Näytän passikuvassa ihan petolinnun persereiältä
Kommentit (23)
Laita kuva tinderiin, vastaa totuutta eikä kukaan voi sitten kuin yllättyä iloisesti kun saavut paikalle hehkeänä.
Suurin osa näyttää passikuvassa omalta itseltään. Näin selfieiden, somen ja filttereiden aikakaudella on hyvä päivittää viiden vuoden välein miltä oikeasti näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa näyttää passikuvassa omalta itseltään. Näin selfieiden, somen ja filttereiden aikakaudella on hyvä päivittää viiden vuoden välein miltä oikeasti näyttää.
Kaksoisleuka on se lisä siinä. Muuten voi pitää huivia.
Passikuva on jostain syystä aina vaan poikkeus, ne sadoista selfieistä valikoidut, filtteröidyt kuvat ovat se, miltä ihminen todellisuudessa näyttää.
Monenko petolinnun peräreiän olet nähnyt?
Mä en muista nähneeni yhdenkään, ei niin kauheasti kiinnosta.
Niin minäkin. Mitään ihmiseen viittaavaakaan ei kuvastani voi tunnistaa.
Lähinnä persläpi on kuvan nimi.
Vierailija kirjoitti:
Monenko petolinnun peräreiän olet nähnyt?
Mä en muista nähneeni yhdenkään, ei niin kauheasti kiinnosta.
Berliinin eläin tarhassa näin kolmen linnun ja otin niistä myös kuvia.
Ap
Niinhän me kaikki.Passikuvan pointti on se että näyttää kauhealta.
Sinä sentään vain passikuvassa. Pelkäänpä, että minä näytän siltä luonnossakin.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän me kaikki.Passikuvan pointti on se että näyttää kauhealta.
Passikuva on melko realistinen, objektiivinen. Useimpia se ei toki miellytä, kun ei voi valita sitä optimaalista valaistusta, kuvakulmaa ja silotella filttereillä.
Omasta henkilökortistani herännee ensimmäisenä kysymys siitä, oliko Charles Mansonilla lapsenlapsia.
Passikuvassa naama leviää ja leuka on isompi. Näkeehän sen ihan peiliin katsomalla
Kun kattoo muitten ihmisten passikuvia niin harvemmin sitä kysyy että kenenkäs kuva tuossa on, en tunnista yhtään. Voi olettaa että sitä jossain määrin näyttää passikuvaltaan. Oon kyllä nähny myös hyviä passikuvia, jos ihminen on muutenkin hyvännäköinen.
Onhan se usein epäedustavin mahdollinen otos. Mutta kyllä sitä silti voi vähän poseerata kuvassa, tunnistaa kuvasta vaikka ei kaksoisleuka vilkukaan.
Hymyillä ei voi, mutta mulla suupielet kääntyy luonnostaan alaspäin, niin minä voin neutraalistaa ilmettäni, ajatella hymyilyä :)
Otin muuten kuvan itse, kännykällä.
Mitähän passintarkastajatkin ajattelevat?
Todennäköisesti tunnistavat passikuvasta, tai muuten varmaan tulisi ongelmia. Jännä ilmiö tämä, että monen mielestä oma passikuva on aivan hirveä ja ei edes muistuta itseä.
Peiliin katsoessa sitä ilmehtii itselleen edullisilla tavoilla, samoin selfieissä. Jos on kaunis, on kaunis passikuvassakin (googlettakaa vaikka filmitähtien passikuvia tms), jos taas melko tavallinen, niin passikuvassakin sitä on.
Mä näytän suohirviöltä jolla on roikkuvat hamsterinposket ja silmät syvällä kuopissa.
Mua lohduttaa se että kaikki 20-vuotiaat on aina järkyttyneitä kun en olekaan teini tai 20-vuotias kuten he. XD Olen 32. Mutta joo, aina kun passikuvan näkee ekaa kertaa otosta niin siitä toipuminen kestää ehkä viikon... ei se onnistu ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Passikuva on jostain syystä aina vaan poikkeus, ne sadoista selfieistä valikoidut, filtteröidyt kuvat ovat se, miltä ihminen todellisuudessa näyttää.
Linssi vaikuttaa todella paljon. Passikuvissa vääränlainen linssi ja se että leukaa käsketään nostamaan liikaa kuulemma usein vääristää.
Se ei tietenkään tarkoita että se filtteröity kuva instassa vastaa sekään totuutta.
Joo. Jotenkin näyttää naispankkiryöstäjältä passikuvassa, vaikkei ikinä ole ollut niitä aikeita.