Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.

Vierailija
22.06.2026 |

Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.

Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.

Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?

Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.

Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.

Kommentit (811)

Vierailija
621/811 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun oma viiteryhmä (yksinäiset, katkerat miehet) on todellisuudessa pieni vähemmistö, ja ymmärrän toki, että se  tuntuu pahalta. Siksi  sun on kai pakko luoda illuusio, että "lähes kaikki miehet" kärsivät samasta asiasta. Se varmaan helpottaa sun omaa oloa, kun voit ajatella olevasi osa suurta sorrettua massaa etkä vain yksittäinen kiukutteleva miesrukka.

Tällä sä et vaan voita mitään. Mene terapiaan ja sen jälkeen kun olet hoitanut psyykkeesi kuntoon ala parantamaan mahdollisuuksiasi ja alenna sinun sanojesi mukaan rimaa niin alas, että saat haluamasi parisuhteen.

Mikään yhteiskunnan ongelma sinä et ole eikä yhteiskunta romahda ja pakota niitä kauniita ja hoikkia naisia huolimaan sinut.

Faktat olisi hyvä tajuta faktoina, ei siinä mitkään itkupotkuraivarit auta.

Hyvää jatkoa sinulle naisen etsintään.

Vierailija
622/811 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vain Suomessa nainen ei katso lyhyempää miestä. "

 

Naiset ovat keskimäärin sen 15 senttiä miehiä lyhempiä joten aika lyhyt mies saat olla että on oikeasti vaikeaa löytää itseäsi selvästi lyhempää naista.

13cm.
Ja tuossa on pari lisäpulmaa. Se kun ei mene niin, että 155cm nainen pariutuu 168cm miehen kanssa, vaan tutkitustikin mitä lyhyempi nainen, sitä suurempaa pituuseroa halutaan. Ettei tulisi lyhyitä lapsia, jonkun pitää ylettyä ylähyllylle, ja vastakohdat täydentävät toisiaan.
Ja tietysti pitkille naisille käy vain pitkät miehet, koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.

No sittenhän evoluutio toimii niin kuin pitääkin. Muutamassa sadassa vuodessa kaikki lyhyet ovat karsiutuneet pois ja jäljellä on vain pitkiä ihmisiä.

Ei ole tervettä tuo evoluutio mitä sönkötät tänne. Jo nyt naisilla on vaikeuksia synnyttää lapsia ilman kätilöitä. Lapsikuolleisuus on ollut aika korkeaa ja olisi korkeampaa nyt, kun naiset synnyttää jättiläisten lapsia. Ihiskeho ei ole luontaisesti sopeutunut synnyttämään jättiläisten lapsia. Liian iso keskipituus on saavutettu. Kivuliasta ja kuolleisuuden vaara ja vammautmisen vaara kasvaa.  Normaali ihmisen pituus on noin alle sen 168cm. Tätä ei jostain syystä nyt oikein tajuta, mutta biologit tajuaa tämän tosiseikan!

Ime persettä vaan jooko ja mee pois täältä trollimasta.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/811 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muualla näkee lyhyitä miehiä ja pitkiä naisia pareina kävelemässä puistoissa käsikkäin. Suomessa pituudesta on tehty suuri juttu, muualla jossa vaihtelua on, niin ihmiset on tottuneet erilaisuuteen. Vain Suomessa nainen ei katso lyhyempää miestä. Onko se pituus sittenin Suomessa tavallaan harvinaista, että siitä on tehty juttu?

Olisi toi tärkeää että itäsuomalaiset ja lappilaiset miehet pariutuisi länsisuomalaisten naisten kanssa vaikka siten että valtio on säädellyt asiat niin. Tehdää siitä velvollisuus.

Itsekin ihmetellyt mikä suomalaisia naisia niin kovasti rassaa lyhyemmissä miehissä. Olen tinderöinyt jonkin verran Keski-Euroopassa ja siellä on varsinkin pitkiä naisia, mutta ei näille koskaan ole ollut ongelmana, että olen lyhyempi vaan on ollut oikein kivoja kohtaamisia.

