseen!!
Wuhuu! Todellakin hillun ja juhlin. Meidän kummankin suvuissa ei ole muita lukiolaisiakaan kuin meidän lapset.
Mä olen niiiiiiin ylpeä noista. Tytär opiskelee opettajaksi.
Siitäs saitte epäilijät, kun musta ja miehestä ei pitänyt koskaan tulla mitään... Ennusteet olivat, että perinteisesti juoppoja työttömiä. Me alettiin ahkeriksi duunareiksi ja hyviksi, osallistuviksi vanhemmiksi. :) Todellakin elän myös lasten saavutusten kautta!
Kommentit (41)
Onko kämppä Rovaniemeltä hommattu?
Onnittelut toki ap poikanne puolesta, mutta onko tämä nyt asia jota pitää huutaa pastoilla. Pojan oma asia ja pojan oma tulevaisuus kyseessä, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikiksessa kasvatetaan mulkkuja ja kusipäitä lähtökohtaisesti.
Asianajaja = Ammattivelehtelija.
Velehtelija 🤣🤣
Miten sitten väärikseen päästään?
Onnea! Harmi vain, että oikeustiede tuppaa olemaan tekoälyn ensimmäisiä kohteita...
Tulevaisuuden massatyöttömyysala. Eikä edes vaikea päästä.
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuuden massatyöttömyysala. Eikä edes vaikea päästä.
Palsta ei koskaan petä :D edes malmin baareista ei löydy samaa kateutta ja katkeruutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuuden massatyöttömyysala. Eikä edes vaikea päästä.
Palsta ei koskaan petä :D edes malmin baareista ei löydy samaa kateutta ja katkeruutta
Oma lapsi pääsin lääkikseen. Haahaa!
Rahakas homma niin kauan, kunnes tekoäly korvaa ylipalkkaiset lakimiehet ja naiset.
Lapsi pääsi lääkikseen, vanhemmat deekikseen.
Vierailija kirjoitti:
Voikin jo nyt ruveta miettimään että haluaako alkaa puolustamaan rais*aajia, murhaajia, pedoja tms...
Voihan hänestä tulla yritysjuristikin, tai menee hallinnon palvelukseen.
Tekoäly vie niiden työt ja ovat yleensä hyvin tympeitä ihmisiä, mutta onnea teille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikiksessa kasvatetaan mulkkuja ja kusipäitä lähtökohtaisesti.
Asianajaja = Ammattivelehtelija.
Velehtelija 🤣🤣
Laiskan valehtelijan määritelmä.
Avustajat tekee työt, asianajaja kerää palkkiot.
Moni vanki on myös nykyään asianajaja😂
Vierailija kirjoitti:
Oikiksessa kasvatetaan mulkkuja ja kusipäitä lähtökohtaisesti.
Kasvatetaan ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuuden massatyöttömyysala. Eikä edes vaikea päästä.
Palsta ei koskaan petä :D edes malmin baareista ei löydy samaa kateutta ja katkeruutta
Oma lapsi pääsin lääkikseen. Haahaa!
Ai pääsit ?
Vierailija kirjoitti:
Moni vanki on myös nykyään asianajaja😂
Aika pieni %
Otat sitten kunnian lapsen saavutuksista :D