Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hurraa! Alkoon pääsee kohta sunnuntainakin ja kotiin saa tilata kaliaa ja siiteriä!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woltille ja oliko sillä joku kilpailijakin tämä on hyvä uutinen. Ulkkarisuhareilla riittää töitä ja tienestejä.

Vierailija
2/37 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten alkaa olla niitä, jotka eivät selvää päivää näe. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, ei tarvitse kohdata todellisuutta.

Vierailija
4/37 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten alkaa olla niitä, jotka eivät selvää päivää näe. 

miten se alko tähän vaikuttaa? oletko nähnyt juopon selvinpäin sunnuntaina alkon kiinniolon takia?

 

vihdoin ja viimein. minä en säilö alkoholia kotona, joten kiva, jos sunnuntaina pääsee hakemaan viiniäkin!  eikä tartte varautua etukäteen…

Vierailija
5/37 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eppu Normaali alkuvuosinaan laukoi totuuden ja kauan aikaa sitten:

"Älkää kaljaa lantatko
Tai pommin laukaisette
Jos kaljantuloon tulee lakko
Ruumisarkkunne aukaisette
Jos kaljanhuuruista herätätte maan
Kansan päät voi alkaa vaikka toimimaan"

Vierailija
6/37 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisteja vaan hyysätään ja samalla ajetaan tupakkariippuvaiset hyvin ahtaalle. Kaksinaismoralismia parhaimmillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/37 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt jaksa hurrata, kun tuet tulee keskiviikkona, niin lauantaihin mennessä ne mitä en ole laskuihin ja ruokaan käyttänyt, on jo juotu. 

Vierailija
8/37 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sitä kaljaa voi tilata kotiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/37 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko sitä kaljaa voi tilata kotiin?

Kyllä sitten, kun tuo hyväksytty laki astuu voimaan.

Vierailija
10/37 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Woltille ja oliko sillä joku kilpailijakin tämä on hyvä uutinen. Ulkkarisuhareilla riittää töitä ja tienestejä.

Kyllä sinne kantasuomalaisetkin voivat mennä töihin. Hämmentävää on, että vain purnaavat sohvilta kelatukia nostaen, eikä työ kelpaa. Kielitaidottomat ulkit työllistyy parissa vuodessa tänne saavuttuaan, mutta nämä ikänsä täällä asuneet valittavat ettei ole töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/37 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä kuinka monia myymälöitä Alko pitää auki sunnuntaisin.

 

entä lisääntykö maanantaisaikut, kun sunnaripulloksi voi hakea kirkastakin.

Vierailija
12/37 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaiset mahdollistavat tämänkin Päivi Räsäsen ja Sari Essayhin johdolla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/37 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän alkon aukiolot pysyy vanhan mallin mukaisena , ollaan vähemmän juovaa paikkakuntaa ...

Vierailija
14/37 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, ei tarvitse kohdata todellisuutta.

Eiköhän se suomalainen todellisuus ole jatkossa nähtävissä Alkossa myös sunnuntaisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/37 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, eipä olisi tässä holhousvaltiossa uskonut! Juoppovuosinani olisin ollut iloinen :D Ja kauhistelijoille tiedoksi: Jatkuva saatavuus olisi pelkästään hieman vauhdittanut pohjalle päätymistäni, juoppo päätyy sinne vaikka alkoholia myytäisiin vain maanantaisin klo 06-07. 

Vierailija
16/37 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euron bensaahan meidän piti saada eikä viinaa sunnuntaisin?????

Vierailija
17/37 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kyllä jotain hallituksen talousosaamisesta, mikäli kuvitellaan että alkoholin saatavuutta parantamalla Suomen talous pelastuisi. 

Vierailija
18/37 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten alkaa olla niitä, jotka eivät selvää päivää näe. 

miten se alko tähän vaikuttaa? oletko nähnyt juopon selvinpäin sunnuntaina alkon kiinniolon takia?

 

vihdoin ja viimein. minä en säilö alkoholia kotona, joten kiva, jos sunnuntaina pääsee hakemaan viiniäkin!  eikä tartte varautua etukäteen…

Niin, ei tarvitse aikatauluttaa elämäänsä viinin mukaan. Se voi vaan olla jos on ollakseen. Esim. ei välttämättä tee sitten mieli vaikka tuli ostettua, mutta aika varmasti juodaan silti. Nyt sen ostamista ei tarvitse ajatella niin paljoa eikä tehdä siitä spektaakkelia.

Vierailija
19/37 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

IS on paska lehti!!!!! Ikinä en sitä avaa.

Vierailija
20/37 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ajattele lapsia? Tai taloyhtiöden kotirauhaa? Nyt juopot saa jatkaa juomistaan niin pitkään kun haluaa, kun kotiin asti kannetaan. Tämä on kaikella tasolla huono päätös. Lisää lasten ahdinkoa kun vanhemmat juovat kotona, nuoret alkoholisoituvat helpommin kun putki vaan jatkuu. Haloo, missä järki? Yhä useampi lapsi kokee kodin epämiellyttävänä paikkana tämän takia. Kiitos hallitus, olette tällä kaudella osoittaneet päätöksillänne täyden välinpitämättömyytenne kansalaisia kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi