Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.
Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.
Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.
Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?
Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.
Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.
Kommentit (593)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne siitä rummoutuvat, niin pakko alkaa tavallinenkin mies kelvata, tai lapsia ei tule. Jollekin yh:lle nyt kelpaa varmaan kaikki millä on pulssi (ja lompakko).
Väärin. EI kelpaa. Esimerkkeinä sinä ja ap. Ja muut kaltaisesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla päinvastaiset kokemukset. Olen normaali 173cm mies, jolla vähän mahaa. En ole rikas.
Naiset välillä tekevät aloitteita ja puhuvat positiivisesti. Itse en varattuna tee aloitteita. Yksi tuntematon nainen jopa kehui ulkonäköäni vaimoni ollessa paikalla. Varsinkin aiemmin naiset kehuivat, kun liikuin lasteni kanssa.
Miten naiset tulee sua kehumaan? Pysäyttävät kadulla ja sanovat, että oletpa sä komea könsikäs? Ihmettelen ihan aidosti, koska ei mun tuntemat naiset lähde lasten kanssa liikkuville miehille mitään lirkuttelemaan.
Lasten kanssa liikkuessa kehuivat, että hoidan lapsia. Ulkonäköä kehuessa ei ole ollut lapsia mukana ja naiset olleet juopuneita. Ei naiset selvinpäin tuntemattomia miehiä kehu. Nuorempana pyydettiin kadulla malliksi, mutta se oli varmaan huijaus jolla yritettiin nyhtää rahaa.
Pakko olla huijaus, ei noin lyhyet kelpaa malleiksi. Kännisten naisten puheita ei muuten kannata ottaa kovin tosissaan, ne nyt sanoo mitä siiderisylki suuhun tuo 🤤
On niitä kaikenlaisia malleja, mihin lyhyempikin sopii. Kaikki oikeastaan, missä ei kävellä tai seistä niin että on pituus tulee ilmi. Jalkamalli, käsimalli, hiusmalli, alusvaatemalli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla päinvastaiset kokemukset. Olen normaali 173cm mies, jolla vähän mahaa. En ole rikas.
Naiset välillä tekevät aloitteita ja puhuvat positiivisesti. Itse en varattuna tee aloitteita. Yksi tuntematon nainen jopa kehui ulkonäköäni vaimoni ollessa paikalla. Varsinkin aiemmin naiset kehuivat, kun liikuin lasteni kanssa.
Kaikilla meillä on "kerran elämässä" tilanteita. Minuakin on kahdesti vesiselvä nainen pokannut (molemmat työpaikalla) ja päälle vielä kerran nuorena yksi mies bussissa. Kaikki tämä ja ikää on vasta 52v. En nyt rehentelisi jos joku on kännissä jotain sanonut, kyllä minäkin olen muutamalta humalaiselta naiselta saanut kehuja, ehkä jopa kahdesti elämässä.
Saan muiden miesten tavoin usein ihailevia katseita naisilta kun pidän hyvää huolta tyttärestäni (tytärpuoli), mutta tuskin nämä naiset kanssani lasta tekisi, vaikka vapaa olisin, joten mitä sitten?
Ulkonäön kehuminenkin voi olla olla tyyliin "onpas sulla kiva paita".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne siitä rummoutuvat, niin pakko alkaa tavallinenkin mies kelvata, tai lapsia ei tule. Jollekin yh:lle nyt kelpaa varmaan kaikki millä on pulssi (ja lompakko).
Miesten ulinasta jos voi mitään päätellä, niin eipä ala kelpaamaan, ei missään iässä. Tilastojen valossahan se sitä paitsi on juurikin miehet, jotka toivovat enemmän parisuhdetta kuin naiset.
Itke, poika, itke lisää.
Tai siis normaalit ihmiset nyt löytää suhteen varsin helposti. Yli 70% aikuisista suomalaisista on parisuhteissa.
