HELLEPUTKI tulossa, väh 28 astetta 🌞👙🕶👏👏👏
Kommentit (33)
Shortsi kelit parasta ja aurinko jota voi ottaa loputtomiin koska se on terveellinen asia tehdä
Tämä saa minut ahdistuneeksi ja itkuiseksi koska lomani alkoi juuri, joudun hakemaan sairaslomaa ettei lomapäivät mene hukkaan.
T: Julkisen sektorin täti
Ei ees hellerajat mene seuraavaan kymmeneen päivään🥴
Vierailija kirjoitti:
Shortsi kelit parasta ja aurinko jota voi ottaa loputtomiin koska se on terveellinen asia tehdä
Puoleltapäivin on paras aika olla ulkona
Ihan paskaa.
Koko kesä 20 ja pilvistä, kiitos.
Lämmintä on pitkin eurooppaa...Meillä oli eilenkin yli +40 astetta täällä eteläisessä euroopassa. Tytär lensi eilen Unkariin, josta illalla soitteli ja kertoili lämpötilan olevan +37 astetta.
Iltapelko nyt aina ylitunteilee säitten kanssa, olivat ne mitkä hyvänsä. Maalaa seitanoita seinille etukäteen ja yli-iloitsee toisinaan ennenku tipahtaa. Kuitenkaan niistä tunteiluista ei koskaan jää hyvä maku lukijalle. Jättäisi fiilingöinnit meidän päätettäväksi ja keskittyisi tutkivaan lehtimiestyöhönm
Vierailija kirjoitti:
Lämmintä on pitkin eurooppaa...Meillä oli eilenkin yli +40 astetta täällä eteläisessä euroopassa. Tytär lensi eilen Unkariin, josta illalla soitteli ja kertoili lämpötilan olevan +37 astetta.
Käytätkö aina kaikki mahdollisuudet joista saat aasinsillan vedettyä teidän asumiseenne tai tyttären tekemisiin?
Vierailija kirjoitti:
Läskit itkee 👏😆🤣
Vpi ressukkaa. On varmaan hirveetä olla läski. Oletko hakenut apua itsellesi?:(
Minnekähän päin tätä hellettä luvattu? Ei ole meillä
päin ainakaan kahteen viikkoon.
Parasta! Toivottavasti on elokuuhun asti lämmintä. Niiden talven kauheiden pakkasten jälkeen on ihanaa, että saa nauttia ja rentoutua lämmössä.
Ihan sama. Ilmalämpöpumppu on ihana kapistus! Kotona on meidän taivas ja virikkeet. Helle ei häiritse. 😊
Aloitus on disinformaatiota. Vai lasketaanko AP:n hallusinaatiot joksikin sääennusteiksi? Oli miten oli, aloituksen saa poistaa.
KÄRSIKÄÄ talvihullut!!!