Tampereen kaupunki muutti ohjeistusta: Naiset voivat olla uimarannoilla ja halleissa rinnat paljaana! Uimahallissakin
Tampereen kaupunki muutti ohjeistusta: Naiset voivat olla uimarannoilla ja halleissa rinnat paljaana
Uimahallissakin
https://www.aamulehti.fi/moro/art-2000010575442.html
Sama ilmiöhän oli aikoinaan nilkkojen ja olkapäiden kohdalla koska ne nähtiin hyvinkin seksuaalisena. Ennenkuin siihen tottui.
Kohta sitten enää raskaat fetissit kiihottaa
Kommentit (43)
Aina tissit paljaana.
t. Tissi-Liisa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vapaus? Mä en halua nähdä naisten ihratissejä altaalla. En roikkuvia enkä vähemmän roikkuvia.
entä miesten isot rinnat
En mäkään halua nähdä karvaisia miehiä röllyköineen.
Speedot miehille ja löytyy röllykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vapaus? Mä en halua nähdä naisten ihratissejä altaalla. En roikkuvia enkä vähemmän roikkuvia.
entä miesten isot rinnat
En mäkään halua nähdä karvaisia miehiä röllyköineen.
Niin eikö voitaisi vaan järjestää miehille ja naisille eri vuorot joka paikkaan. Naiset eivät enää halua nähdä miehiä ja miesten käytös on kummallista ja pervoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina on saanut.
Naurettavaa jos joku on kuvitellut että joku "kaupunki" voi määrätä ihmisen peittämään itsensä.
Ihmiset, älkää tinkikö vapaudestanne piiruakaan. Jos annatte yhdessä asiassa periksi, pian teiltä viedään kaikki.
Totta. Itsekin olen kulkenut kalu paljaana viimeiset vuodet, ja veljet että pysyy kunnossa, kun juoksee noita alistajia karkuun.
Suurin osa miehistä kulkee rinnat paljaana kesällä joten ihan tasa-arvossa ollaan. Elintä ei taideta esitellä edes alkuasukasheimoissa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vapaus? Mä en halua nähdä naisten ihratissejä altaalla. En roikkuvia enkä vähemmän roikkuvia.
Vapaus päättää omasta kehostaan.
Se saat haluta tai olla haluamatta mitä vain. En tosin ymmärtänyt miten se liittyy keskusteluun.
Mikä vapaus? Mä en halua nähdä naisten ihratissejä altaalla. En roikkuvia enkä vähemmän roikkuvia.
Me ei haluta nähdä sinua ollenkaan joten poista itsesi niin molemmat ongelmat ratkeavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina on saanut.
Naurettavaa jos joku on kuvitellut että joku "kaupunki" voi määrätä ihmisen peittämään itsensä.
Ihmiset, älkää tinkikö vapaudestanne piiruakaan. Jos annatte yhdessä asiassa periksi, pian teiltä viedään kaikki.
Sinäkö sitten olet tissit keikkuen kekkuloinut uimahalleissa ja -rannoilla? Enpä oikein usko.
Mitäs väliä sillä on? Pointti on se että jokainen saa toimia kuten haluaa.
Kiittäen: Ahmed, Abdi, Mohammed ja Pervosen Pertti!
Vierailija kirjoitti:
Saako siellä kuvata?
Mitäpä luulet?
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa tämä oli totta jo 1970-luvulla, yläosattomissa kulkeminen loppui kuin seinään, kun ma mut tulivat.
Järkyttävää. Miten voi olla että vieraat määrää kaapin paikan?
Euroopan pitäisi olla tiukempi m. muuttajien suhteen.
Kannattaa muistaa, että julkisella paikalla kuvaaminen on sallittua. Kannattaa varautua siihen, että kaikki mitä esittelee julkisella paikalla, on sallittua tallentaa filmille, kovalevylle ja videotiedostoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina on saanut.
Naurettavaa jos joku on kuvitellut että joku "kaupunki" voi määrätä ihmisen peittämään itsensä.
Ihmiset, älkää tinkikö vapaudestanne piiruakaan. Jos annatte yhdessä asiassa periksi, pian teiltä viedään kaikki.
Sinäkö sitten olet tissit keikkuen kekkuloinut uimahalleissa ja -rannoilla? Enpä oikein usko.
Mitäs väliä sillä on? Pointti on se että jokainen saa toimia kuten haluaa.
Kasarilla ja ysärillä oli normimeininkiä. Sitten Suomelle tapahtui jotain laman jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako siellä kuvata?
Mitäpä luulet?
Julkisella paikalla on täysi laillista kuvata ja videoida. Ainoastaan levittämisessä on tiettyjä rajoituksia.
Olet 2 vuotta myöhässä uutisinesi, ääliö.
Tulevaisuudessa on tekoälyllä tehty Danny ja Frederik jotka valvovat että altaalle pääsee vain sopivat naiset yläosattomissa, etteivät ihmiset altaalla järkyty.
Totta. Itsekin olen kulkenut kalu paljaana viimeiset vuodet, ja veljet että pysyy kunnossa, kun juoksee noita alistajia karkuun.