Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yes! Poika pääsi oikikseen!!

Vierailija
23.06.2026 |

Wuhuu! Todellakin hillun ja juhlin. Meidän kummankin suvuissa ei ole muita lukiolaisiakaan kuin meidän lapset.

Mä olen niiiiiiin ylpeä noista. Tytär opiskelee opettajaksi.

Siitäs saitte epäilijät, kun musta ja miehestä ei pitänyt koskaan tulla mitään... Ennusteet olivat, että perinteisesti juoppoja työttömiä. Me alettiin ahkeriksi duunareiksi ja hyviksi, osallistuviksi vanhemmiksi. :) Todellakin elän myös lasten saavutusten kautta!

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu, mutta kyllä hän ihan itse on ahkeroinut. Toivottavasti on myös hyvä, empaattinen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän