Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua olla kiusaajien kanssa missään tekemisissä

Vierailija
22.06.2026 |

En halua olla kiusaajien kanssa missään tekemisissä

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pitää kaikkea "kiusaamisena". Joku neuvoo töissä - kiusaaja. Joku kertoo tosiasioita jotka eivät kuulijaa miellytä - kiusaaja. 

Toinen on narsisti... Joku kävelee ensin ovesta - narsisti. Joku ottaa viimeisen keksin pöydästä - selkee narsku.

 

Nämä naukujat sitten aiheuttavat ongelmia kaikille normaaleille ihmisille kun pitää kävellä varpaisillaan ja varoa jokaista sanaa, mistään normaalista ei uskalla puhua kun tahallaan tulkitaan kaikki väärin.

 

Koittakaa nyt ihmiset selvitä tästä elämästä pahoittamatta mieltänne joka risauksesta. Ja pysykää pois internetistä kun saattaa silmiin sattua kaikenlaista järkyttävää.

Vierailija
42/43 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan