Pihaan tuli mies kutsumatta
Tykkäisitkö ?
Järkytyisitkö?
https://www.is.fi/viihde/art-2000012094390.html
Kommentit (98)
Tiedän tunteen. Mun pihalle lomppasi useita kertoja minulle tuntematon mies. Lopulta käveli ihan sisälle. Se äijä kävi käsiksi.
Asuu maalla
Lehdestä saa lukea että yksin kun erosi
Kuvannut kotiaan ja halukkaat kyllä löytää sinne
Kannattiko muuttaa maaseudulle jos ei kestä maalaisten tapaa käydä pihalla kylässä yllättäen keskellä päivää.
Jos alue on yksityisalue jonne ei saa mennä, siitä pitää ilmoittaa kyltillä.
Meidän pihalle tuli mies Arimatiasta ja vetäs vtun päähänsä.
Jos olisi portti ajotiellä niin sitten uskon että vieraat eivät ole tervetulleita.
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko muuttaa maaseudulle jos ei kestä maalaisten tapaa käydä pihalla kylässä yllättäen keskellä päivää.
Jos alue on yksityisalue jonne ei saa mennä, siitä pitää ilmoittaa kyltillä.
Meillä on nyt aita tontin ympärillä, niin kehitysvammaisetkin tajuaa, että on kyse yksityisalueesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko muuttaa maaseudulle jos ei kestä maalaisten tapaa käydä pihalla kylässä yllättäen keskellä päivää.
Jos alue on yksityisalue jonne ei saa mennä, siitä pitää ilmoittaa kyltillä.
Meillä on nyt aita tontin ympärillä, niin kehitysvammaisetkin tajuaa, että on kyse yksityisalueesta.
Luuletko että aidat pidettelee ketään? Kyllä oli kova juoksemaan ja hyppimään mun stalkkerini.
Ymmärrän Ketolaa.
Hänen pitäisi hommata portti etupihalleen, ja siihen kyltti, että ei haluta henkilökohtaisia yhtyeydenottoja. Ei myöskään kaupustelijoita.
Tämä on vinkkini Ketolalle.
Itse asiassa otan osaa hänen kokemastaan järkytyksestä.
Tuli mies, Lapin jätkänlainen rento...
😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko muuttaa maaseudulle jos ei kestä maalaisten tapaa käydä pihalla kylässä yllättäen keskellä päivää.
Jos alue on yksityisalue jonne ei saa mennä, siitä pitää ilmoittaa kyltillä.
Meillä on nyt aita tontin ympärillä, niin kehitysvammaisetkin tajuaa, että on kyse yksityisalueesta.
Luuletko että aidat pidettelee ketään? Kyllä oli kova juoksemaan ja hyppimään mun stalkkerini.
Toi oli vastaus lainaamani kommentin kirjoittajalle, joka kirjoitti , että pitäs olla kyltti.
No meillä on portti,aita ja laumanvartija
Otettiin sen hullun äijän, joka kävi käsiksi, takia
Tuo on ihan normisettiä, maalla kun pätee jokaisenoikeus myös pihoissa. Meille tuli pihakeinuun ja grillipaikalle joku fillariseurue viikko sitten, ryhtyivät etsimään polttopuita ja järjestelivät pihakalusteita uudelleen. Menin käskemään pois meidän pihasta ja heillä oli vastaus valmiina: ei ole yksityisalue-kylttiä, tässä saa olla. Lisäksi kaksi heistä halusi vessaan, joten voisinko avata oven. En voinut, tehostin poistumiskäskyä uhkailemalla poliisilla (juu, rikos uhkailla muita) ja kyllä he siitä lähtivät.
Meille pitää erikseen tulla, tässä ei ole ohikulkua millekään vilkkaammalle paikalle, mutta joka kesä väkeä kertyy, milloin muistelemaan isovanhemman evakkomatkaa (ja haluavat päästä meille sisälle katsomaan kaakeliuunia, joka oli isovanhemmasta niin kovin kaunis) tai ihan vaan kertomaan, että isä oli renkinä 60-luvulla ja nyt tekisi mieli nähdä koko talo, kun on isän syntymästä 100v. Aidosti vieraat olettavat, että koska sukulainen on talossa joskus ollut, niin heillä on oikeus kotimme nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko muuttaa maaseudulle jos ei kestä maalaisten tapaa käydä pihalla kylässä yllättäen keskellä päivää.
Jos alue on yksityisalue jonne ei saa mennä, siitä pitää ilmoittaa kyltillä.
Meillä on nyt aita tontin ympärillä, niin kehitysvammaisetkin tajuaa, että on kyse yksityisalueesta.
Luuletko että aidat pidettelee ketään? Kyllä oli kova juoksemaan ja hyppimään mun stalkkerini.
Toi oli vastaus lainaamani kommentin kirjoittajalle, joka kirjoitti , että pitäs olla kyltti.
No meillä on portti,aita ja laumanvartija
Otettiin sen hullun äijän, joka kävi käsiksi, takia
Siinä on vielä sekin että mun stalkkerini laittoi unilääkkeitä koirien lihapulliin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan normisettiä, maalla kun pätee jokaisenoikeus myös pihoissa. Meille tuli pihakeinuun ja grillipaikalle joku fillariseurue viikko sitten, ryhtyivät etsimään polttopuita ja järjestelivät pihakalusteita uudelleen. Menin käskemään pois meidän pihasta ja heillä oli vastaus valmiina: ei ole yksityisalue-kylttiä, tässä saa olla. Lisäksi kaksi heistä halusi vessaan, joten voisinko avata oven. En voinut, tehostin poistumiskäskyä uhkailemalla poliisilla (juu, rikos uhkailla muita) ja kyllä he siitä lähtivät.
Meille pitää erikseen tulla, tässä ei ole ohikulkua millekään vilkkaammalle paikalle, mutta joka kesä väkeä kertyy, milloin muistelemaan isovanhemman evakkomatkaa (ja haluavat päästä meille sisälle katsomaan kaakeliuunia, joka oli isovanhemmasta niin kovin kaunis) tai ihan vaan kertomaan, että isä oli renkinä 60-luvulla ja nyt tekisi mieli nähdä koko talo, kun on isän syntymästä 100v. Aidosti vieraat olettavat, että koska sukulainen on talossa joskus ollut, niin heillä on oikeus kotimme nähdä.
Jessus.
Minulla on haulikko. Niin tyhmää ei varmaan olekkaan joka ei sitä uskoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko muuttaa maaseudulle jos ei kestä maalaisten tapaa käydä pihalla kylässä yllättäen keskellä päivää.
Jos alue on yksityisalue jonne ei saa mennä, siitä pitää ilmoittaa kyltillä.
Meillä on nyt aita tontin ympärillä, niin kehitysvammaisetkin tajuaa, että on kyse yksityisalueesta.
Luuletko että aidat pidettelee ketään? Kyllä oli kova juoksemaan ja hyppimään mun stalkkerini.
Toi oli vastaus lainaamani kommentin kirjoittajalle, joka kirjoitti , että pitäs olla kyltti.
No meillä on portti,aita ja laumanvartija
Otettiin sen hullun äijän, joka kävi käsiksi, takia
Siinä on vielä sekin että mun stalkkerini laittoi unilääkkeitä koirien lihapulliin.
Keksitkö sä päästäsi tätä tarinaa?
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan normisettiä, maalla kun pätee jokaisenoikeus myös pihoissa. Meille tuli pihakeinuun ja grillipaikalle joku fillariseurue viikko sitten, ryhtyivät etsimään polttopuita ja järjestelivät pihakalusteita uudelleen. Menin käskemään pois meidän pihasta ja heillä oli vastaus valmiina: ei ole yksityisalue-kylttiä, tässä saa olla. Lisäksi kaksi heistä halusi vessaan, joten voisinko avata oven. En voinut, tehostin poistumiskäskyä uhkailemalla poliisilla (juu, rikos uhkailla muita) ja kyllä he siitä lähtivät.
Meille pitää erikseen tulla, tässä ei ole ohikulkua millekään vilkkaammalle paikalle, mutta joka kesä väkeä kertyy, milloin muistelemaan isovanhemman evakkomatkaa (ja haluavat päästä meille sisälle katsomaan kaakeliuunia, joka oli isovanhemmasta niin kovin kaunis) tai ihan vaan kertomaan, että isä oli renkinä 60-luvulla ja nyt tekisi mieli nähdä koko talo, kun on isän syntymästä 100v. Aidosti vieraat olettavat, että koska sukulainen on talossa joskus ollut, niin heillä on oikeus kotimme nähdä.
Ymmärrän pöyristyksesi. Minulla on rasitteena sukulaisia, jotka kuvittelee, että pidän kotimuseota, hollitupaa ja avoimia ovia. Majoitusta ja kestikievaria. En pidä ja sen olen takonut heidän päähän
Muuten hyvä juttu mutta nuo tatuoinnit aivan oksettavia ja vielä noin paljon. Jokin psyykkinen ongelma tuollakin on.
Vierailija kirjoitti:
Asuu maalla
Lehdestä saa lukea että yksin kun erosi
Kuvannut kotiaan ja halukkaat kyllä löytää sinne
Lehdestä voinut myös lukea kuinka moniosaaja taksikuski r ai s k as i Iidan. Onko ihme jos pelkää miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Päästäisin koirat irti ja menisin hetken päästä katsomaan, pääsikö ehjin nahoin karkuun vai kuinka pahasti kävi.
Sama. Meillä "pojat" käy kysymässä että mitä asiaa.😄
Kaikki tietää että hänellä on kanoja ja lampaat
Kasvikunnan somettamut kaikille sen tietoon
Iso koira hänelle