Lue keskustelun säännöt.
HUOMIO! Juhannus meni jo. Nyt ei saa enää syödä sipsejä ja karkkia, vaan terveellistä arkiruokaa.
22.06.2026 |
Kaikki juhlaruoka, keksit, leivokset, kakut, pizzat, burgerit, oluet, siiderit yms. on nyt pannassa. Nyt saa syödä vain terveellistä ja ravitsevaa arkiruokaa: tuoreita vihanneksia, juureksia, hedelmiä, marjoja, täysjyväviljatuotteita... Tee päivän terveysteko: ota ISOLTA LIHAVALTA äm.mältä sipsipussi ja karkkipussi pois.
Kommentit (5)
Oliko sun juhannuksen ainoa ohjelma yksin syöminen? Voi reppanaa. Jaxuhali!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Menehän ottamaan lääkkeesi siellä mielisairaalassa tai tädit tulee ja tuikkaa piikin perseeseesi
Ap:llä taas tylsää mielisairaalassa ja lääkkeetkin ovat näköjään jääneet antamatta...
Mitä luulet ap: tuletko ikinä saamaan edes yhtä kaveria?