HELLEPUTKI tulossa, väh 28 astetta 🌞👙🕶👏👏👏
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Parasta! Toivottavasti on elokuuhun asti lämmintä. Niiden talven kauheiden pakkasten jälkeen on ihanaa, että saa nauttia ja rentoutua lämmössä.
Syyskuun loppuun asti lämpöä kiitos. Ei helteitä välttämättä mutta 20+ ja sininen taivas, leutoa tuulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shortsi kelit parasta ja aurinko jota voi ottaa loputtomiin koska se on terveellinen asia tehdä
Puoleltapäivin on paras aika olla ulkona
Niin on. Silloin on juuri parhain aika saada se rusketus ja lämpö. Olen aina itse 12. 00
Olkaa ihmiset auringossa. Se auttaa kaikkiin vaivoihin, nyt mahdollisimman paljon kun sitä kerrankin on. Unohtakaa voiteet sun muut, ne vaan estää auringon terveelliset vaikutukset.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on disinformaatiota. Vai lasketaanko AP:n hallusinaatiot joksikin sääennusteiksi? Oli miten oli, aloituksen saa poistaa.
Viikononlopuksi on ennustettu hellettä tai lämpötiloja helteen rajamaille, ettei tuo täysin väärinkään mene. Arkena pysyy inhimillisemmisä lukemissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämmintä on pitkin eurooppaa...Meillä oli eilenkin yli +40 astetta täällä eteläisessä euroopassa. Tytär lensi eilen Unkariin, josta illalla soitteli ja kertoili lämpötilan olevan +37 astetta.
Käytätkö aina kaikki mahdollisuudet joista saat aasinsillan vedettyä teidän asumiseenne tai tyttären tekemisiin?
Kommenttisi on täysin turha. Sääilmiöt kiinnostavat ihmisiä kaikkialla ja kaikkialla niistä myös keskustellaan. En ole kovinkaan montaa kertaa tänne mitään kommentoinut, joten ??? Nauti sinäkin kesästä; niin minäkin teen.
Joku merenneitokin tyttäresi on vai miten se liittyy sääilmiöihin?
Auringon keskeisimmät hyödyt:
D-vitamiinin tuotanto: UVB-säteily käynnistää ihossa prosessin, joka muodostaa elimistölle elintärkeää D-vitamiinia. Se on välttämätöntä luustolle, vastustuskyvylle ja lihasten toiminnalle. [1]
Mieliala ja vireys: Auringonvalo vaikuttaa käpyrauhaseen ja tehostaa serotoniinin tuotantoa, mikä tekee meistä iloisempia ja pirteämpiä. Se lievittää tehokkaasti kaamosmasennusta. [1, 2]
Parempi uni: Valo säätelee luonnollista vuorokausirytmiä tukemalla pimeähormoni melatoniinin tuotantoa illalla. [1, 2]
Ihosairauksien hoito: Kohtuullinen auringonvalo voi lievittää tai rauhoittaa tulehduksellisia ihosairauksia, kuten psoriasista, aknea ja atooppista ihottumaa. [1]
Verenkierto ja sydänterveys: Auringonvalo voi auttaa alentamaan verenpainetta. [1, 2]
Vierailija kirjoitti:
KÄRSIKÄÄ talvihullut!!!
Oikeassa olet, vaikka mm. Forecan ennuste näyttää vain max. pari hellepäivää seuraavien kahden viikon aikana. Loppupäästään tuo ennuste on ihan pielessä, mikäli ns. kuun vaihteen ilmiö toteutuu. Toisin sanoen, suursäätila muuttuu radikaalisti viimeistään alkavan kuukauden 7. päivään mennessä, koska kollektiivinen tietoisuus (tunnelma, fiilis, menttaalinen atmosfääri) mieltää kuukauden vaihtumisen joksikin radikaaliksi muutokseksi, vaikka kyseessä on melko sopimuksenvarainen jutska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta! Toivottavasti on elokuuhun asti lämmintä. Niiden talven kauheiden pakkasten jälkeen on ihanaa, että saa nauttia ja rentoutua lämmössä.
Syyskuun loppuun asti lämpöä kiitos. Ei helteitä välttämättä mutta 20+ ja sininen taivas, leutoa tuulta.
Turhaan toivot. Ihan varmasti tulee vielä +30 helteet.
Aurinko auttaa masennukseen ja ahdistukseen
Vierailija kirjoitti:
Aurinko auttaa masennukseen ja ahdistukseen
jankuti jankuti
Oikeasti, eih, en jaksa. Ja ei, en ole ylipainoinen.
Kommenttisi on täysin turha. Sääilmiöt kiinnostavat ihmisiä kaikkialla ja kaikkialla niistä myös keskustellaan. En ole kovinkaan montaa kertaa tänne mitään kommentoinut, joten ??? Nauti sinäkin kesästä; niin minäkin teen.