En halua olla kiusaajien kanssa missään tekemisissä
En halua olla kiusaajien kanssa missään tekemisissä
Kommentit (34)
Et siis halua olla itsesi kanssa missään tekemisissä. Mitenkähän se onnistuu?
Vierailija kirjoitti:
Et siis halua olla itsesi kanssa missään tekemisissä. Mitenkähän se onnistuu?
Tehän ette mitään kiusaajia ole?
Vierailija kirjoitti:
Et siis halua olla itsesi kanssa missään tekemisissä. Mitenkähän se onnistuu?
Kehittämällä jakomielitaudin!
Sama. Valitettavasti on sukulaismies. Joten pitkän matkan päästä olen hänen kanssaan tekemisissä.
Kiusaaja , lue: henkilö joka tietää totuuden sinusta. Ja haluaa sen myös tarvittaessa kertoa. Puolustaakseen itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis halua olla itsesi kanssa missään tekemisissä. Mitenkähän se onnistuu?
Kehittämällä jakomielitaudin!
Haistakaa vit*u. Ei ole mitään tämmöistä diagnoosia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis halua olla itsesi kanssa missään tekemisissä. Mitenkähän se onnistuu?
Kehittämällä jakomielitaudin!
Haistakaa vit*u. Ei ole mitään tämmöistä diagnoosia
Ensimmäinen askel kohti parempaa on tosiasioiden myöntäminen.
Vauvapalsta on varmaan paras paikka tulla julistamaan tätä asiaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis halua olla itsesi kanssa missään tekemisissä. Mitenkähän se onnistuu?
Kehittämällä jakomielitaudin!
Haistakaa vit*u. Ei ole mitään tämmöistä diagnoosia
Ensimmäinen askel kohti parempaa on tosiasioiden myöntäminen.
Tosiasioita voidaan myöntää, kun käyty terapiassa. Ei olla saatu tuommoista diagnoosia. Stressi laukaisi jotain väärintulkintaa, mutta siihen ei ole edesauttanut nettikirjoittelu, virusviestit, häirintäpuhelut ja työpaikkakiusaamiset vuonna 2021
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis halua olla itsesi kanssa missään tekemisissä. Mitenkähän se onnistuu?
Kehittämällä jakomielitaudin!
Haistakaa vit*u. Ei ole mitään tämmöistä diagnoosia
Ensimmäinen askel kohti parempaa on tosiasioiden myöntäminen.
Etäältä on helppo syytellä. Pari henkilöä vielä antaa väärää tietoa: "epävirallinen sovittelu pitäisi tehdä", ja "onko sinulla taloudellisia vaateita".
Kiusaajia siis!
Kiitos, että pilasitte ihmisen elämän ja työuran :(
Kiusaajat voisi viedä saunan taakse. Pilkkomaan puita.
Vierailija kirjoitti:
Riidassa on aina kaksi osapuolta!
Väärin.
Sitten kannattaa lopettaa suomaisen median seuraaminen, suomalainen toimittaja on kiusaaja.
Sitten kiusaamisesta tulee psyykkisiä seurauksia. Niistä kiusaajat eivät koskaan mitään vastuuta halua ottaa
Vierailija kirjoitti:
Sitten kiusaamisesta tulee psyykkisiä seurauksia. Niistä kiusaajat eivät koskaan mitään vastuuta halua ottaa
Ei kaikille. Joskus kiusaaja on valinnut hieman kovemman palan purtavaksi, joka ei ole murrettavissa.
Sen on helppoa. Välttelet vain naisia.