En halua olla kiusaajien kanssa missään tekemisissä
En halua olla kiusaajien kanssa missään tekemisissä
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kiusaamisesta tulee psyykkisiä seurauksia. Niistä kiusaajat eivät koskaan mitään vastuuta halua ottaa
Ei kaikille. Joskus kiusaaja on valinnut hieman kovemman palan purtavaksi, joka ei ole murrettavissa.
Yleensä ne on niitä kiusaajia, ne vahvemmat
Minä äänestän PS koska se on ainoa kiusaamisen vastainen puolue. Demarit ja vassarit kiusaa armottomasti kaikkia eri tavalla ajattelevia mutta PS pysyy lujana eikä alennu heidän kiusaamiseensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis halua olla itsesi kanssa missään tekemisissä. Mitenkähän se onnistuu?
Kehittämällä jakomielitaudin!
Ereellä työpaikkalla joku kokoajan omiakin ja muiden töppäyksissä viljelee skitsokorttia. Typerää. Etenkin lasten kuullen. Tietääköhän työnantaja tästä.
Mua ei ainakaan nujerra yksikään kiusaaja eikä vie terveyttäni. Typerys on, jos edes yrittää. Kiusa on kuin vesi sulkapeitteellä.
Kiusaamiseen on myös keinot puuttua. Nämä haistaa jo pitkältä, ja kannattaa kuunnella tsrkadti pitäen valttikortti hihassa puuttumista varten. Kiusaaminen on rikoslaissa säädetty rikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä anna huomiota niille.
Muista myös aloittaja, että kiusaaja on se, joka on heikko ja voi huonosti.
Työpaikkakiusaajat on aina niitä vahvempia, hyökkäävät lisäksi porukalla
Se on hyvä. Itselläkin on nollatoleranssi väkivaltaan nykyään. Sinne menivät kaikki sukulaissuhteetkin, ei voi mitään :D Eläkööt itse perhesotiaan, ei kiitos minulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä anna huomiota niille.
Muista myös aloittaja, että kiusaaja on se, joka on heikko ja voi huonosti.
Työpaikkakiusaajat on aina niitä vahvempia, hyökkäävät lisäksi porukalla
Saattavat olla fyysisesti vahvempia, mutta henkisesti heikkoja ja täynnä kiusaamisen jättämiä arpia sisältä.
Tervetuloa vauvalle. Täällä mitään muuta olekaan kuin kiusaajia.
Kiusaaminen voi myös olla positiivinen voima tulevaisuudelle! Esimerkiksi Tony Halme kertoi julkisesti olleensa koulu kiusattu ja hän käänsi sen positiiviseksi voima varaksi, josta on upea esimerkki hänen hieno poliittinen uransa mutta myös nyrkkeilijän uransa!
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa vauvalle. Täällä mitään muuta olekaan kuin kiusaajia.
Tämä on meidän kiusaajien paratiisi, jossa voimme kiusata vapaasti toisiamme ilman pelkoa tuomituksi tulemisesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa vauvalle. Täällä mitään muuta olekaan kuin kiusaajia.
Tämä on meidän kiusaajien paratiisi, jossa voimme kiusata vapaasti toisiamme ilman pelkoa tuomituksi tulemisesta!
Matalat ovat vaatimukset paratiisilta...
Vierailija kirjoitti:
Kiusaaminen voi myös olla positiivinen voima tulevaisuudelle! Esimerkiksi Tony Halme kertoi julkisesti olleensa koulu kiusattu ja hän käänsi sen positiiviseksi voima varaksi, josta on upea esimerkki hänen hieno poliittinen uransa mutta myös nyrkkeilijän uransa!
Tony Halme muuttui kiusaajaksi itse
Muista myös aloittaja, että kiusaaja on se, joka on heikko ja voi huonosti.