Tampereen kaupunki muutti ohjeistusta: Naiset voivat olla uimarannoilla ja halleissa rinnat paljaana! Uimahallissakin
Tampereen kaupunki muutti ohjeistusta: Naiset voivat olla uimarannoilla ja halleissa rinnat paljaana
Uimahallissakin
https://www.aamulehti.fi/moro/art-2000010575442.html
Sama ilmiöhän oli aikoinaan nilkkojen ja olkapäiden kohdalla koska ne nähtiin hyvinkin seksuaalisena. Ennenkuin siihen tottui.
Kohta sitten enää raskaat fetissit kiihottaa
Kommentit (43)
Aina on saanut.
Naurettavaa jos joku on kuvitellut että joku "kaupunki" voi määrätä ihmisen peittämään itsensä.
Ihmiset, älkää tinkikö vapaudestanne piiruakaan. Jos annatte yhdessä asiassa periksi, pian teiltä viedään kaikki.
Voi kun kiukku ap:ta vieläkin kiukuttaa tuo ratkaisu!! Miten monta vuotta menee että ET enää jankkaa tätä?
Mikä vapaus? Mä en halua nähdä naisten ihratissejä altaalla. En roikkuvia enkä vähemmän roikkuvia.
Ruotsissa tämä oli totta jo 1970-luvulla, yläosattomissa kulkeminen loppui kuin seinään, kun ma mut tulivat.
Vierailija kirjoitti:
Saako siellä kuvata?
Ota kuva. Kestää kauemmin
Vanha juttu. Vuodelta 2024. Itse olen Tamperelaisena nauttinut näkymistä jo toista vuotta.
Hyi helvetti. Ymmärtäisi nyt verhota itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Aina on saanut.
Naurettavaa jos joku on kuvitellut että joku "kaupunki" voi määrätä ihmisen peittämään itsensä.
Ihmiset, älkää tinkikö vapaudestanne piiruakaan. Jos annatte yhdessä asiassa periksi, pian teiltä viedään kaikki.
Sinäkö sitten olet tissit keikkuen kekkuloinut uimahalleissa ja -rannoilla? Enpä oikein usko.
Vierailija kirjoitti:
Saako siellä kuvata?
saa.
Vierailija kirjoitti:
Aina on saanut.
Naurettavaa jos joku on kuvitellut että joku "kaupunki" voi määrätä ihmisen peittämään itsensä.
Ihmiset, älkää tinkikö vapaudestanne piiruakaan. Jos annatte yhdessä asiassa periksi, pian teiltä viedään kaikki.
Sulla onkin niin tuuheat rintakarvat ja puska ettei kukaan näe mitään alta.
Hyi! Tampere on yks Sodoma ja Gomorra nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vapaus? Mä en halua nähdä naisten ihratissejä altaalla. En roikkuvia enkä vähemmän roikkuvia.
entä miesten isot rinnat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina on saanut.
Naurettavaa jos joku on kuvitellut että joku "kaupunki" voi määrätä ihmisen peittämään itsensä.
Ihmiset, älkää tinkikö vapaudestanne piiruakaan. Jos annatte yhdessä asiassa periksi, pian teiltä viedään kaikki.
Sinäkö sitten olet tissit keikkuen kekkuloinut uimahalleissa ja -rannoilla? Enpä oikein usko.
mitä jotkut bikinit peittää , nännit?
Rajaton rusketus ja kesätuuli. Aurinko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vapaus? Mä en halua nähdä naisten ihratissejä altaalla. En roikkuvia enkä vähemmän roikkuvia.
entä miesten isot rinnat
En mäkään halua nähdä karvaisia miehiä röllyköineen.
Saatanan woke!