Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eduskunta hyväksyi alkoholin kotiinkuljetusta ja etämyyntiä koskevan lain.

Vierailija
23.06.2026 |

Onks nyt kliffaa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8 prossan viinit on kätevä ostaa kaupasta. En tarvi väkevämpiä, joten Alko saa olla auki miten tahansa. 

Miksihän uskikset eivät vastusta itsensä Jeesuksen työn mitätöintiä?

(kun hänhän muutti veden viiniksi, ja nyt hänen kannattajansa eli uskikset haluavat laimentaa sen takaisin vedeksi, tai ainakin mahdollisimman lähelle vettä)

Vierailija
22/29 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tästä seuraa.Meille ei tartte kotiinkuljetaa mitään alkoja.Huvittuneena ja tietysti huolestuneena voi jäädä seuraamaan mitä käy.Juopon ei tartte poistuu kotiinsa kun viinat tuodaan ovelle???tätäkö se on.No työllistää hoitohklökuntaa,Laitoksia,kuntoutusta..jne Tässä on pakko olla jotain negaakin..

juopon kävelypakko lähikauppaan siis ratkaisee ongelman...sanotko vielä miten????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivi repii pelihousunsa hah.

Siinä taisi olla uudistuksen paras anti.

Vierailija
24/29 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on Orpon hallituksen "Taksilaki", johon joudutaan myöhemmin tekemään korjaussarja jos toinenkin.

Vierailija
25/29 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitetaan juopoille pänikällä pirtua. Loppuu kitinä nopeammin ja juoppogeenit vähenevät.

Vierailija
26/29 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän se on ollut Suomen akuutein ongelma. No nyt on korjattu.  Nyt vain odottelemaan , että juovat itsensä hengiltä, säästyy rahaa parempiin tarkoituksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/29 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kauhea juoppo enkä näe tässä kuin ongelmia. 

Kaupoissa sentään useimmiten on esim vartijat, miten käy kun wolt-kuski haluaa känniseltä suomiukolta henkkarit? 

Entä kun talossa on lapsia? 

Eikös woltista saa klarnalla, nyt voi velkaantua lisää? 

 

Sairauspoissaolot ja väkivalta tulee lisääntymään, poliisille ja terveydenhuollolle lisää tehtävää. 

No kuka ihme tekee tuollaista paskaa? Miksi kaikkien elämää pitäisi rajoittaa noiden takia? Jos ihmiskohtaaminen tekee hyvää, voi itse tehdä päätöksen, että menee paikan päältä ostamaan. Ei ole pakko tilata.

Vierailija
28/29 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen epätoivoinen yritys saada alkoholin myynti nousemaan ja omat osakkeet kasvamaan, kun nuoriso ei juo vaan käyttää muita aineita. Vanhemmassa väestössä aiheuttaa väkivaltaa, alkoholikuolemia ja sairauksia eli valtion kassaan ei paljon täytettä tule kun sairaalat ja vankilat ja mielenterveyspaikat on täpötäynnä juoppoja. Ja kun nuoret käyttää aineita, niin tuleva sukupolvi on enimmäkseen mielenterveyspotilaita ja työkyvyttömiä, ja iso osa haudassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/29 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää varmaan tappaa mun veljen. Se on erakoitunut alkoholisti joka tekee vaan etätöitä ja nyt poistui viimeinen syy lähteä kotoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä