Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nelikymppiselle naiselle sopivin kumppani on 60-70-vuotias mies

Vierailija
23.06.2026 |

Olen tullut siihen tulokseen, että yli 40-vuotiaan naisen pitäisi lopettaa haaveilu itseään nuoremmista tai samanikäisistä miehistä. Sopivin kumppani on käytännössä aina 60–70-vuotias mies.

Miksi? Koska siinä iässä miehellä on yleensä elämä kunnossa. Asunto maksettu, talous vakaalla pohjalla, draamakiintiö täynnä eikä tarvitse enää leikkiä mitään ikiteiniä. Nelikymppinen nainen taas saa rinnalleen miehen, joka osaa arvostaa seuraa eikä kilpaile huomiosta tai vietä viikonloppuja kavereiden kanssa ryyppäämässä.

En oikein ymmärrä, miksi jotkut nelikymppiset naiset etsivät 35–45-vuotiaita miehiä. Ne miehet katsovat kuitenkin nuorempia naisia, haluavat vielä lapsia tai elävät jonkinlaista keski-iän identiteettikriisiä.

60–70-vuotias mies tietää jo, mitä elämältä haluaa. Hän osaa käyttäytyä, keskustella ja kohdella naista hyvin. Moni nelikymppinen nainen taas on parhaimmillaan juuri siinä iässä, että kemiat kohtaavat täydellisesti.

Minusta tästä pitäisi tehdä ihan uusi normi. Nelikymppiset naiset ja eläkeiän kynnyksellä olevat miehet ovat paljon luonnollisempi pari kuin kaksi nelikymppistä, jotka vain riitelevät siitä, kumman ura menee edelle ja kuka vie roskapussin.

Vai onko kyse vain siitä, että moni nainen haluaa näyttää modernilta, vaikka todellisuudessa vakaus ja kokemus voittavat joka kerta?

Kommentit (218)

Vierailija
81/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liian suuri ikäero ja liian eri elämänvaiheissa ja tuskin edes viehättyvät toisistaan.E i toimi

Vierailija
82/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-70-vuotiaat ei enää ole miehiä vaan mummoja. Muna on  surkastunut lerppa, aivot dementikon ja käytös kuin 5-vuotiaan. Kts. Trump, joka värjää itsensä  omalla kakallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin nelikymppisenä ajattelen,et 50+ vois ollakin sopiva, mut yli 60 tai ainakin yli 70 on kyllä jo liian vanha, ajatuksiltaankin. 40-mies voi olla tosiaan ihan teini vielä, eikä ymmärrä naista kuten vanhempi mies. Poikkeuksia toki nelikymppisissä miehissä löytyy.

jos mies on 40 vuotiaana teini tuskin koskaan tulee aikuistumaan. mun mies on 35v ja ihan jo kypsä mies.

Vierailija
84/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ikäiset miehet on käytännössä kuolleita. Köpöttely ja höpöttely sujuu mutteivät aina muista riisua housujaa kun istuvat kakalle.

N60

Vierailija
85/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkos miettinyt, mistä niille eläkeikää nuoremmille siinä tapauksessa naiset löytyy? Aika vaikea tilanne miesten kannalta. Vai seurustelevatko miehet sitten eläkeikäisten naisten kanssa?

Nelikymppiselle miehelle ihannepuoliso on 22-30 vuotias nainen.

Ymmärrän pedotaipumuksesi.

Entäs teinipojat sitten, ja parikymppiset? He jäävät sitten täysin ilman kokemuksia tytöistä/naisista ja katkeroituvat inseliyteen asti.

Vierailija
86/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkos miettinyt, mistä niille eläkeikää nuoremmille siinä tapauksessa naiset löytyy? Aika vaikea tilanne miesten kannalta. Vai seurustelevatko miehet sitten eläkeikäisten naisten kanssa?

Entäs teinipojat sitten, ja parikymppiset? He jäävät sitten täysin ilman kokemuksia tytöistä/naisista ja katkeroituvat inseliyteen asti.

30-vuotiaasta naisesta kiinnostunut mies on pedofiili? Taidat kyllä tässä julistaa maailmalle omia häiriintyneitä taipumuksiasi. 

Vierailija
87/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa vaikka Dannya tai Renny Harlinia. 

Danny ja Renny eivät ole samaa ikäluokkaa.

On ne nuorempien naisten näkökulmasta.

Vierailija
88/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nainen tee yhtään mitään 20-30 vuotta vanhemmalla miehellä. Täytyy olla enintään 2-3 vuotta vanhempi mies, eikä yhtään enempää.

Optimi olisi nuorempi mies, koska miehet rupsahtaa aikaisemmin. 

No ettekös te sitä oikeastaan toivo, että miehet ymmärtävät potkaista tyhjää hyvissä ajoin, eivätkä ole liian vanhaksi asti teidän vaivoinanne?

Ei.

Sinun kohdallasi voimme toki tehdä poikkeuksen.

Vierailija
89/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei! Tuon ikäiset on kuivakoita muumioita. Ei kukaan nelikymppinen nainen halua olla seksittömässä liitossa kituva omaishoitaja.

Ja turha kitistä nyt julkkiksista, joku Mick Jagger painii  ihan eri sarjassa kuin naapurin Pertti.

Vierailija
90/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallistahan tuo on, että mies alkaa saada enemmän vientiä vasta vanhemmalla iällä. Tytöt/naiset nimittäin katselevat usein itseään vanhempia miehiä. Eräs 18-vuotias eksäni irvisti vastenmielisyydestä puhuessaan siitä, ettei voisi koskaan seurustella itsensä ikäisen nuoren miehen kanssa. Itse olin tuolloin 32-vuotias. 

Vierailija
91/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4-kymppinen nainen on seksuaalisesti aktiivisimmillaan, kun taas 70-kymppisillä miehillä parhaat päivät ovat jo auttamattomasti ohi. Suhde ei voi millään toimia - paitsi jos on avoin liitto.

Juuri näin, seksuaalisesti parhaiten kohtaavat 4-kymppinen nainen ja 2-kymppinen mies.

Vierailija
92/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Oikein ja luonnollista. Itse deittailen itseäni tuplasti nuorempaa naista. Oman ikäiset naiset tuntuvat tädeiltä. M35

Toi on nyt niin väsynyttä. Sua TUPLASTI NUOREMPAA? Sä olet 35v. Sua tuplasti nuorempi olisi -35v 

Vierailija
93/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen kanssa ne 60-80v naiset sitten olisivat?

No, kerta miehet on aina 10-20 vuotta nuorempien kanssa, niin jäljelle jää vain teinipojat ja parikymppiset miehet. Niiden kanssa siis

Vierailija
94/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-vuotiaan miehen kanssa pääset ilmaiseksi omaishoitajaksi ja joudut olemaan leskenä todennäköisesti 30 vuotta. Miesten toimintakyky menee nopeammin, joten eikö sillä naisen kannattaisi ottaa noin viitisen/ kymmenen vuotta nuorempi mies? 

Vierailija
95/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Oikein ja luonnollista. Itse deittailen itseäni tuplasti nuorempaa naista. Oman ikäiset naiset tuntuvat tädeiltä. M35

Toi on nyt niin väsynyttä. Sua TUPLASTI NUOREMPAA? Sä olet 35v. Sua tuplasti nuorempi olisi -35v 

Puolet nuorempi. 17-vuotias. 

Vierailija
96/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen  55-vuotias. 

Minun pitäisi tämän aloituksen logiikalla siis ottaa itselleni 90-vuotias ukko joka pissaa  housuun,ei tiedä mikä vuosi on ja köpöttää rollaattorin kanssa?!

Mä tykkään käydä festareilla ja matkustella,olisipa mukavaa kiskoa vaippahousuista rollaattoripappaa perässä jossain Egyptissä .

Puhumattakaan sitten seksistä joka on mulle hyvin tärkeää ja rakastan pitkiä sessioita, pitäisikö posket lommolla imeä sitä vaipoissa hautunutta löysää letkua ja toivoa ihmettä?

Vierailija
97/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 sellaista sieltä sitten. 

Totta puhuen voitaisiinko jo lopettaa tämä jankutus, tätä on ollut palata tänään täynnä. Suurin osa on kiinnostunut oman ikäisistään. Itse en näin neljäkymppisenä naisena mitenkään voisi kiinnostua isäni ikäisistä miehistä, enkä keksi mitä yhteistä parisuhteen kannalta minulla voisi olla muutenkaan eläkeikäisen kanssa. 

Vierailija
98/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolet nuorempi. 17-vuotias. 

Kirjoitit TUPLASTI nuorempi. Tarkista vaikka itse.

Vierailija
99/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se omanikäinen kiinnostaa. Turha inttää vastaan, ihan luononllista tämä. Ja suuri osa naisista onkin omanikäisen kanssa. Papat rakastakaa niitä vanhoja vaimojanne, tarvitsette molemmat toisia.

Vierailija
100/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen  55-vuotias. 

Minun pitäisi tämän aloituksen logiikalla siis ottaa itselleni 90-vuotias ukko joka pissaa  housuun,ei tiedä mikä vuosi on ja köpöttää rollaattorin kanssa?!

Mä tykkään käydä festareilla ja matkustella,olisipa mukavaa kiskoa vaippahousuista rollaattoripappaa perässä jossain Egyptissä .

Puhumattakaan sitten seksistä joka on mulle hyvin tärkeää ja rakastan pitkiä sessioita, pitäisikö posket lommolla imeä sitä vaipoissa hautunutta löysää letkua ja toivoa ihmettä?

Tämä aloitus on palstaurpon yksi spammialoituksista. Tosi väsynyttä jo.