IL-maksumuurin takana. Mikä dieetti lupaa tuloksia muutamassa päivässä?
Kommentit (24)
Kossu dietti. Pullo tahi kaksi päivässä kuukauden ajan ja jo parin päivän päästä ei tee mieli yhtään ruokaa.
FMD dieetti eli paastoa jäljittelevä ruokavalio. Googleta lisää.
Oliko tämä arvaus vai tuolta artikkelista?
Mammat luulee löytävänsä kikkakakkosen jolla pääsevät 100+kg -kunnosta vielä täksi kesäksi kivaan hoikkaan kuntoon 🤭
Tiivistettynä: syö vähemmän, niin laihdut. Ja ekana lähtee vyötäröltä.
Vierailija kirjoitti:
Kossu dietti. Pullo tahi kaksi päivässä kuukauden ajan ja jo parin päivän päästä ei tee mieli yhtään ruokaa.
kossussa on kyllä aika paljon energiaa
voin ystävällisesti kertoa, että läskit ei lähde parissa päivässä muuten kuin rasvaimussa
Taas noita hölipöli diettejä. Minun dietti on että syö paljon kasviksia ja kanaa niin laihduinn 25 kg 6 kuukaudessa. Kalaa ja tomaattia söin myös.
En ole lukenut jutttua, mutta selväähä on, ettei todellisia laihdutustuloksia tule muutamassa päivässä. Tämä kannattaa ymmärtää.
Laihtuminen on pitkän matkan juoksua. Pitää nähdä vaivaa, että pääsee maaliin. Elämäntapamuutos on salasana.
"Monelta voi lähteä jopa kolme tai neljä kiloa" = useimmilta lähtee paljon vähemmän.
Veikkaan "mullistavaksi dieetiksi" joko pätkäpaaston tai keton jotain versiota, ja "suomalainen asiantuntija" sitten kertoo että kannattaa syödä säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku olla niin ystävällinen, että kertoisi mistä tässä on kyse? Keto?
Voisitko sinä olla niin ystävällinen että maksaisit sisällöstä joka kiinnostaa sinua etkä yrittäisi varastaa sitä? Varastatko lehdetkin naapurisi postilaatikosta?
Vierailija kirjoitti:
"Monelta voi lähteä jopa kolme tai neljä kiloa" = useimmilta lähtee paljon vähemmän.
Veikkaan "mullistavaksi dieetiksi" joko pätkäpaaston tai keton jotain versiota, ja "suomalainen asiantuntija" sitten kertoo että kannattaa syödä säännöllisesti.
Lööpissä luvataan että muutamassa päivässä voi lähteä jopa 3-4 kiloa.
Kyseessä on siis selvästi rasvaimu.
Mitä te aina itkette tuosta maksumuurista. Eihän tuo maksa paljon mitään vaikka itsekin maksaa. Turha ruinata, en ainakaan kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Monelta voi lähteä jopa kolme tai neljä kiloa" = useimmilta lähtee paljon vähemmän.
Veikkaan "mullistavaksi dieetiksi" joko pätkäpaaston tai keton jotain versiota, ja "suomalainen asiantuntija" sitten kertoo että kannattaa syödä säännöllisesti.
Lööpissä luvataan että muutamassa päivässä voi lähteä jopa 3-4 kiloa.
Kyseessä on siis selvästi rasvaimu.
"Voi lähteä" ei ole lupaus, mutta kyllä tosi ylipainoinen voi äkkiä pudottaa muutaman kilon jos alkaa ene-dieetille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Monelta voi lähteä jopa kolme tai neljä kiloa" = useimmilta lähtee paljon vähemmän.
Veikkaan "mullistavaksi dieetiksi" joko pätkäpaaston tai keton jotain versiota, ja "suomalainen asiantuntija" sitten kertoo että kannattaa syödä säännöllisesti.
Lööpissä luvataan että muutamassa päivässä voi lähteä jopa 3-4 kiloa.
Kyseessä on siis selvästi rasvaimu.
Ihmisen luonnollinen painonvaihtelu vuorokaudessa on max tuo 4kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku olla niin ystävällinen, että kertoisi mistä tässä on kyse? Keto?
Voisitko sinä olla niin ystävällinen että maksaisit sisällöstä joka kiinnostaa sinua etkä yrittäisi varastaa sitä? Varastatko lehdetkin naapurisi postilaatikosta?
Voisiko iltascheisse ruveta tuottamaan sellaista sisältöä joka on sentinkään arvoista että kukaan näkisi tarvetta maksaakin siitä.
Jo otsikosta näkee ettei tällaista ihmedieettiä ole olemassakaan joten tuosta jutusta maksaminen on ihan turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Monelta voi lähteä jopa kolme tai neljä kiloa" = useimmilta lähtee paljon vähemmän.
Veikkaan "mullistavaksi dieetiksi" joko pätkäpaaston tai keton jotain versiota, ja "suomalainen asiantuntija" sitten kertoo että kannattaa syödä säännöllisesti.
Lööpissä luvataan että muutamassa päivässä voi lähteä jopa 3-4 kiloa.
Kyseessä on siis selvästi rasvaimu.
"Voi lähteä" ei ole lupaus, mutta kyllä tosi ylipainoinen voi äkkiä pudottaa muutaman kilon jos alkaa ene-dieetille.
Muutamassa päivässä elimistöstä ei poistu 3-4kg kuin nestettä joka palaa välittömästi takaisin.
Laituminen tarkoittaa rasvakudoksen poistumista ja muutamassa päivässä 3-4kg rasvaa lähtee vain leikkauksella tai imulla.
Eka päivänä syödään vaan 1100 kaloria ja seuraavina 800 kaloria.
Voisiko joku olla niin ystävällinen, että kertoisi mistä tässä on kyse? Keto?