Lue keskustelun säännöt.
Uutisia eri ajoilta: Hallitus pisteyttäisi työperäiset maahantulijat - SDP:ssä tyrmistys hallituksen aikeista
22.06.2026 |
Hallitus: tietty pistemäärä on ylitettävä
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tallaista-mallia-tyoperaiseen-maaha…
Sekä:
SDP:ssä tyrmistys hallituksen aikeista
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/de4720b3-b3ee-4947-967d-23bff6559…
Mitä mieltä? Ylänuoleta aloitustani ja kommentoi :)
Kommentit (2)
oho, mitä me sitten persuille tehtäsiin? minne ne pantaisiin kun eivät mitään pisteitä saisi
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ennen kuin mammat hyperventiloivat niin kyseisenlainen pisteytys on aivan rutiinia eri puolilla maailmaa. Hienoa että Suomessakaan ei enää pure pelkkä suvaitsemisen ja kivojen pelihetkien hokeminen. Tosin, aika myöhäistähän se alkaa olla jos jossain Vantaalla 3/4 16-vuotiaista ulkkaritaustaisia.