Nelikymppiselle naiselle sopivin kumppani on 60-70-vuotias mies
Olen tullut siihen tulokseen, että yli 40-vuotiaan naisen pitäisi lopettaa haaveilu itseään nuoremmista tai samanikäisistä miehistä. Sopivin kumppani on käytännössä aina 60–70-vuotias mies.
Miksi? Koska siinä iässä miehellä on yleensä elämä kunnossa. Asunto maksettu, talous vakaalla pohjalla, draamakiintiö täynnä eikä tarvitse enää leikkiä mitään ikiteiniä. Nelikymppinen nainen taas saa rinnalleen miehen, joka osaa arvostaa seuraa eikä kilpaile huomiosta tai vietä viikonloppuja kavereiden kanssa ryyppäämässä.
En oikein ymmärrä, miksi jotkut nelikymppiset naiset etsivät 35–45-vuotiaita miehiä. Ne miehet katsovat kuitenkin nuorempia naisia, haluavat vielä lapsia tai elävät jonkinlaista keski-iän identiteettikriisiä.
60–70-vuotias mies tietää jo, mitä elämältä haluaa. Hän osaa käyttäytyä, keskustella ja kohdella naista hyvin. Moni nelikymppinen nainen taas on parhaimmillaan juuri siinä iässä, että kemiat kohtaavat täydellisesti.
Minusta tästä pitäisi tehdä ihan uusi normi. Nelikymppiset naiset ja eläkeiän kynnyksellä olevat miehet ovat paljon luonnollisempi pari kuin kaksi nelikymppistä, jotka vain riitelevät siitä, kumman ura menee edelle ja kuka vie roskapussin.
Vai onko kyse vain siitä, että moni nainen haluaa näyttää modernilta, vaikka todellisuudessa vakaus ja kokemus voittavat joka kerta?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkos miettinyt, mistä niille eläkeikää nuoremmille siinä tapauksessa naiset löytyy? Aika vaikea tilanne miesten kannalta. Vai seurustelevatko miehet sitten eläkeikäisten naisten kanssa?
Nelikymppiselle miehelle ihannepuoliso on 22-30 vuotias nainen.
No mutta ystävä hyvä kun niitä 22 - 30 vuotiaita naisia ei riitä kaikille. Kai ymmärrät, että naisia ja miehiä on noin sama määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkos miettinyt, mistä niille eläkeikää nuoremmille siinä tapauksessa naiset löytyy? Aika vaikea tilanne miesten kannalta. Vai seurustelevatko miehet sitten eläkeikäisten naisten kanssa?
Nelikymppiselle miehelle ihannepuoliso on 22-30 vuotias nainen.
No mutta ystävä hyvä kun niitä 22 - 30 vuotiaita naisia ei riitä kaikille. Kai ymmärrät, että naisia ja miehiä on noin sama määrä.
Ja 25-30v ikäryhmässä olevat naiset katselevat enemmän viisikymppisiä miehiä
En sentään isiä haluaisi miehekseni. 60-70-vuotias on jo pappaiässä.
T. N 42
Vierailija kirjoitti:
Taas sama hörhö jankkaamassa.
Ei ole vieläkään ottanut onkeen.
Lukematta skeidaa. Nainen valitsee.
Vierailija kirjoitti:
60-70-vuotiaalle miehelle sopii 18-25-vuotias lady.
Joo, kyllä sopii jos miehellä dollareita riittää tuhlattavaksi.
Mä en rupea kenenkään paska vaippoja vaihtelemaan.
Miehet kuten naisetkin muuttuvat ” happamiksi” ikääntyessään, eivät ole kovin hauskaa seuraa. Vanheneminen ei ole ollenkaan kivaa eikä todellakaan ikä tuo mitään viisautta, pa-ka puhetta. Ap elää jossain fiktiossa. 60-70 v. äijä voi elää vielä 30-40 vuotta nuoremman naisen hoivattavana. Nyt voisivat tulla esiin ne sankarinaiset jotka ottivat 30-40 vanhemman miehen ja kertoa totuus, kun äijä on 80+.
Näin se menee. Vanhemmalla miehellä myös todennäköisesti varallisuutta kertynyt mukavasti. Wc:n kaapista löytyisi aina tuliteriä meikkejä ja muuta kosmetiikkaa ja hygieniatuotteita (vuokkoset tms). Ja vaatekaapista uusia vaatteita ja kenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 62 v mies enkä edes katsele "sillä silmällä" alle 50 vuotiaita naisia.
Todellisuudessa olet 42-vuotias nainen
Olen aito 62v mies ja nykyinen "tyttöystävä" on 70 vuotias nainen. "Vaimolle mä valehtelen menen sinne kalaan....
4-kymppinen nainen on seksuaalisesti aktiivisimmillaan, kun taas 70-kymppisillä miehillä parhaat päivät ovat jo auttamattomasti ohi. Suhde ei voi millään toimia - paitsi jos on avoin liitto.
Ehkä sitten jos on todella läski nainen tai nainen on joku narkkarijuoppo. Sittenhän pariskunnalla voi olla suurinpiirteen sama fyysinen kunto ja kupsahtavat ehkä lähellä toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa vaikka Dannya tai Renny Harlinia.
En tiennytkään, että D ja R ovat pari. Onnea heille! Ovat molemmat vanhoja höperöitä.
13v poika olisi, mutta ei ole sallittua.
Ei nainen tee yhtään mitään 20-30 vuotta vanhemmalla miehellä. Täytyy olla enintään 2-3 vuotta vanhempi mies, eikä yhtään enempää.
Optimi olisi nuorempi mies, koska miehet rupsahtaa aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee. Vanhemmalla miehellä myös todennäköisesti varallisuutta kertynyt mukavasti. Wc:n kaapista löytyisi aina tuliteriä meikkejä ja muuta kosmetiikkaa ja hygieniatuotteita (vuokkoset tms). Ja vaatekaapista uusia vaatteita ja kenkiä.
Tämä kommentti on hauska lainaus vuosien takaa. Ihan niinkuin suomalaiset naiset eläisivät sellaisessa kurjuudessa, että tehdasvalmisteiset tamponit olisivt syy solmia avioliitto.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa vaikka Dannya tai Renny Harlinia.
Danny ja Renny eivät ole samaa ikäluokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei nainen tee yhtään mitään 20-30 vuotta vanhemmalla miehellä. Täytyy olla enintään 2-3 vuotta vanhempi mies, eikä yhtään enempää.
Optimi olisi nuorempi mies, koska miehet rupsahtaa aikaisemmin.
No ettekös te sitä oikeastaan toivo, että miehet ymmärtävät potkaista tyhjää hyvissä ajoin, eivätkä ole liian vanhaksi asti teidän vaivoinanne?
Hyi saatana. En ikinä huoli isäni ikäistä ukkoa.
Paitsi että 70 vuotiaalla on löysä veltto kurppakikkeli. Ei pysty eikä jaksa tyydyttää nuorta naista. Lisäksi mies saattaa iän takia yhtäkkiä rupsahtaa semmoiseen kuntoon että nainen joutuisi omaishoitajaksi.