Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pihaan tuli mies kutsumatta

Vierailija
22.06.2026 |

Tykkäisitkö ? 
Järkytyisitkö? 
https://www.is.fi/viihde/art-2000012094390.html

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietää että hänellä on kanoja ja lampaat 

Kasvikunnan somettamut kaikille sen tietoon 


Iso koira hänelle 

Vierailija
22/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Mun pihalle lomppasi useita kertoja minulle tuntematon mies. Lopulta käveli ihan sisälle. Se äijä kävi käsiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu maalla 

Lehdestä saa lukea että yksin kun erosi 

Kuvannut kotiaan ja halukkaat kyllä löytää sinne 

Vierailija
24/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko muuttaa maaseudulle jos ei kestä maalaisten tapaa käydä pihalla kylässä yllättäen keskellä päivää. 

Jos alue on yksityisalue jonne ei saa mennä, siitä pitää ilmoittaa kyltillä. 

Vierailija
25/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pihalle tuli mies Arimatiasta ja vetäs vtun päähänsä.

Vierailija
26/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi portti ajotiellä niin sitten uskon että vieraat eivät ole tervetulleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattiko muuttaa maaseudulle jos ei kestä maalaisten tapaa käydä pihalla kylässä yllättäen keskellä päivää. 

Jos alue on yksityisalue jonne ei saa mennä, siitä pitää ilmoittaa kyltillä. 

Meillä on nyt aita tontin ympärillä, niin kehitysvammaisetkin tajuaa, että on kyse yksityisalueesta.

Vierailija
28/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattiko muuttaa maaseudulle jos ei kestä maalaisten tapaa käydä pihalla kylässä yllättäen keskellä päivää. 

Jos alue on yksityisalue jonne ei saa mennä, siitä pitää ilmoittaa kyltillä. 

Meillä on nyt aita tontin ympärillä, niin kehitysvammaisetkin tajuaa, että on kyse yksityisalueesta.

Luuletko että aidat pidettelee ketään? Kyllä oli kova juoksemaan ja hyppimään mun stalkkerini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän Ketolaa.

Hänen pitäisi hommata portti etupihalleen, ja siihen kyltti, että ei haluta henkilökohtaisia yhtyeydenottoja. Ei myöskään kaupustelijoita.

Tämä on vinkkini Ketolalle.

Itse asiassa otan osaa hänen kokemastaan järkytyksestä.

Vierailija
30/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mies, Lapin jätkänlainen rento...

 

😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattiko muuttaa maaseudulle jos ei kestä maalaisten tapaa käydä pihalla kylässä yllättäen keskellä päivää. 

Jos alue on yksityisalue jonne ei saa mennä, siitä pitää ilmoittaa kyltillä. 

Meillä on nyt aita tontin ympärillä, niin kehitysvammaisetkin tajuaa, että on kyse yksityisalueesta.

Luuletko että aidat pidettelee ketään? Kyllä oli kova juoksemaan ja hyppimään mun stalkkerini.

Toi oli vastaus lainaamani kommentin kirjoittajalle, joka kirjoitti , että pitäs olla kyltti.

 

No meillä on portti,aita ja laumanvartija

Otettiin sen hullun äijän, joka kävi käsiksi, takia

Vierailija
32/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan normisettiä, maalla kun pätee jokaisenoikeus myös pihoissa. Meille tuli pihakeinuun ja grillipaikalle joku fillariseurue viikko sitten, ryhtyivät etsimään polttopuita ja järjestelivät pihakalusteita uudelleen. Menin käskemään pois meidän pihasta ja heillä oli vastaus valmiina: ei ole yksityisalue-kylttiä, tässä saa olla. Lisäksi kaksi heistä halusi vessaan, joten voisinko avata oven. En voinut, tehostin poistumiskäskyä uhkailemalla poliisilla (juu, rikos uhkailla muita) ja kyllä he siitä lähtivät.

Meille pitää erikseen tulla, tässä ei ole ohikulkua millekään vilkkaammalle paikalle, mutta joka kesä väkeä kertyy, milloin muistelemaan isovanhemman evakkomatkaa (ja haluavat päästä meille sisälle katsomaan kaakeliuunia, joka oli isovanhemmasta niin kovin kaunis) tai ihan vaan kertomaan, että isä oli renkinä 60-luvulla ja nyt tekisi mieli nähdä koko talo, kun on isän syntymästä 100v. Aidosti vieraat olettavat, että koska sukulainen on talossa joskus ollut, niin heillä on oikeus kotimme nähdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattiko muuttaa maaseudulle jos ei kestä maalaisten tapaa käydä pihalla kylässä yllättäen keskellä päivää. 

Jos alue on yksityisalue jonne ei saa mennä, siitä pitää ilmoittaa kyltillä. 

Meillä on nyt aita tontin ympärillä, niin kehitysvammaisetkin tajuaa, että on kyse yksityisalueesta.

Luuletko että aidat pidettelee ketään? Kyllä oli kova juoksemaan ja hyppimään mun stalkkerini.

