Mikä on mielestänne vih atuin suomalainen bändi/artisti suomalaisten keskuudessa?
Mielestäni Lordi. Putaansuun ei tarvitse haastattelussa kuin vähän kritisoida jotain asiaa usein ihan aiheestakin, niin media tekee klikkiotsikoita kuten "Lordi raivostui" ja keskustelut täyttyvät kommenteista kuten eikö tuo pelle voi jo lopettaa ja viisut meni jo.
Kommentit (40)
Vesala tuntuu menevän tietyllä väestönosalla pahasti tunteisiin.
Kaksi vahvaa ehdokasta Jani Wickholm ja Antti Tuisku?
Vierailija kirjoitti:
Kaksi vahvaa ehdokasta Jani Wickholm ja Antti Tuisku?
Varsinkin nuoret miehet halusi aina tehdä selväksi ettei ollenkaan ihaile Antti Tuiskua. Yhtään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi vahvaa ehdokasta Jani Wickholm ja Antti Tuisku?
Varsinkin nuoret miehet halusi aina tehdä selväksi ettei ollenkaan ihaile Antti Tuiskua. Yhtään!
Varmaan kaappifaneja kuitenkin.
Petri Nygård voisi olla yksi vaihtoehto. Toiset pitävä hauskana ja toiset mauttomana.
Vierailija kirjoitti:
Jari Sillanpää
Paljon keikkaa kesällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi vahvaa ehdokasta Jani Wickholm ja Antti Tuisku?
Varsinkin nuoret miehet halusi aina tehdä selväksi ettei ollenkaan ihaile Antti Tuiskua. Yhtään!
Rovaniemeltä myös niin kuin ap:n mainitsema Lordi.
"klamydia" yhtyeen laulaja jokinen on homovastainen.
Jari Sillanpää. Ihmiset eivät unohda. Valitettavasti.
Blind Channel
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥🍇🌋💐
Mamba on vahva ehdokas, eikä vain sen takia etten itse pidä siitä.
Tero Vaara on pilannut maineensa, radiosoitossa ei Mambaa enää kuule, ei keikkoja eikä levymyyntiä. Kukaan ei edes kysele Mamban comebackin perään. Eli sen lisäksi, että inhoajat inhoaa, vanhatkin fanit ovat kääntäneet kelkkansa.
Kaikilla paskoilla Sanneilla ja Cheekeilla on objektiivisesti tarkasteltuna kuitenkin fanikuntansa, vaikea sanoa vihatuimmaksi jos on todella suosittu.
Siltä näyttää. Liian vaikeaa ajatella mitään muuta kuin omaa napaa.