Härnäävä/provosoiva pukeutuminen huomion kerjäämiseen. Isot tissit laitetaan usein esille, pienet piiloon
Tarkoituksena kai huomiota halutuilta ihmmisiltä. Siinä sivutuotteena tulee myös erektio niille, joille ei sitä haluaisi aiheuttaa. He eivät saisi edes katsoa.
Kommentit (32)
Miten isot muka saisi piiloon? Ei vaatteet poista tissien olemassaoloa ja isoa kokoa.
Ja vaikka pienet tissit oisi tiukassa topissa, ne ei vaan näytä niin tyrkyltä. Ei niitä saa esille samalla tavalla kuin isoja.
Eikö tissejä ja kamelinvsrvasta esitelläkään vain omaksi iloksi? 🤔
Et näe niitä jos et katso, eli oma vikasi vain.
Naisten paidat on nykyisin tosi avokaulaisia.
On kyllä huomattu että jotkut naiset myös kerjäävät huomiota joiltain miehiltä laittamalla puseron jossa rintojen yläosa näkyy, myös varatut.
Vierailija kirjoitti:
Maailma on täynnä ärsykkeitä mutta jokainen päättää itse mihin reagoi.
Et voi syyttää muita patologisesta eli taudinomaisesta runkkariudestasi.
sulle ei runkkata, et ansaitse sitä.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä huomattu että jotkut naiset myös kerjäävät huomiota joiltain miehiltä laittamalla puseron jossa rintojen yläosa näkyy, myös varatut.
Joskus mietin, miltä avokaulaiset paidat näyttäisi miesten päällä. Miksei mIehillä ole avokaulaisia kireitä t-paitoja? Omaksi ilokseen.
Vierailija kirjoitti:
Lääketieteellinen diagnoosisi: Kusta päässä?
Miten helevetissä mä piilotan mun rinnat? On tavallinen t-paita päällä. Ei näy paljasta pintaa. 🖕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä huomattu että jotkut naiset myös kerjäävät huomiota joiltain miehiltä laittamalla puseron jossa rintojen yläosa näkyy, myös varatut.Joskus mietin, miltä avokaulaiset paidat näyttäisi miesten päällä. Miksei mIehillä ole avokaulaisia kireitä t-paitoja? Omaksi ilokseen.
Eiköhän tuottajat kohta lähde siihenkin, senhän takia naistenkin paidat on sellaisia, säästetään kangasta ja siten kuluja tuotantovaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä huomattu että jotkut naiset myös kerjäävät huomiota joiltain miehiltä laittamalla puseron jossa rintojen yläosa näkyy, myös varatut.Joskus mietin, miltä avokaulaiset paidat näyttäisi miesten päällä. Miksei mIehillä ole avokaulaisia kireitä t-paitoja? Omaksi ilokseen.
Et oo koskaan kaupoissa ollut. Miehillä on ollut viimeiset 30 vuotta kireitä paitoja ja varmaan ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Viddu sä oot typerä.
Vierailija kirjoitti:
tissi-, prrse- ja pinppivaot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turpa kiinni, mummos oli
Ime munaa.
Kyllä huomaa että luuseri incelit luulevat kaikesta kaikkea. Miltä tuntuu olla vajaa luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viddu sä oot typerä.
mutsis on, kun sut teki.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kaikki paidat. Mulla ei näy tissivako.
ihan kuule itseään varten pukeutuvat, kuten ottavat kuvatkin aina rinnat kiinni linssissä tai perce ja selkä mutkalla kuin korkkiruuvi, että naamasta näkyisi edes nenän pää..
Vierailija kirjoitti:
Jotkut laittavat sellaisen, että rintojen alaosa näkyy. Nyt ei tosin puhuta Suomen räntäkeleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turpa kiinni, mummos oli
Ime munaa.
Niele faijas spermat, suusi taitaa täynnä jo olla.