Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua olla kiusaajien kanssa missään tekemisissä

Vierailija
22.06.2026 |

En halua olla kiusaajien kanssa missään tekemisissä

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen on helppoa. Välttelet vain naisia.

Vierailija
2/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis halua olla itsesi kanssa missään tekemisissä. Mitenkähän se onnistuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis halua olla itsesi kanssa missään tekemisissä. Mitenkähän se onnistuu?

Tehän ette mitään kiusaajia ole?

Vierailija
4/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis halua olla itsesi kanssa missään tekemisissä. Mitenkähän se onnistuu?

Kehittämällä jakomielitaudin!

Vierailija
5/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Valitettavasti on sukulaismies. Joten pitkän matkan päästä olen hänen kanssaan tekemisissä. 

Vierailija
6/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidassa on aina kaksi osapuolta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaja , lue: henkilö joka tietää totuuden sinusta. Ja haluaa sen myös tarvittaessa kertoa. Puolustaakseen itseään.

Vierailija
8/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis halua olla itsesi kanssa missään tekemisissä. Mitenkähän se onnistuu?

Kehittämällä jakomielitaudin!

Haistakaa vit*u. Ei ole mitään tämmöistä diagnoosia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis halua olla itsesi kanssa missään tekemisissä. Mitenkähän se onnistuu?

Kehittämällä jakomielitaudin!

Haistakaa vit*u. Ei ole mitään tämmöistä diagnoosia

Ensimmäinen askel kohti parempaa on tosiasioiden myöntäminen. 

Vierailija
10/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalsta on varmaan paras paikka tulla julistamaan tätä asiaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis halua olla itsesi kanssa missään tekemisissä. Mitenkähän se onnistuu?

Kehittämällä jakomielitaudin!

Haistakaa vit*u. Ei ole mitään tämmöistä diagnoosia

Ensimmäinen askel kohti parempaa on tosiasioiden myöntäminen. 

Tosiasioita voidaan myöntää, kun käyty terapiassa. Ei olla saatu tuommoista diagnoosia. Stressi laukaisi jotain väärintulkintaa, mutta siihen ei ole edesauttanut nettikirjoittelu, virusviestit, häirintäpuhelut ja työpaikkakiusaamiset vuonna 2021

Vierailija
12/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis halua olla itsesi kanssa missään tekemisissä. Mitenkähän se onnistuu?

Kehittämällä jakomielitaudin!

Haistakaa vit*u. Ei ole mitään tämmöistä diagnoosia

Ensimmäinen askel kohti parempaa on tosiasioiden myöntäminen. 

Etäältä on helppo syytellä. Pari henkilöä vielä antaa väärää tietoa: "epävirallinen sovittelu pitäisi tehdä", ja "onko sinulla taloudellisia vaateita".

Kiusaajia siis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, että pilasitte ihmisen elämän ja työuran :(

Vierailija
14/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset onkin kiusaajakansaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajat voisi viedä saunan taakse. Pilkkomaan puita. 

Vierailija
16/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riidassa on aina kaksi osapuolta!

Väärin.

Vierailija
17/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna huomiota niille.

Vierailija
18/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kannattaa lopettaa suomaisen median seuraaminen, suomalainen toimittaja on kiusaaja.

Vierailija
19/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kiusaamisesta tulee psyykkisiä seurauksia. Niistä kiusaajat eivät koskaan mitään vastuuta halua ottaa

Vierailija
20/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kiusaamisesta tulee psyykkisiä seurauksia. Niistä kiusaajat eivät koskaan mitään vastuuta halua ottaa

Ei kaikille. Joskus kiusaaja on valinnut hieman kovemman palan purtavaksi, joka ei ole murrettavissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi