Lue keskustelun säännöt.
Tiedättekö tunteen, kun toiset luulevat tietävän toisen asian paremmin, kuin sinä itse?
22.06.2026 |
Tiedättekö tunteen, kun toiset luulevat tietävän toisen asian paremmin, kuin sinä itse?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eräs piti minua jotenkin masentuneena tai vastaavana ja kun hän kerran näki minulla lakatut varpaankynnet hän huomautti ilahtuneena, että olen tuollaisenkin asian nyt sitten tehnyt. Piti sitä merkkinä "paranemisestani". Ensinnäkään en edes ollut masentunut ja olen lakannut varpaankynsiäni vuosikymmenet ympäri vuoden. Nykyään kyllä potuttaa, koska kynteni ovat menneet aika huonokuntoiseksi, enkä viitsi sen takia lakata niitä enää, etteivät ne pahene. Täytyy muistaa pitää varpaat piilossa, ettei niitä vaan nähdä ilman lakkaa ja vedetä johtopäätöstä, että olisin taas masentunut.