Lue keskustelun säännöt.
Imettäminen lääkärin odotushuoneessa.
23.06.2026 |
Ymmärrän kyllä että lapsia imetetään julkisilla paikoilla.Se on mielestäni aivan normaalia.
Mutta sitä en ymmärrä että lapsi jonka jalat ylettyvät maahan äidin istuessa tuolilla imetetään julkisilla paikoilla.
Lapsella ikää n.4-5 vuotta.
Ei mitään ravinnollista merkitystä.
Kuvottavaa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla