8 kk työttömänä ja nyt alkaa olla jo tylsää
Kommentit (22)
Sun pitää hidastaa elämää. Eli keksi yksi juttu per päivä. Esim käy kirjastossa joku päivä, seuraavana päivänä ulkoilet, sitten käyt vaikka kahvilla, käyt jossain ilmaisessa museossa yms eli yksi homma per päivä. T. Valis
Et ole töihin menoa kuitenkaan harkinnut? Olisi taas elämässä äksönia.
Miten voi tylsistyä noin nopeesti? Itellä päälle kymmenen vuotta työttömänä ja päivääkään en oo kokenu oloani tylsäksi
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää hidastaa elämää. Eli keksi yksi juttu per päivä. Esim käy kirjastossa joku päivä, seuraavana päivänä ulkoilet, sitten käyt vaikka kahvilla, käyt jossain ilmaisessa museossa yms eli yksi homma per päivä. T. Valis
Mitä teen sitten lopun aikaa? Kahviloihin ei ole varaa eikä täällä ole ilmaisia museoitakaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Uinti ja kuntosali?
Liian kallis on tämäkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten voi tylsistyä noin nopeesti? Itellä päälle kymmenen vuotta työttömänä ja päivääkään en oo kokenu oloani tylsäksi
En tiedä. Mitä sä sitten teet päivisin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uinti ja kuntosali?
Liian kallis on tämäkin.
Ap
Oletko selvittänyt kuntasi liikunta salit, joissain on esim koulujen saleja, joihin voi sada avaimen kun tietää midtä pyytää. Ovat ilmaisia. Joissain kunnissa myös työtön saa etuuksia uimahallin hintaan.
Hanki käytetty läppäri ja opettele vaikka ohjelmoimaan. Utube on täynnä how to videoita.
10 vuotta työtön ja edelleen tylsää. Makoilen vaan kotona ja pelaan pleikkarii.
Ei ole ollenkaan tylsää, mutta yksinäistä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teen sitten lopun aikaa? Kahviloihin ei ole varaa eikä täällä ole ilmaisia museoitakaan.
Ap
Sitten vain olet kotona. Siivoilet, laitat ruokaa yms ja jos olet terve, pystut liikkumaan. Esim pyöräilet, teet kävelylenkkejä. T. Valis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sitten vain olet kotona. Siivoilet, laitat ruokaa yms ja jos olet terve, pystut liikkumaan. Esim pyöräilet, teet kävelylenkkejä. T. Valis
Kotona vaan oleminen just on sitä tylsyyttä, jota en jaksa koko ajan.
Ap
Mulla on perhe joten aina on jotain tekemistä. Erona on vain se, että työssäolessa tein vielä kaiken työn jälkeen. Harrastukset, kotihommat, ystävien tapaamiset jne. Usein ihmettelen mikä hemmetin superihminen olen ollut ja hoitanut työn ohessa niin paljon asioita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on perhe joten aina on jotain tekemistä. Erona on vain se, että työssäolessa tein vielä kaiken työn jälkeen. Harrastukset, kotihommat, ystävien tapaamiset jne. Usein ihmettelen mikä hemmetin superihminen olen ollut ja hoitanut työn ohessa niin paljon asioita.
Itse olen miettinyt ihan samaa. Miten jaksoi ja miten ehti tekemään kaiken ja velä yksinhuoltajana.
Ideoita?