Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tuli varoitus: Sähköpula voi iskeä Suomeen jo pian: Taloussanomat

Vierailija
22.06.2026 |

Tätä ei olisi ikinä kukaan arvannut!

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin aina halunnut olla Marie Dressler.

Vierailija
62/71 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta.

Orpo lupasi, että datakeskuksissa huomioidaan tavallinen kansa ja lopetetaan sähkön käyttö jos uhkaa tulla pulaa. Nih.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana vihreä siirtymä ja Marinin woke-hallitus. Ajoi alas hiilivaravoimalat ja täysin kotimaisen turve-energian. Onnkesi Oprpon hallitus pelasti turpeen huoltovarmuuteen kuuluvana.

Vierailija
64/71 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihree siirtymä panosti tuuleen ja aurinkopaneleihin. Jos tuulis ja lumen alta näkys...lottoenergiaa

Vierailija
65/71 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana vihreä siirtymä ja Marinin woke-hallitus. Ajoi alas hiilivaravoimalat ja täysin kotimaisen turve-energian. Onnkesi Oprpon hallitus pelasti turpeen huoltovarmuuteen kuuluvana.

Kaupan kassalta pääministeriksi. Tässä meillä maa, nimeltä Suomi. Sitä saimme mitä tilasimme. Viher-sosialidemokratiaa ja muuta paskaa.

Vierailija
66/71 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköautopakko:

SDP, VIHR, VAS.LIITTO

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/71 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset osaa kyllä säästää, kunhan ajoissa varoitetaan. Niinhän aiemminkin koko Suomi säästi sähkönkulutuksessaan, kun uhattiin katkoilla.

Vierailija
68/71 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

All in Fortumiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/71 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkään tätä tekopelleilyä oikein jatketaan? Milloin joku taho puuttuu tähän "pulailuun" ja turvaa kansan ettei nämä "pulailijat" pääse iskemään ja riistämään vieläkin korkeampia voittoja ihmisten perustarpeilla? 

Vierailija
70/71 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana vihreä siirtymä ja Marinin woke-hallitus. Ajoi alas hiilivaravoimalat ja täysin kotimaisen turve-energian. Onnkesi Oprpon hallitus pelasti turpeen huoltovarmuuteen kuuluvana.

Suomi on myös siitä ihana maa ettei täällä KOSKAAN joudu vastuuseen tekosistaan. Jos olet siis paska-poliitikko. Eläminen on saatu täällä kurjistettua melkein mahdottomaksi tavalliselle kansalle ja kaiken tämän mahdollistajat edelleen elelevät ilman huolen häivää korkeaa palkkaa nostellen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/71 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on sellainen asia että jos näitä sähköpulia iskee tänne kesken talven ihmisiä oikeasti kuolee(emme ole leutoa keski-eurooppaa tai välimerenmaita ba-bum). Nyt alkaa olla sen verran suunniteltua suomalaisten tuhoamista mielessä että kai joku laki tähän jo puuttuu? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme