Yes! Poika pääsi oikikseen!!
Wuhuu! Todellakin hillun ja juhlin. Meidän kummankin suvuissa ei ole muita lukiolaisiakaan kuin meidän lapset.
Mä olen niiiiiiin ylpeä noista. Tytär opiskelee opettajaksi.
Siitäs saitte epäilijät, kun musta ja miehestä ei pitänyt koskaan tulla mitään... Ennusteet olivat, että perinteisesti juoppoja työttömiä. Me alettiin ahkeriksi duunareiksi ja hyviksi, osallistuviksi vanhemmiksi. :) Todellakin elän myös lasten saavutusten kautta!
Kommentit (41)
Paljon onnea AP:lle! Ihmiset ovat kateellisia, kannattaa mieluummin hehkuttaa tekoälylle. Se jaksaa aina kehua.
Oikiksessa kasvatetaan mulkkuja ja kusipäitä lähtökohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kummankaan. Kielteisessa yhteydessä sanotaan noin.
Kiitos! Mietinkin, että se meni jotenkin pieleen... ja onhan tuossa varmasti muutakin. :D
Vierailija kirjoitti:
Oikiksessa kasvatetaan mulkkuja ja kusipäitä lähtökohtaisesti.
Ei haittaa!
AI tulee viemään ylipalkkaisten jurristien työt.
Rovaniemelle?
Muita tuloksia ei ole tullut vielä
Onnea!
Kunnon vanhemmat kouluttaa lapsensa
Vierailija kirjoitti:
Onnea!
Kunnon vanhemmat kouluttaa lapsensa
Taitaa kyllä olla yliopisto joka kouluttaa, eikä vanhemmat 😁
Vierailija kirjoitti:
AI tulee viemään ylipalkkaisten jurristien työt.
Jurristien 🤣
OMG. I am so American right now.🤣
No, eihän teistä mitään tullutkaan, vaan lapsistanne.
Vierailija kirjoitti:
Oikiksessa kasvatetaan mulkkuja ja kusipäitä lähtökohtaisesti.
Asianajaja = Ammattivelehtelija.
Voikin jo nyt ruveta miettimään että haluaako alkaa puolustamaan rais*aajia, murhaajia, pedoja tms...
Kummankaan. Kielteisessa yhteydessä sanotaan noin.