Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teille tulee mieleen kaverista, joka ei koskaan laita mitään päivitystä ajasta Teidän kanssanne? Toisten

Vierailija
17.07.2023 |

Toisten kaveriensa kanssa päivitykset on tyyliä huikea perjantai ihanien ihmisten ympäröimänä

Me on häntä keskitetty todella paljon, ja meille tulee tuosta mieleen oikein märkä rätti, että minkä takia käy meillä kylässä, kun on muiden kanssa on niin huikeaa.

Puhuttiin, että jätetään tälle kesää hänen enempi tapaamisensa kokonaan väliin, kun on noin vaikeaa ja yksinkertaisesti vain tulee huonot fiilikset

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko trolli taas HÄMMENTYNYT miten mielikuvituskaverisi ei teitä huomioi?

Vierailija
2/15 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ette ole tavanneet, eikä ole perjantaita kanssanne someen mainostanut? Jännä juttu. Jännä trollaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin? Jos joku päivittäisi someen tapaamisesta kanssani, en tapaisi häntä ainakaan vuoteen.

Vierailija
4/15 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa on kääntöpuolensa jonka vain fiksut ymmärtävät.

Vierailija
5/15 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaile näkyvyyttä kenenkään somessa, mutta kyllä tuosta mieleen tulee erilaisia vaihtoehtoja.

A) Olette sopineet, että teistä ja kodistanne ei laiteta päivityksiä nettiin.

B) Olette sopineet, että keskitytte yhdessä ollessa läsnäoloon, ette puhelimella pläräämiseen.

C) Ystävällänne on kanssanne niin mukavaa, että hän unohtaa puhelimen ja teennäiset poseeraamiset somealustoilla.

D) Ystävänne pitää imagolleen myönteisempänä näkyvyyttä muiden kuin teidän kanssanne.

Vierailija
6/15 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kaipaile näkyvyyttä kenenkään somessa, mutta kyllä tuosta mieleen tulee erilaisia vaihtoehtoja.

A) Olette sopineet, että teistä ja kodistanne ei laiteta päivityksiä nettiin.

B) Olette sopineet, että keskitytte yhdessä ollessa läsnäoloon, ette puhelimella pläräämiseen.

C) Ystävällänne on kanssanne niin mukavaa, että hän unohtaa puhelimen ja teennäiset poseeraamiset somealustoilla.

D) Ystävänne pitää imagolleen myönteisempänä näkyvyyttä muiden kuin teidän kanssanne.

Veikkaan D. Koska some.

Vierailija
7/15 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsekin jossain vaiheessa loukkaantuisin jos aina muiden kanssa vietetystä ajasta tekisi päivityksiä, mutta kun minua näkisi, ei koskaan mitään. Tai jos julkaisisi toisten kaverien kanssa koko ajan kaverikuvia, minun kanssani ei koskaan mitään. Tulisi olo että ei niin hyviä kavereita ollakaan.

Vierailija
8/15 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaisin. Ystäväni käyttäisi yhteisen aikamme kanssani, eikä puhelimen pläräämiseen tai jonkun ruoka-annosten kuvaamiseen (typerintä, mitä tiedän, ketä kiinnostaa yhtään se, mitä olen syönyt).

Vierailija
9/15 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelisin, että ystäväni fiksuna tietää, että en kaipaile somejulkisuutta hänenkään tuottamana, kun en tuota sellaista juuri itsekään.

Vierailija
10/15 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvelisin, että ystäväni fiksuna tietää, että en kaipaile somejulkisuutta hänenkään tuottamana, kun en tuota sellaista juuri itsekään.

Ei, tästä ei ole kyllä kyse

Vierailija
11/15 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kaverista, että minkä tyylinen on. Itselle ainakin käy niin että sellainen kaveri, jonka kanssa viihtyy tosi hyvin ja juttua riittää kokoajan puolintoisin, niin se kännykkä unohtuu ihan kokonaan!

Vierailija
12/15 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla ilkeä, mutta ihan viattomasti ja ymmärtämättömänä kysyn, onhan tämä jotain pelleilyä. Vai onko aloittaja joku hieman heikkolahjainen (anteeksi) 14-vuotias? Eihän kukaan aikuinen mieti tällaisia?

Vierailija
13/15 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein pari julkaisua kaverin kanssa. Tajusin, että toinen kaveri suuttui tästä, kun alkoi tämän jälkeen aina julkaisemaan mun tapaamisen jälkeen jotakin hehkutuspäivityksiä muiden kavereiden kanssa.

Vierailija
14/15 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein pari julkaisua kaverin kanssa. Tajusin, että toinen kaveri suuttui tästä, kun alkoi tämän jälkeen aina julkaisemaan mun tapaamisen jälkeen jotakin hehkutuspäivityksiä muiden kavereiden kanssa.

Hyvä että edes tajusit!

Vierailija
15/15 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme että edes tajusit. Minun kokemus ystävän ihmeellisestä toiminnasta ei liity someen pelkästään.

Suunniteltiin kaverin kans et olisipa ihana lähteä yhdessä matkalle! Joko perheiden kanssa tai naisten matkalle. Sitten lähti perhematkalle toisen kaveriperheen kans, sellaisten joista puhuu aina pahaa meille. Naisten matkalle lähti yhteisen tuttavamme kanssa. En enää ole ottanut yhteyttä, eikä hänkään ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi