Lue keskustelun säännöt.
Yes! Poika pääsi oikikseen!!
23.06.2026 |
Wuhuu! Todellakin hillun ja juhlin. Meidän kummankin suvuissa ei ole muita lukiolaisiakaan kuin meidän lapset.
Mä olen niiiiiiin ylpeä noista. Tytär opiskelee opettajaksi.
Siitäs saitte epäilijät, kun musta ja miehestä ei pitänyt koskaan tulla mitään... Ennusteet olivat, että perinteisesti juoppoja työttömiä. Me alettiin ahkeriksi duunareiksi ja hyviksi, osallistuviksi vanhemmiksi. :) Todellakin elän myös lasten saavutusten kautta!
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hieno juttu, mutta kyllä hän ihan itse on ahkeroinut. Toivottavasti on myös hyvä, empaattinen ihminen.