Rakki naisella on ehdoton turn off
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi itselläni on koira niinkuin monella naisellakin. Koita kestää. Mies
Jos naiset ottaa vaimonhakkaajan niin miehen tulee mennä ottamaan yhtälailla turpaan.
Sama logiikka.
Kyllä Kissa on Pop. Sekä Naisella että Miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Muista kertoa tuo heti. Itse en luota ihmiseen joka vihaa eläimiä. Jotain vikaa siinä on.
Minä en vihaa eläimiä mutta suurinta osaa koiran omistajista kyllä. Lähes kaikki ovat eläinrääkkääjiä, jotka eivät anna koirilleen riittävästi kovavauhtista liikuntaa, lajinomaosta tekemistä ja huomiota. Koiria hankitaan seuraeläimiksi, hetken mielijohteesta ja statuksen takia. Koirat kärsivät ja omistajat haistelevat omia pierujaan, että miten eläinrakkaita ovat.
Vierailija kirjoitti:
-Koira
-Tatuointi
-ikää yli 25
-lapsi-ylipaino
Tuossahan noi on. Kuulema liikaa kriteereitä.
Lyhyt on lista 👍uskon kyllä että löydät juuri tuollaisen mieleisesi naisen vielä joku päivä.
Vierailija kirjoitti:
Muista kertoa tuo heti. Itse en luota ihmiseen joka vihaa eläimiä. Jotain vikaa siinä on.
Tällä sarja jankuttajalla on taas lääkkeet ottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Koira
-Tatuointi
-ikää yli 25
-lapsi-ylipaino
Tuossahan noi on. Kuulema liikaa kriteereitä.Lyhyt on lista 👍uskon kyllä että löydät juuri tuollaisen mieleisesi naisen vielä joku päivä.
Riippuu tyypistä itsestään kuka hänet huolii!
Vierailija kirjoitti:
Totta, koiranainen on este suhteelle. Varsinkin jos on iso koira. Tai useita koiria, silloin juostava karkuun - ja kauas.
Kannattaisi siis varmaan hankkia koira. N25
Vierailija kirjoitti:
Kissanaiset on seksympiä, jotenki vapaampia, kauniimpia, rennompia. Koiranalistajat oma rotunsa, haluavat kontrollin kaikkeen. Ratsastajanaiset kans näitä kontrollifriikkejä. Kissanaiset on kivoja, ja kissat. Tykkään ja riehun mun tyttöystäväni kissan kanssa aina
Kissaihmiset eivät edes ota muita huomioon..
Jankuti jankuti jankuti.....................
Jos ap kuvittelee että rakki on turn-off niin kokeilepa naista jolla on oma hevonen.
Tosin naisella jolla on oma hevonen on aina myös koira tai pari mutta my point still stands.
Sinkkunaisilla on aina uroskoira tai -koiria eräästä tietystä syystä.
Mitä jos naisella on pari käärmettä?
Koiranomistajamiehet voivat kyllä kokemukseni mukaan myös olla kaksinaamaisia psykopaatteja. Ne kuitenkin tuovat punkkeja sekä likaa sisälle ja maksavat sairaasti niin nuo ovat ne ratkaisevat tekijät itselleni. N25
Mä luulen, aaaaaapeeee, ettei sua kukaan löydä sieltä vinttikämpän pelituolistasi, vaikka ruumiskoiralla etsis. Voit jatkaa äidin lihapullien mussuttamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissanaiset on seksympiä, jotenki vapaampia, kauniimpia, rennompia. Koiranalistajat oma rotunsa, haluavat kontrollin kaikkeen. Ratsastajanaiset kans näitä kontrollifriikkejä. Kissanaiset on kivoja, ja kissat. Tykkään ja riehun mun tyttöystäväni kissan kanssa aina
Kissaihmiset eivät edes ota muita huomioon..
Ei sillä ole juurikaan väliä kun kissaihmistä on lähes mahdotonta tavata missään ja vaikka se jostain syystä on poistunut kotoaan, sillä ei ole tarvetta kommunikoida tai ottaa kontaktia keneenkään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kissoja, koiria ja hevonen ja pari kaniakin 🐱 🐶 🐴
N27
Rakastan kissoja ja pupuja ym.
Me pärjättäis hyvin ilman koiria.