Ens viikonloppuna helteet palaa entistä kovempana
Viikon päästä maanantaina voi olla jopa 30 astetta lämmintä. Länsi Euroopasta leviää kuumaa ilmaa Suomeen. Oli äsken Maikkarin Viikon Säässä.
Kommentit (24)
Saattapi tulla tahi saattapi olla tulemattakkii.
Ihanaa. Saa oikeasti mennä ja painaa shortsit jalassa eikä pelätä kokoajan että on alipukeutunut. nautin. Aurinkoa nyt vaan runsaasti kun sitä on tarjolla. Auttaa kaikkiin vaivoihin
Nyt on jo nahka kärventynyt, vaikka rasvaa koko ajan. Tänään oli pakko olla töitten puolesta ulkona, ja oli pitkähihainen. Silti pistelee käsivarsia kuin olisivat palaneet. Älkää sanoko, että tämä pahenee... Nimimerkillä kun suojakerroin 50 ei auta.
Näillähän sitä myydään🌹Noin 3 päivåå aiemmin alkaa olla varmuutta, jos silloinkaan.
No meneepähän sekin aika sitten sisätiloissa ja ulkoilua ainoastaan alkuillasta yömyöhään.
Eeeeviiivaa Espanjaaa, mä tahdon lämpimään Siellä hennot palmut Välimereen taipuu, ja kirkas taivas vain hoitaa yllä pään. Tuon kaiken silmissäni nään
Eeeeeviiivaaa Espanjaaa
Ja kerran sinne lämpimäään, mä ainaiseksi jäään!
Ihanaa, kun luonto näivettyy ja sairaat ja vanhukset kuolevat!
- hellehullut
Vierailija kirjoitti:
Hellehulluille hyviä uutisia. Nyt voitte ottaa toppatakit pois käytöstä.
Sano se dementoituneille mummoille jotka tuolla kulkee villasukissa ja toppatakissa.
Palelen 10 kk vuodesta, joten iloisena otan vastaan helteen.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kun luonto näivettyy ja sairaat ja vanhukset kuolevat!
- hellehullut
> Suomessa 27 astetta
> Luonto näivettyy
🤣😆😂
Vierailija kirjoitti:
No meneepähän sekin aika sitten sisätiloissa ja ulkoilua ainoastaan alkuillasta yömyöhään.
Pystytkö sentään olemaan vai tarvitaanko ambulanssia?
Vierailija kirjoitti:
Ihan perseestä.
KÄRSI NIHILISTINEN TALVIHUORAT!!!!
Wolt-kuskeilla kuitenkin paksut toppatakit ja karvahuput pään ympäri
Yleensä ennen luvattuja helteitä tuleekin viime hetken yllättävä käänne.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ettei tarvi palella
Lopeta se röökaaminen niin alkaa veri vanhassa lumpussakin kiertää!
Noh. Tänä kesänä ei vielä kunnon helleputkea ole ollutkaan. En ole edes ilmastointilaitetta kytkenyt vielä käyttöön. Muina vuosina se on ollut jo ahkerasti käytössä tässä vaiheessa kesää.
Hellehulluille hyviä uutisia. Nyt voitte ottaa toppatakit pois käytöstä.