Toi oli vastaus lainaamani kommentin kirjoittajalle, joka kirjoitti , että pitäs olla kyltti.

 

No meillä on portti,aita ja laumanvartija

Otettiin sen hullun äijän, joka kävi käsiksi, takia

Siinä on vielä sekin että mun stalkkerini laittoi unilääkkeitä koirien lihapulliin. 

Vierailija
34/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan normisettiä, maalla kun pätee jokaisenoikeus myös pihoissa. Meille tuli pihakeinuun ja grillipaikalle joku fillariseurue viikko sitten, ryhtyivät etsimään polttopuita ja järjestelivät pihakalusteita uudelleen. Menin käskemään pois meidän pihasta ja heillä oli vastaus valmiina: ei ole yksityisalue-kylttiä, tässä saa olla. Lisäksi kaksi heistä halusi vessaan, joten voisinko avata oven. En voinut, tehostin poistumiskäskyä uhkailemalla poliisilla (juu, rikos uhkailla muita) ja kyllä he siitä lähtivät.

Meille pitää erikseen tulla, tässä ei ole ohikulkua millekään vilkkaammalle paikalle, mutta joka kesä väkeä kertyy, milloin muistelemaan isovanhemman evakkomatkaa (ja haluavat päästä meille sisälle katsomaan kaakeliuunia, joka oli isovanhemmasta niin kovin kaunis) tai ihan vaan kertomaan, että isä oli renkinä 60-luvulla ja nyt tekisi mieli nähdä koko talo, kun on isän syntymästä 100v. Aidosti vieraat olettavat, että koska sukulainen on talossa joskus ollut, niin heillä on oikeus kotimme nähdä.

Jessus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on haulikko. Niin tyhmää ei varmaan olekkaan joka ei sitä uskoisi.

Vierailija
36/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattiko muuttaa maaseudulle jos ei kestä maalaisten tapaa käydä pihalla kylässä yllättäen keskellä päivää. 

Jos alue on yksityisalue jonne ei saa mennä, siitä pitää ilmoittaa kyltillä. 

Meillä on nyt aita tontin ympärillä, niin kehitysvammaisetkin tajuaa, että on kyse yksityisalueesta.

Luuletko että aidat pidettelee ketään? Kyllä oli kova juoksemaan ja hyppimään mun stalkkerini.

Toi oli vastaus lainaamani kommentin kirjoittajalle, joka kirjoitti , että pitäs olla kyltti.

 

No meillä on portti,aita ja laumanvartija

Otettiin sen hullun äijän, joka kävi käsiksi, takia

Siinä on vielä sekin että mun stalkkerini laittoi unilääkkeitä koirien lihapulliin. 

Keksitkö sä päästäsi tätä tarinaa?

Vierailija
37/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan normisettiä, maalla kun pätee jokaisenoikeus myös pihoissa. Meille tuli pihakeinuun ja grillipaikalle joku fillariseurue viikko sitten, ryhtyivät etsimään polttopuita ja järjestelivät pihakalusteita uudelleen. Menin käskemään pois meidän pihasta ja heillä oli vastaus valmiina: ei ole yksityisalue-kylttiä, tässä saa olla. Lisäksi kaksi heistä halusi vessaan, joten voisinko avata oven. En voinut, tehostin poistumiskäskyä uhkailemalla poliisilla (juu, rikos uhkailla muita) ja kyllä he siitä lähtivät.

Meille pitää erikseen tulla, tässä ei ole ohikulkua millekään vilkkaammalle paikalle, mutta joka kesä väkeä kertyy, milloin muistelemaan isovanhemman evakkomatkaa (ja haluavat päästä meille sisälle katsomaan kaakeliuunia, joka oli isovanhemmasta niin kovin kaunis) tai ihan vaan kertomaan, että isä oli renkinä 60-luvulla ja nyt tekisi mieli nähdä koko talo, kun on isän syntymästä 100v. Aidosti vieraat olettavat, että koska sukulainen on talossa joskus ollut, niin heillä on oikeus kotimme nähdä.

Ymmärrän pöyristyksesi. Minulla on rasitteena sukulaisia, jotka kuvittelee, että pidän kotimuseota, hollitupaa ja avoimia ovia. Majoitusta ja kestikievaria. En pidä ja sen olen takonut heidän päähän

Vierailija
38/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä juttu mutta nuo tatuoinnit aivan oksettavia ja vielä noin paljon. Jokin psyykkinen ongelma tuollakin on.

Vierailija
39/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuu maalla 

Lehdestä saa lukea että yksin kun erosi 

Kuvannut kotiaan ja halukkaat kyllä löytää sinne 

Lehdestä voinut myös lukea kuinka moniosaaja taksikuski r ai s k as i Iidan. Onko ihme jos pelkää miehiä?

Vierailija
40/98 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästäisin koirat irti ja menisin hetken päästä katsomaan, pääsikö ehjin nahoin karkuun vai kuinka pahasti kävi.

Sama. Meillä "pojat" käy kysymässä että mitä asiaa.😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi