Milan Jaffin palauttaminen Suomeen maksaa jopa satojatuhansia euroja!!!
Jaff on karkotettu Iraniin, mutta nyt hänet pitää hakea takaisin,. koska häntä syytetään Suomessa uusista rikoksista!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7b5cb2bf-a31c-4a18-b8d2-a4c224d282a5
Milan Jaffin palauttaminen Suomeen voi maksaa jopa satojatuhansia euroja.
Jaff on haettava takaisin Suomeen vastaamaan uusiin syytteisiin, vaikka hänet karkotettiin aiemmin Irakiin.
Kustannukset riippuvat siitä, saapuuko Jaff vapaaehtoisesti.
Lukuisista rikoksista tuomitun Milan Jaffin palauttaminen Suomeen voi maksaa veronmaksajille jopa satojatuhansia euroja.''Muun muassa tapon yrityksestä ja raiskauksesta tuomittu Jaff karkotettiin Irakiin joulukuussa. Kesäkuun alussa uutisoitiin, että Jaffia syytetään nyt törkeästä lapsenraiskauksesta.
Tämä tarkoittaa sitä, että Jaff pitää saada Suomeen tavalla tai toisella vastaamaan syytteisiin. Yksi vaihtoehto on, että hänet pitää palauttaa Suomeen.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Eikö irakissa ole poliisia? Miksei oikeuden istuntoa voi käydä etänä. Jätkä kiinni ja tuomio irakin vankilassa lusien. Vaan miten käy banaanilettujen paistelun ja kun muut vangit kuulevat rskaajaksi..
En tiedä Irakista mutta Turkissa rai skaaja ei poistu vankilasta elävänä.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä tänne tarvitse tuoda syyttämistä varten.
Ei niin, videoyhteyskin on keksitty!
Itä-Hlsinki kela maksaa kaiken
Itä-Hlsinki kela maksaa kaiken
Itä-Hlsinki kela maksaa kaiken
Hahaa muumit! Saatte maksaa Milanille lisää ja luuletteksette tosiaa että tulee vapaaehtoisesti, jos voi tehdä asiasta kalliimma suomimuumeile 😂😂😂
Saatte taas maksaa Jaffista ja Milan Jaff is back baby I'm telling you pussy fams! Äitisnäköne muumipenikka
Jauhetaan se burgerpihveiksi ja vihreät, vasemmistolaiset ja demarit ja keskustalaiset syövät purilaiset suorassa tv-lähetyksessä. Rkp saa myös ateriansa.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan tuoda Suomeen.
Nyt pysyköön tuolla p askamaassa johon hänet suurella työllä saatiin.
Ras-stit pois Suomesta.
Nyt nähdään onko Suomen valtiolla rahaa, vai raavitaanko hiluja laarinpohjalta, kuten Purra ja Orpo väittävät.
KULTAMUNA KOTIIN ;D Tytöt kultamekko ylle ja lentokentälla vastaanottamaan!
Voisko sille vain sattua joku onnettomuus. Ja muutama katujengiläinen voitaisiin potkaista perässä pellolle. 🐒🐽
Eikä sitä heti laiteta linnaan vaan annetaan sen olla ensin hyvän aikaa vapaalla. Ehtii äänestää demareita kaksissakin vaaleissa.