Katkeroituneella inselillä/inselittärellä ei ole toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä annettavaa sinulla on parisuhteeseen? Moni mies ei tunnu tajuavan sitä, ettei kilpailu ole toisia miehiä vastaa vaan naisen elämänlaatua vastaan. Jos heikennät sitä vs yksin eläminen, nainen ei kiinnostu. Do the math, jos kukaan nainen ei kiinnostu. Ette te ole mitään pakollisia lemmikkejä.
Tää. Moni mies ajattelee että se riittää kun on ja möllöttää. Maksaa puolet laskuista. Kunhan ei hakkaa, petä tai juo paljon. No ei riitä.
Itse haluan miehen joka osaa ja haluaa puhua tunteista, joka osaa tukea minua urahaaveissani (tuen myös miestä), joka haluaa laittaa ja hoitaa yhteistä kotia (sen sijaan että minä siivoan ja korjaan yksin kaiken ja pidättelen kiukkuani kun miehen likaiset sukat on taas olohuoneen sohvalla, kun ees omia jälkiään ei saa korjattua), joka haluaa viettää aikaa yhdessä esim. lähteä yhdessä lenkille, pyöräilemään, uimaan, kiertämään kirppiksiä tai puutarhakauppoja, tehdä ruokaa, saunoa pitkän kaavan mukaan ym. Joka unelmoi ja unelmoi mun kanssa yhdessä. Esim. yhteisestä kodista, mökistä, matkoista… jostain kivasta. Ja sit on mukana toteuttamassa niitä haaveita. Ottaa asioista selvää, on aloitteellinen, kiinnostunut. Vie eteenpäin.
Mut ei tommosia miehiä oikein ole. Miehiä kiinnostaa niin eri asiat usein kuin meitä naisia. Tai sit vaikka ne oliskin alussa kiinnostuneita niin jossain kohtaa niiltä loppuu puhti tai ne jotenkin jähmettyy paikoilleen.
En halua enää elämääni miestä, joka ei tuo siihen yhtään mitään muuta lisää kuin pettynyttä mieltä ja yksinäistä oloa parisuhteessa. Se on minulle ihan ok olla yksin, olen tehnyt sinut sen asian kanssa. Niin kannattais monen miehenkin, ennenkuin yrittää yhtään mitään suhdetta naispuolisen kanssa. Että haluaako mies edes sitä suhdetta, kun tietää mitä se vaatii.
On tuollaisia miehiä vaikka kuinka. He vaan ovat jo varattuja eikä heistä luovuta.
Naiset harvemmin kärsii siitä että eivät ole parisuhteessa. Huono parisuhde taas vie naiselta kaikki elinvoimat. Naisen kannattaa valita kumppaninsa viisaasti. Mielummin yksin kuin huonossa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän on ratkaisu: luovu naisen tarpeestasi. Unohda heidät ja naisia mielistelevä yhteiskunta. Anna naisten ihan rauhassa jakaa itseään jännämiehille nauttien seurauksistaan. He saavat nyt vihdoin feminisminsä myötä sitä mitä halusivat: itsenäisyyttä, vapautta ja seksuaalista voimaantumista vahvojen korkeatasoisten miesten kanssa. Mutta onnellisuus - se heistä alkaa kadota. Pikkuhiljalleen heidän viehätysvoimansa kuihtuu, eivätkä jännämiehet enää heitä halua. Nyt aletaankin jo pohtimaan hyvien miesten katoa eikä lainkaan ajatella omien valintojen ja vastuun välistä suhdetta.
Aloittajalla on asiat hyvin. Kun tutkit asiaa syvällisesti, et tarvitse (länsimaalaista) naista mihinkään. Naisia kauhistuttaa mies joka voi olla onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä ilman heitä. Mikäli parisuhde on se mitä haluat, tiedä mistä et ole valmis tinkimään ja pidä siitä kiinni (huomioi kuitenkin oma statuksellinen sekä ulkonäöllinen tasosi, pysy realistisena).
Huoh. On se niin vaikeaa keskittyä omaan elämään ja olemaan aidosti tyytyväinen yksin ja itseensä. Sen sijaan pitää hakea pönkitystä omaan oloon ja yksinololle sillä, että fantasioi naisten epäonnesta, kaltoinkohtelusta ja syrjimisestä.
Perusmies, jonka on niin kovin vaikeaa katsoa peiliin ja alkaa käsitellä omia tunteitaan.
Ei perusmies, noi naisvihamieliset on inseleitä. Heitä ei ole hirveästi vaikkakin heidän määränsä kasvaa, mutta he ovat todella äänekkäitä somessa. Eihän heillä ole mitään muutakaan elämää, töitä tai ystäviä tai harrastuksia.
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on naisten oma ongelma, jos on varaa olla ronkeli.
Jos on varaa olla ronkeli, niin mikä ongelma se muka sitten on?
Jos ei ole varaa olla ronkeli ja silti on ronkeli, silloin saattaa olla ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän on ratkaisu: luovu naisen tarpeestasi. Unohda heidät ja naisia mielistelevä yhteiskunta. Anna naisten ihan rauhassa jakaa itseään jännämiehille nauttien seurauksistaan. He saavat nyt vihdoin feminisminsä myötä sitä mitä halusivat: itsenäisyyttä, vapautta ja seksuaalista voimaantumista vahvojen korkeatasoisten miesten kanssa. Mutta onnellisuus - se heistä alkaa kadota. Pikkuhiljalleen heidän viehätysvoimansa kuihtuu, eivätkä jännämiehet enää heitä halua. Nyt aletaankin jo pohtimaan hyvien miesten katoa eikä lainkaan ajatella omien valintojen ja vastuun välistä suhdetta.
Aloittajalla on asiat hyvin. Kun tutkit asiaa syvällisesti, et tarvitse (länsimaalaista) naista mihinkään. Naisia kauhistuttaa mies joka voi olla onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä ilman heitä. Mikäli parisuhde on se mitä haluat, tiedä mistä et ole valmis tinkimään ja pidä siitä kiinni (huomioi kuitenkin oma statuksellinen sekä ulkonäöllinen tasosi, pysy realistisena).
Sä nyt jälleen kerran sorrut asettamaan miehen naisen elämän keskiöön. Minä, mies!!!!
Et tajua omahyväisyydessäsi, että nainen VALITSEE olla ilman miestä, mitään miestä, keään miestä, edes sitä jännämiestä. Ilman sua.
Jos sulla olisi aivot, joilla ajatella, ymmärtäisit, että tähän tilanteeseen on päädytty siksi, ettei naisia enää kiinnosta alkaa parisuhteeseen, ellei se tuo positiivisia asioita hänen elämänsä. Sä et selvästikään tuo, joten olet jatkossakin yksin.
Olen olemassa, hengitä, maksan veroja ja käyn töissä.
Vähin mitä naiset voisivat tehdä on palkita seksillä. Mieluiten myös rakkaudella.
Sä saat pomolta palkkaa. Ehkä saisit osan seksinä. Kukaan nainen ei ole sulle mitään velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän on ratkaisu: luovu naisen tarpeestasi. Unohda heidät ja naisia mielistelevä yhteiskunta. Anna naisten ihan rauhassa jakaa itseään jännämiehille nauttien seurauksistaan. He saavat nyt vihdoin feminisminsä myötä sitä mitä halusivat: itsenäisyyttä, vapautta ja seksuaalista voimaantumista vahvojen korkeatasoisten miesten kanssa. Mutta onnellisuus - se heistä alkaa kadota. Pikkuhiljalleen heidän viehätysvoimansa kuihtuu, eivätkä jännämiehet enää heitä halua. Nyt aletaankin jo pohtimaan hyvien miesten katoa eikä lainkaan ajatella omien valintojen ja vastuun välistä suhdetta.
Aloittajalla on asiat hyvin. Kun tutkit asiaa syvällisesti, et tarvitse (länsimaalaista) naista mihinkään. Naisia kauhistuttaa mies joka voi olla onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä ilman heitä. Mikäli parisuhde on se mitä haluat, tiedä mistä et ole valmis tinkimään ja pidä siitä kiinni (huomioi kuitenkin oma statuksellinen sekä ulkonäöllinen tasosi, pysy realistisena).
Sä nyt jälleen kerran sorrut asettamaan miehen naisen elämän keskiöön. Minä, mies!!!!
Et tajua omahyväisyydessäsi, että nainen VALITSEE olla ilman miestä, mitään miestä, keään miestä, edes sitä jännämiestä. Ilman sua.
Jos sulla olisi aivot, joilla ajatella, ymmärtäisit, että tähän tilanteeseen on päädytty siksi, ettei naisia enää kiinnosta alkaa parisuhteeseen, ellei se tuo positiivisia asioita hänen elämänsä. Sä et selvästikään tuo, joten olet jatkossakin yksin.
Olen olemassa, hengitä, maksan veroja ja käyn töissä.
Vähin mitä naiset voisivat tehdä on palkita seksillä. Mieluiten myös rakkaudella.
Sinä et ainakaan ansaitse seksiä etkä rakkautta palkinnoksi pelkästä olemassaolostasi ja verojen maksamisesta, idiootti.
Mäkin maksan veroja. Miksen mä saa vastineeksi omaa ponia ja mansikkamaatilaa? Mähän maksan veroja ja käyn töissä ja hengitän!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun miettii nykynaisten käytöstä niin en yhtään ihmettele jos saavat pataansa.
Taas yksi mies, jolle kiitos siitä että naiset valitsevat sinkkuuden ja syntyvyys laskee 👍👍👍👍
Kun ei ole miestä kotona, ei saa palaan.
Vierailija kirjoitti:
Lukematta ainuttakaan kommenttia koko ketjusta oletan, että käytännössä kaikki viestit keskittyvät siihen, miten aloittajan - ja kaikkien muidenkin paitsi naisten itsensä - pitäisi vain olla parempia. Sillä se kaikki ratkeaa.
Nykymenon ongelma on siinä, ettei tavallinen nainen halua tavallista miestä. Tavallinen nainen kokee ansaitsevansa eliittimiehen. Ja määritelmällisesti niitä eliittimiehiä on niin vähän, että seurauksena on haaremeita, ja suuri joukko hyvin turhautuneita (ei-eliittejä) miehiä ja naisia.
Taas yksi olmi, joka kuvittelee tietävänsä, mitä miljardit naiset haluavat vaikka on puhunut vain yhdelle, eli äidilleen.
Et ollenkaan kertonut, oletko itse komea. Jos et, on SULLA rima korkealla.
Vierailija kirjoitti:
"Ihmiset hiljenivät heti kun faktat tuotiin pöydän ääreen! Naisia kiinnostaa vain top 15 % miehet! Tämä on todistettu!"
Tuo siis kuvaa yhtä deittiäppiä jossa on reilu miesenemmistö. Se ei ole sama kuin koko pariutuminen.
Mikä tuo deittiäppi on? Ei ainakaan tinderin perusteella ole noin. Siellä ensinnäkin on naisia loputtomasti ja aivan tavallinen alle 170cm amis on saanut parissa viikossa kulkea niin paljon treffeillä kuin vain ehtii. Mitä naisten riman korkeudesta voi sanoa niin sehän on aivan liian matalalla. 8/10 naisesta sanoo että miehen pitää olla avoin ja rehellinen, niitä kriteereitä ei tahdo löytyä kaivamallakaan. Kun taas itse pystyn sanomaan että tottakai pitää näyttää kiinnostavalta molempien osapuolten mielestä, itse naisen ja nainen minun, on oltava yhteisiä kiinnostuksen kohteita, keskustelukyky, empatiaa ja tunne älykkyyttä, osaa kohdella miestä ihmisenä niin aivan varmasti samaa toisinpäin. Moneen asiaan voi ihan itse vaikuttaa. M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.cambridge.org/core/journals/politics-and-the-life-sciences/…
"the top 1% of men receive 16% of women’s likes, the top 15% receive 50%, while the bottom 50% are left with 4% of women’s likes (Edmunds, Reference Edmunds2017; Steinberg, Reference Steinberg2024)."
AP on täysin oikeassa! Tutkimuksetkin sanovat samaa!
Ihmiset hiljenivät heti kun faktat tuotiin pöydän ääreen! Naisia kiinnostaa vain top 15 % miehet! Tämä on todistettu!
Mitkä faktat? Naiset tykkää apeissa valikoidummin miehistä kun taas miehet sarjatykkää liki kaikista naisista. Ja kun miettii, miten huonoja profiileja miehet tekee, ei ole ihmekään että osa saa vähän tykkäyksiä.
Itse olen kyllä täysin eri mieltä ja olen mies. Minusta naisten profiilit ovat todella huonoja, erittäin sekavia on paljon. Välillä on päiviä ettei esimerkiksi tinderiä selaamalla tule ainuttakaan tykkäiltävää naista vastaan. Huonon siitä profiilista tekee esimerkiksi naisten kuvat. Kuvia lomareissuilta ulkomailta, Lapin tuntureita, terasseilta, festareilta, salilta, harrastuksista ja rannalta. Jään miettimään mikä nainen on oikeasti. Miksi ne kuvat eivät ole esim vaikka kotona otettuja neutraaleja joissa ei esitetä mitään? Minua on lukuisia kertoja kehuttu esimerkiksi todella fiksuksi, jopa sovelluksen ainoaksi järkeväksi mieheksi jonka kanssa on jopa kiva tutustua ja olenkin käynyt kyllä treffeillä ja on tykätty, jopa vuosia kyselty perääni, mutta ei voisi vähempää kiinnostaa sellainen määrä esittämistä mitä 90% naisista tekee deittiäpeissä. M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla päinvastaiset kokemukset. Olen normaali 173cm mies, jolla vähän mahaa. En ole rikas.
Naiset välillä tekevät aloitteita ja puhuvat positiivisesti. Itse en varattuna tee aloitteita. Yksi tuntematon nainen jopa kehui ulkonäköäni vaimoni ollessa paikalla. Varsinkin aiemmin naiset kehuivat, kun liikuin lasteni kanssa.
Kaikilla meillä on "kerran elämässä" tilanteita. Minuakin on kahdesti vesiselvä nainen pokannut (molemmat työpaikalla) ja päälle vielä kerran nuorena yksi mies bussissa. Kaikki tämä ja ikää on vasta 52v. En nyt rehentelisi jos joku on kännissä jotain sanonut, kyllä minäkin olen muutamalta humalaiselta naiselta saanut kehuja, ehkä jopa kahdesti elämässä.
Saan muiden miesten tavoin usein ihailevia katseita naisilta kun pidän hyvää huolta tyttärestäni (tytärpuoli), mutta tuskin nämä naiset kanssani lasta tekisi, vaikka vapaa olisin, joten mitä sitten?
Ulkonäön kehuminenkin voi olla olla tyyliin "onpas sulla kiva paita".
Paljon kivempi kehu kuin "onpa hyvät tissit".
Valitettavasti sä et oo kiltti etkä mukava tekstisi perusteella. Tekstisi peruseella et myöskään käy paljoa ulkona. Mutta jos asiat muuten on niin hyvin kuin kuin kirjoitat, suosittelen että menet terapiaan tarkastelemaan ajatusvinoumiasi ja ala käymään ulkona. Ala kiinnittämään huomiota oikeisiin asioihin. Huomaat että tuolla on ihan tavalliset miehet ja naiset pariutuneet, ei vain pitkät ja kauniit. Kiinnitä huomiota miten onnelliset parit puhuvat toisistaan ja muista ihmisistä. Kiinnitä huomiota mistä toiset ihmiset pitävät. Kehu vilpittömästi muita ihmisiä; kaveria, työkaveria, miehiä, naisia, lapsia ja vanhuksia. Älä odota kehusta yhtään mitään. Pidä kaikkia ihmisiä vilpittömästi samalla tasolla ja saman arvoisena. Älä usko itsestäsi tai muista ihmisistä että heidän tulisi "kelvata" kenellekään. Opettele näkemään kauneutta laajemmalla skaalalla. Päästä irti katkeruudestasi.
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on naisten oma ongelma, jos on varaa olla ronkeli.
Ei ole siinä vaiheessa joskun syntyvyys on laskenut jo niin alas että suomalaiset katoavat maan päältä.
Tajuatko? Siis suomalaiset katoavat kokonaan, vain koska nykynaiselle ei mikään riitä.
Silloin todellakin kriteerit ovat liian suuret jos se johtaa koko sivilisaation katoon. Toki meidät korvaa vahvempi kulttuuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän on ratkaisu: luovu naisen tarpeestasi. Unohda heidät ja naisia mielistelevä yhteiskunta. Anna naisten ihan rauhassa jakaa itseään jännämiehille nauttien seurauksistaan. He saavat nyt vihdoin feminisminsä myötä sitä mitä halusivat: itsenäisyyttä, vapautta ja seksuaalista voimaantumista vahvojen korkeatasoisten miesten kanssa. Mutta onnellisuus - se heistä alkaa kadota. Pikkuhiljalleen heidän viehätysvoimansa kuihtuu, eivätkä jännämiehet enää heitä halua. Nyt aletaankin jo pohtimaan hyvien miesten katoa eikä lainkaan ajatella omien valintojen ja vastuun välistä suhdetta.
Aloittajalla on asiat hyvin. Kun tutkit asiaa syvällisesti, et tarvitse (länsimaalaista) naista mihinkään. Naisia kauhistuttaa mies joka voi olla onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä ilman heitä. Mikäli parisuhde on se mitä haluat, tiedä mistä et ole valmis tinkimään ja pidä siitä kiinni (huomioi kuitenkin oma statuksellinen sekä ulkonäöllinen tasosi, pysy realistisena).
Sä nyt jälleen kerran sorrut asettamaan miehen naisen elämän keskiöön. Minä, mies!!!!
Et tajua omahyväisyydessäsi, että nainen VALITSEE olla ilman miestä, mitään miestä, keään miestä, edes sitä jännämiestä. Ilman sua.
Jos sulla olisi aivot, joilla ajatella, ymmärtäisit, että tähän tilanteeseen on päädytty siksi, ettei naisia enää kiinnosta alkaa parisuhteeseen, ellei se tuo positiivisia asioita hänen elämänsä. Sä et selvästikään tuo, joten olet jatkossakin yksin.
Olen olemassa, hengitä, maksan veroja ja käyn töissä.
Vähin mitä naiset voisivat tehdä on palkita seksillä. Mieluiten myös rakkaudella.
Sä saat pomolta palkkaa. Ehkä saisit osan seksinä. Kukaan nainen ei ole sulle mitään velkaa.
Miksi mies on sitten velkaa naisen turvallisuuden kollektiivisesti vs idän barbaarit? Puhumattakaan kuinka kollektiivisena ryhmänä naiset eivät edes maksa nettoveroja, kiitos julkisen duunit jotka se sama nettoveronmaksajainceli-mies maksaa.
Mies siis maksaa verot (=julkisen duunit), takaa turvallisuuden ja saa lämmintä kättä palkaksi.
Aika paska diili etten sanoisi. Kannattaa siis erota reservistä ja minimoida veron maksu.
Ehkei ne naiset kehu aina ulkonäköä. On aika yleistä, että miestä kehutaan, jos hän hoitaa lapsiaan tai leikkii niiden kanssa, että "onpa kiva kun lapsilla on isä, joka osallistuu." Lirkuttelua se ei kuitenkaan ole.