Nelikymppiselle naiselle sopivin kumppani on 60-70-vuotias mies
Olen tullut siihen tulokseen, että yli 40-vuotiaan naisen pitäisi lopettaa haaveilu itseään nuoremmista tai samanikäisistä miehistä. Sopivin kumppani on käytännössä aina 60–70-vuotias mies.
Miksi? Koska siinä iässä miehellä on yleensä elämä kunnossa. Asunto maksettu, talous vakaalla pohjalla, draamakiintiö täynnä eikä tarvitse enää leikkiä mitään ikiteiniä. Nelikymppinen nainen taas saa rinnalleen miehen, joka osaa arvostaa seuraa eikä kilpaile huomiosta tai vietä viikonloppuja kavereiden kanssa ryyppäämässä.
En oikein ymmärrä, miksi jotkut nelikymppiset naiset etsivät 35–45-vuotiaita miehiä. Ne miehet katsovat kuitenkin nuorempia naisia, haluavat vielä lapsia tai elävät jonkinlaista keski-iän identiteettikriisiä.
60–70-vuotias mies tietää jo, mitä elämältä haluaa. Hän osaa käyttäytyä, keskustella ja kohdella naista hyvin. Moni nelikymppinen nainen taas on parhaimmillaan juuri siinä iässä, että kemiat kohtaavat täydellisesti.
Minusta tästä pitäisi tehdä ihan uusi normi. Nelikymppiset naiset ja eläkeiän kynnyksellä olevat miehet ovat paljon luonnollisempi pari kuin kaksi nelikymppistä, jotka vain riitelevät siitä, kumman ura menee edelle ja kuka vie roskapussin.
Vai onko kyse vain siitä, että moni nainen haluaa näyttää modernilta, vaikka todellisuudessa vakaus ja kokemus voittavat joka kerta?
Kommentit (48)
Tuolla logiikalla mulla pitäisi olla 80-90-vuotias mies. Joo, ei kiitos.
N58
Ja sitten kun se nelikymppinen nainen on itse 60-70, mies on jo 80-90.
Lähteekö 70v mies mun kanssa EDM ja hip hop -festareille?
T. N41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee. Vanhemmalla miehellä myös todennäköisesti varallisuutta kertynyt mukavasti. Wc:n kaapista löytyisi aina tuliteriä meikkejä ja muuta kosmetiikkaa ja hygieniatuotteita (vuokkoset tms). Ja vaatekaapista uusia vaatteita ja kenkiä.
Tämä kommentti on hauska lainaus vuosien takaa. Ihan niinkuin suomalaiset naiset eläisivät sellaisessa kurjuudessa, että tehdasvalmisteiset tamponit olisivt syy solmia avioliitto.
Kamoon, tämä on jo niin ilmiselvä ragebait että huvittaa miten joku ottaa tämänkin tosissaan
Hah, tuon ikäinen mies on jo kärttyinen vanha kurppa ja nelikymppisellä naisella on jo omat rahat tehtynä. Kukaan nelikymppinen ei halua vanhaa ukkoa riesoikseen kun nuorempiakin on tarjolla.
Kannattaa vain ja ainoastaan siinä tapauksessa että tuolla 60-70 vuotiaalla on sen verran omaisuutta että tuon 40 vuotisen ei tarvitse tehdä töitä enää koskaan vaan hän voi käytännössä jäädä eläkeelle samaan aikaan kun tuo vanhempikin. Ja omaisuuden siirto pitää tehdä heti aluksi.
60 - 70 -vuotias mies ei enää ole viriili!
40 - vuotias nainen kaipaa vielä vipinää, eikä mitään telkkarintuijotusta.
Oman lapsenlapsen ikäinenkö?