Lue keskustelun säännöt.
Miten ilmiantaa laiton autokorjaamo?
22.06.2026 |
Kesä on alkanut ja huijarit palaneet. Miten ilmiantaa laiton toiminta?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään ei kannata bisneksenä korjailla autoja ilman y-tunnusta koska joutuisi silloin maksamaan varaosista verollisen hinnan.
Mutta ihan hyvä satu.
No jos se ne tilaa osat jostain kiinakaupasta.
Siitä huolimatta. Parempi kate jää kiina-osastakin kun ei tarvitse maksaa siitä alvia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Verovilppiepäilystä voi vinkata verottajalle., Linkki oli ketjussa jo aiemmin.
Hankipa tukari ittelles vaikka elämä.
Ja vähemmän yllättäen demaripaskasakki on tunkemassa kouriaan yrittäjän taskuille, kun se yrittää hankkia rehellisellä työllä elannon itselleen, soittelemalla sinne tänne ja tuonne.