Vierailija
624/811 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miesten maksamilla veroilla pitää lopettaa naisten työllistäminen,tukeminen ja nostaminen, varmaan tiedät että miehet maksaa 3enemmän veroja kuin naiset kuin myös käyttää verorahoja vähemmän, teidän voimaantumisenne on maksettu miesten taskusta

Sinun kohdalla sinun koulutukseen käytetyt verorahat ovat menneet hukkaan, kun et osaa edes kirjoittaa kunnolla. Olen ihan varma, että et edes maksa veroja, tuolla ulosannilla ei ole mitään saumaa hyväpalkkaisiin töihin.

Vierailija
625/811 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun oma viiteryhmä (yksinäiset, katkerat miehet) on todellisuudessa pieni vähemmistö, ja ymmärrän toki, että se  tuntuu pahalta. Siksi  sun on kai pakko luoda illuusio, että "lähes kaikki miehet" kärsivät samasta asiasta. Se varmaan helpottaa sun omaa oloa, kun voit ajatella olevasi osa suurta sorrettua massaa etkä vain yksittäinen kiukutteleva miesrukka.

Tällä sä et vaan voita mitään. Mene terapiaan ja sen jälkeen kun olet hoitanut psyykkeesi kuntoon ala parantamaan mahdollisuuksiasi ja alenna sinun sanojesi mukaan rimaa niin alas, että saat haluamasi parisuhteen.

Mikään yhteiskunnan ongelma sinä et ole eikä yhteiskunta romahda ja pakota niitä kauniita ja hoikkia naisia huolimaan sinut.

Faktat olisi hyvä tajuta faktoina, ei siinä mitkään itkupotkuraivarit auta.

Hyvää jatkoa sinulle naisen etsintään.

Miksi mun terapiaa ei makseta? Miksi en pääse hoitoon? 

Vierailija
626/811 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miesten maksamilla veroilla pitää lopettaa naisten työllistäminen,tukeminen ja nostaminen, varmaan tiedät että miehet maksaa 3enemmän veroja kuin naiset kuin myös käyttää verorahoja vähemmän, teidän voimaantumisenne on maksettu miesten taskusta

Sinun kohdalla sinun koulutukseen käytetyt verorahat ovat menneet hukkaan, kun et osaa edes kirjoittaa kunnolla. Olen ihan varma, että et edes maksa veroja, tuolla ulosannilla ei ole mitään saumaa hyväpalkkaisiin töihin.

Luultavasti ei ole mennyt hukkaan vaan on ollut luokkansa priimus. Tuo vain on sitä mitä nykyään saa verovaroilla. Parasta aatelia mitä koulut ulos taa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
627/811 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muualla näkee lyhyitä miehiä ja pitkiä naisia pareina kävelemässä puistoissa käsikkäin. Suomessa pituudesta on tehty suuri juttu, muualla jossa vaihtelua on, niin ihmiset on tottuneet erilaisuuteen. Vain Suomessa nainen ei katso lyhyempää miestä. Onko se pituus sittenin Suomessa tavallaan harvinaista, että siitä on tehty juttu?

Olisi toi tärkeää että itäsuomalaiset ja lappilaiset miehet pariutuisi länsisuomalaisten naisten kanssa vaikka siten että valtio on säädellyt asiat niin. Tehdää siitä velvollisuus.

Itsekin ihmetellyt mikä suomalaisia naisia niin kovasti rassaa lyhyemmissä miehissä. Olen tinderöinyt jonkin verran Keski-Euroopassa ja siellä on varsinkin pitkiä naisia, mutta ei näille koskaan ole ollut ongelmana, että olen lyhyempi vaan on ollut oikein kivoja kohtaamisia.

Olet poikkeus suomalaismieheksi. Useat suomalaiset miehet eivät halua itseään pidempää naista.

Vierailija
628/811 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun oma viiteryhmä (yksinäiset, katkerat miehet) on todellisuudessa pieni vähemmistö, ja ymmärrän toki, että se  tuntuu pahalta. Siksi  sun on kai pakko luoda illuusio, että "lähes kaikki miehet" kärsivät samasta asiasta. Se varmaan helpottaa sun omaa oloa, kun voit ajatella olevasi osa suurta sorrettua massaa etkä vain yksittäinen kiukutteleva miesrukka.

Tällä sä et vaan voita mitään. Mene terapiaan ja sen jälkeen kun olet hoitanut psyykkeesi kuntoon ala parantamaan mahdollisuuksiasi ja alenna sinun sanojesi mukaan rimaa niin alas, että saat haluamasi parisuhteen.

Mikään yhteiskunnan ongelma sinä et ole eikä yhteiskunta romahda ja pakota niitä kauniita ja hoikkia naisia huolimaan sinut.

Faktat olisi hyvä tajuta faktoina, ei siinä mitkään itkupotkuraivarit auta.

Hyvää jatkoa sinulle naisen etsintään.

Miksi mun terapiaa ei makseta? Miksi en pääse hoitoon? 

Koska et hakeudu hoitoon. Siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
629/811 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli miesten maksamilla veroilla pitää lopettaa naisten työllistäminen,tukeminen ja nostaminen, varmaan tiedät että miehet maksaa 3enemmän veroja kuin naiset kuin myös käyttää verorahoja vähemmän, teidän voimaantumisenne on maksettu miesten taskusta"

 

Miehet maksavat jonkin verran enemmän palkkaveroja, se on totta. Ero vain ei ole ollenkaan niin suuri kuin moni mies kuvittelee. Töissä käyvien miesten ja naisten palkkaero on luokkaa 500e/kk. Tätä vielä nostaa se että kaikkein suurituloisimmissa miehet ovat vahvasti yliedustettuina. Joten tavallisessa keskivertopalkansaajissa miehet ansaitsevat muutaman satasen kuussa enemmän.

Vierailija
630/811 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muualla näkee lyhyitä miehiä ja pitkiä naisia pareina kävelemässä puistoissa käsikkäin. Suomessa pituudesta on tehty suuri juttu, muualla jossa vaihtelua on, niin ihmiset on tottuneet erilaisuuteen. Vain Suomessa nainen ei katso lyhyempää miestä. Onko se pituus sittenin Suomessa tavallaan harvinaista, että siitä on tehty juttu?

Olisi toi tärkeää että itäsuomalaiset ja lappilaiset miehet pariutuisi länsisuomalaisten naisten kanssa vaikka siten että valtio on säädellyt asiat niin. Tehdää siitä velvollisuus.

Voi herran jestas tätä pillerimiesten tyhmyyttä. Päivittäin saa lukea toinen toistaan älyttömämpiä vaatimuksia näiltä. Joutaisitte suonsilmään ihan joka ikinen.

Pituudesta on turha tehdä syntipukkia omalle yksinäisyydelle. Suomalaisten miesten keskipituus on noin 180 cm eli maailman kärkeä – pituus ei todellakaan ole täällä mikään harvinainen globaali valttikortti, vaan aivan tavallista arkipäivää. Lyhyet miehet löytävät jatkuvasti kumppaneita niin Suomessa kuin ulkomaillakin.

Todellinen syy sille, miksi nainen ei sinua valitse, ei löydy mittanauhasta vaan peilistä. Se on sinun luonteesi ja psyykesi. Kun alat kirjoittaa naisten laihdutuskomentoja ja valtion säätelemää pakkonaittamista, vika ei ole senttimetreissä vaan siinä, että asenteesi on muuttunut luoteenlaaduksi, joka karkottaa jokaisen täysijärkisen ihmisen ympäriltään. Kukaan nainen ei halua kumppaniksi miestä, jonka katkeruus ja kontrollintarve ovat näin massiivisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
631/811 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muualla näkee lyhyitä miehiä ja pitkiä naisia pareina kävelemässä puistoissa käsikkäin. Suomessa pituudesta on tehty suuri juttu, muualla jossa vaihtelua on, niin ihmiset on tottuneet erilaisuuteen. Vain Suomessa nainen ei katso lyhyempää miestä. Onko se pituus sittenin Suomessa tavallaan harvinaista, että siitä on tehty juttu?

Olisi toi tärkeää että itäsuomalaiset ja lappilaiset miehet pariutuisi länsisuomalaisten naisten kanssa vaikka siten että valtio on säädellyt asiat niin. Tehdää siitä velvollisuus.

Itsekin ihmetellyt mikä suomalaisia naisia niin kovasti rassaa lyhyemmissä miehissä. Olen tinderöinyt jonkin verran Keski-Euroopassa ja siellä on varsinkin pitkiä naisia, mutta ei näille koskaan ole ollut ongelmana, että olen lyhyempi vaan on ollut oikein kivoja kohtaamisia.

Olet poikkeus suomalaismieheksi. Useat suomalaiset miehet eivät halua itseään pidempää naista.

En usko. Suurinta osaa varsinkin akateemisista miehistä ei voisi vähempää kiinnostaa onko nainen pidempi, lyhyempi vai samanpituinen. Yhtä irrelevantti ominaisuus kuin silmien väri tai onko etusormi pidempi kuin nimetön vai ei. Toki syrjäkyliltä löytyy matalasti koulutettuja miehiä, joilla on muutenkin huono itsetunto.

Vierailija
632/811 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Useat suomalaiset miehet eivät halua itseään pidempää naista."

 

Vaikka se nainen olisi kaunis, hoikka ja seksikäs? Kellä tässä nyt olikaan kovat kriteerit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
633/811 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muualla näkee lyhyitä miehiä ja pitkiä naisia pareina kävelemässä puistoissa käsikkäin. Suomessa pituudesta on tehty suuri juttu, muualla jossa vaihtelua on, niin ihmiset on tottuneet erilaisuuteen. Vain Suomessa nainen ei katso lyhyempää miestä. Onko se pituus sittenin Suomessa tavallaan harvinaista, että siitä on tehty juttu?

Olisi toi tärkeää että itäsuomalaiset ja lappilaiset miehet pariutuisi länsisuomalaisten naisten kanssa vaikka siten että valtio on säädellyt asiat niin. Tehdää siitä velvollisuus.

Tuli tästä mieleen kun lapseni monikultuurisessa päiväkodissa naurahti Asterix-sajrakuvan parille, jossa mies oli naista reilusti lyhyempi. 

Päivän päätteeksi hoitaja kertoi tästä ja oli ohjeistanut tyttärelleni, että vaikka suomalaiset pitää tätä asiaa vitsinä, niin se ei ole tarkoitettu vitsiksi. Pituuserot on normaali asia ja ketään ei saa syrjiä pituuden vuoksi. Tämä oli tyttärelleni todella tärkeä opetus.

Tässä tuli selvä kultuuriero. Liberaaleissa maissa pituuseroa ei ole kuten pohjoismaissa ja lähellä Venäjää, maissa joissa on macho-kultuuri voimakkaasti elossa. Miehet itse ylläpitää tätä asiaa syrjimällä pidempiä naisia. Tässä on yksi paljastava piirre, jos pohjoismainen ihminen naurahtaa sarjakuvan parin pituuserolle. Sen ei ole tarkoitus olla vitsi. 

Vierailija
634/811 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miehet maksaa 3enemmän veroja kuin naiset kuin myös käyttää verorahoja vähemmän"

 

Miehet käyttävät verorahoja naisia vähemmän koska miehet eivät ole raskaana, synnytä tai ole niin usein lasten kanssa kotona. Lisäksi monet miehet ovat jääräpäisesti menemättä lääkäriin vaikka syytä olisi ja kuolevat sitten liian nuorina joka vasta kalliiksi tuleekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
635/811 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muualla näkee lyhyitä miehiä ja pitkiä naisia pareina kävelemässä puistoissa käsikkäin. Suomessa pituudesta on tehty suuri juttu, muualla jossa vaihtelua on, niin ihmiset on tottuneet erilaisuuteen. Vain Suomessa nainen ei katso lyhyempää miestä. Onko se pituus sittenin Suomessa tavallaan harvinaista, että siitä on tehty juttu?

Olisi toi tärkeää että itäsuomalaiset ja lappilaiset miehet pariutuisi länsisuomalaisten naisten kanssa vaikka siten että valtio on säädellyt asiat niin. Tehdää siitä velvollisuus.

Itsekin ihmetellyt mikä suomalaisia naisia niin kovasti rassaa lyhyemmissä miehissä. Olen tinderöinyt jonkin verran Keski-Euroopassa ja siellä on varsinkin pitkiä naisia, mutta ei näille koskaan ole ollut ongelmana, että olen lyhyempi vaan on ollut oikein kivoja kohtaamisia.

Olet poikkeus suomalaismieheksi. Useat suomalaiset miehet eivät halua itseään pidempää naista.

En usko. Suurinta osaa varsinkin akateemisista miehistä ei voisi vähempää kiinnostaa onko nainen pidempi, lyhyempi vai samanpituinen. Yhtä irrelevantti ominaisuus kuin silmien väri tai onko etusormi pidempi kuin nimetön vai ei. Toki syrjäkyliltä löytyy matalasti koulutettuja miehiä, joilla on muutenkin huono itsetunto.

Varsin hyvät kuvitelmat sulla. Tosielämä ei ole tätä. Vähemmistön kohdalla, ehkä.

Vierailija
636/811 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun oma viiteryhmä (yksinäiset, katkerat miehet) on todellisuudessa pieni vähemmistö, ja ymmärrän toki, että se  tuntuu pahalta. Siksi  sun on kai pakko luoda illuusio, että "lähes kaikki miehet" kärsivät samasta asiasta. Se varmaan helpottaa sun omaa oloa, kun voit ajatella olevasi osa suurta sorrettua massaa etkä vain yksittäinen kiukutteleva miesrukka.

Tällä sä et vaan voita mitään. Mene terapiaan ja sen jälkeen kun olet hoitanut psyykkeesi kuntoon ala parantamaan mahdollisuuksiasi ja alenna sinun sanojesi mukaan rimaa niin alas, että saat haluamasi parisuhteen.

Mikään yhteiskunnan ongelma sinä et ole eikä yhteiskunta romahda ja pakota niitä kauniita ja hoikkia naisia huolimaan sinut.

Faktat olisi hyvä tajuta faktoina, ei siinä mitkään itkupotkuraivarit auta.

Hyvää jatkoa sinulle naisen etsintään.

Suutuin tosta kommentista niin paljon ja raivostuin. Potkaisin roskiksen patteria vasten ja siitä lähti kauhee meteli. Mä en juttele sulle enää ikinä ja kostoksi tosta, en tule puhumaan kenellekään yhtään mitään koko kesänä. En sano huomenta en moikkaa ketään. Heippa!

Vierailija
637/811 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Liberaaleissa maissa pituuseroa ei ole kuten pohjoismaissa"

 

Ei tuossa ole kyse liberaaliudesta vaan genetiikasta. Meillä miehet ovat geneettisen perimän takia keskimäärin pidempiä kuin eteläisemmässä Euroopassa. Ja siksi iso pituusero naisiin on meillä enemmän normi kuin siellä.

Vierailija
638/811 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vain Suomessa nainen ei katso lyhyempää miestä. "

 

Naiset ovat keskimäärin sen 15 senttiä miehiä lyhempiä joten aika lyhyt mies saat olla että on oikeasti vaikeaa löytää itseäsi selvästi lyhempää naista.

13cm.
Ja tuossa on pari lisäpulmaa. Se kun ei mene niin, että 155cm nainen pariutuu 168cm miehen kanssa, vaan tutkitustikin mitä lyhyempi nainen, sitä suurempaa pituuseroa halutaan. Ettei tulisi lyhyitä lapsia, jonkun pitää ylettyä ylähyllylle, ja vastakohdat täydentävät toisiaan.
Ja tietysti pitkille naisille käy vain pitkät miehet, koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.

No sittenhän evoluutio toimii niin kuin pitääkin. Muutamassa sadassa vuodessa kaikki lyhyet ovat karsiutuneet pois ja jäljellä on vain pitkiä ihmisiä.

Toimiiko?
Kerrohan meille mitä hyötyä pituudesta on nykyisessä yhteiskunnassa, kun ei tarvitse nähdä heinikon yli tai juosta savannilla saalista kiinni.
Pituus on nykyään vain relatiivinen käsite. Tulevaisuudessa on yhtä lailla pitkiä ja lyhyitä ihmisiä.

Vierailija
639/811 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vain Suomessa nainen ei katso lyhyempää miestä. "

 

Naiset ovat keskimäärin sen 15 senttiä miehiä lyhempiä joten aika lyhyt mies saat olla että on oikeasti vaikeaa löytää itseäsi selvästi lyhempää naista.

13cm.
Ja tuossa on pari lisäpulmaa. Se kun ei mene niin, että 155cm nainen pariutuu 168cm miehen kanssa, vaan tutkitustikin mitä lyhyempi nainen, sitä suurempaa pituuseroa halutaan. Ettei tulisi lyhyitä lapsia, jonkun pitää ylettyä ylähyllylle, ja vastakohdat täydentävät toisiaan.
Ja tietysti pitkille naisille käy vain pitkät miehet, koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.

No sittenhän evoluutio toimii niin kuin pitääkin. Muutamassa sadassa vuodessa kaikki lyhyet ovat karsiutuneet pois ja jäljellä on vain pitkiä ihmisiä.

Ei ole tervettä tuo evoluutio mitä sönkötät tänne. Jo nyt naisilla on vaikeuksia synnyttää lapsia ilman kätilöitä. Lapsikuolleisuus on ollut aika korkeaa ja olisi korkeampaa nyt, kun naiset synnyttää jättiläisten lapsia. Ihiskeho ei ole luontaisesti sopeutunut synnyttämään jättiläisten lapsia. Liian iso keskipituus on saavutettu. Kivuliasta ja kuolleisuuden vaara ja vammautmisen vaara kasvaa.  Normaali ihmisen pituus on noin alle sen 168cm. Tätä ei jostain syystä nyt oikein tajuta, mutta biologit tajuaa tämän tosiseikan!

Ensimmäistä lasta synnyttäessäni kätilö sanoi, että lantioni on kuin tehty synnyttämiseen. Niinhän se evulutio toimii. Se sopeutuu vallitseviin olosuhteisiin. Naisen pituudella ei ole siinä hommassa mitään merkitystä, vaan lantion luustolla. Kätilöitä taas on ollut aina. Luuletko tosiaan että ne luolanaiset pungersivat yksin lapsen ulos? Jos ei muuta, niin sukulaisnaiset auttoivat. Älä ala saarnaamaan synnytyksestä mitään, kun et asiasta mitään ymmärrä.

T. N178 cm

Vierailija
640/811 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun oma viiteryhmä (yksinäiset, katkerat miehet) on todellisuudessa pieni vähemmistö, ja ymmärrän toki, että se  tuntuu pahalta. Siksi  sun on kai pakko luoda illuusio, että "lähes kaikki miehet" kärsivät samasta asiasta. Se varmaan helpottaa sun omaa oloa, kun voit ajatella olevasi osa suurta sorrettua massaa etkä vain yksittäinen kiukutteleva miesrukka.

Tällä sä et vaan voita mitään. Mene terapiaan ja sen jälkeen kun olet hoitanut psyykkeesi kuntoon ala parantamaan mahdollisuuksiasi ja alenna sinun sanojesi mukaan rimaa niin alas, että saat haluamasi parisuhteen.

Mikään yhteiskunnan ongelma sinä et ole eikä yhteiskunta romahda ja pakota niitä kauniita ja hoikkia naisia huolimaan sinut.

Faktat olisi hyvä tajuta faktoina, ei siinä mitkään itkupotkuraivarit auta.

Hyvää jatkoa sinulle naisen etsintään.

Miksi mun terapiaa ei makseta? Miksi en pääse hoitoon? 

Veikkaan, että et kehtaa näyttää tätä todellista sisintäsi lääkäreille tai kellekkään ulkomaailmassa. Teeskentelet olevasi joku, mitä et ole.

Jos menisit lääkärin vastaanotolle ja kertoisit asiasi, kuten täällä olet kertonut, pääsisit nopeasti hoitoon. Luultavasti suljetulle osastolle.

Itsekin tiedät, ettei psyykkeesi ole normaali, mutta häpeä estää sinua hakemasta itsellesi apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan