Tampereen kaupunki muutti ohjeistusta: Naiset voivat olla uimarannoilla ja halleissa rinnat paljaana! Uimahallissakin
Tampereen kaupunki muutti ohjeistusta: Naiset voivat olla uimarannoilla ja halleissa rinnat paljaana
Uimahallissakin
https://www.aamulehti.fi/moro/art-2000010575442.html
Sama ilmiöhän oli aikoinaan nilkkojen ja olkapäiden kohdalla koska ne nähtiin hyvinkin seksuaalisena. Ennenkuin siihen tottui.
Kohta sitten enää raskaat fetissit kiihottaa
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina on saanut.
Naurettavaa jos joku on kuvitellut että joku "kaupunki" voi määrätä ihmisen peittämään itsensä.
Ihmiset, älkää tinkikö vapaudestanne piiruakaan. Jos annatte yhdessä asiassa periksi, pian teiltä viedään kaikki.
Totta. Itsekin olen kulkenut kalu paljaana viimeiset vuodet, ja veljet että pysyy kunnossa, kun juoksee noita alistajia karkuun.
Suurin osa miehistä kulkee rinnat paljaana kesällä joten ihan tasa-arvossa ollaan. Elintä ei taideta esitellä edes alkuasukasheimoissa.
Koittakaahan jo päättää mikä virka niillä tisseillä on. Silloin kun se sopii omaan agendaan, niin ne on nahkaa siinä missä miehilläkin, mutta sitten kun taas itselle sopii pitää meteliä, esimerkiksi jonkun vilkaisusta, niin auta armias ne on plluakin pyhemmät ja erogeenisemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina on saanut.
Naurettavaa jos joku on kuvitellut että joku "kaupunki" voi määrätä ihmisen peittämään itsensä.
Ihmiset, älkää tinkikö vapaudestanne piiruakaan. Jos annatte yhdessä asiassa periksi, pian teiltä viedään kaikki.
Sinäkö sitten olet tissit keikkuen kekkuloinut uimahalleissa ja -rannoilla? Enpä oikein usko.
Mitäs väliä sillä on? Pointti on se että jokainen saa toimia kuten haluaa.
Saako? Voit olla varma, että alkaa poliisin linjat laulamaan, kun mies kulkee stringeissä ja hädin tuskin vehkeensä peittäen, siis samanlaisissa pöksyissä kuin joillain naisilla on.
-eri
Eikä Nata Salmela. Vaikka kuinka tekisi mieli.