Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakki naisella on ehdoton turn off

Vierailija
21.06.2026 |

Rakki naisella on ehdoton turn off

Kommentit (124)

Vierailija
41/124 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koira on itse asiassa erittäin hyvä mittari sille onko mies tutustumisen arvoinen vai ei. Yksikään tutustumisen arvoinen tyyppi ei vihaa koiria. 

Pitääkin muistaa alkaa toistaa tätä tyttärelleni. 

Se, miten joku suhtautuu eläimiin, kertoo usein yllättävän paljon hänen luonteestaan ja empatiakyvystään. Jos ihminen on vihamielinen, välinpitämätön tai jopa julma eläimiä kohtaan, se on deittailussa valtava red flag. Se viittaa siihen, ettei hänellä ole kunnollista myötätuntoa heikommassa asemassa olevia kohtaan tai että hän ei kykene ottamaan muiden tunteita huomioon. Siksi tällaiset asenteet kannattaa ottaa vakavasti jo varhaisessa vaiheessa. Sellaiset miehet, jotka eivät tapa edes kärpästä ovat kultaakin kalliimpia

Rakastan kissoja ja pupuja ym.
Me pärjättäis hyvin ilman koiria.

Vierailija
42/124 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi itselläni on koira niinkuin monella naisellakin. Koita kestää. Mies

Jos naiset ottaa vaimonhakkaajan niin miehen tulee mennä ottamaan yhtälailla turpaan.

Sama logiikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/124 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Kissa on Pop. Sekä Naisella että Miehellä.

Vierailija
44/124 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista kertoa tuo heti. Itse en luota ihmiseen joka vihaa eläimiä. Jotain vikaa siinä on.

Minä en vihaa eläimiä mutta suurinta osaa koiran omistajista kyllä. Lähes kaikki ovat eläinrääkkääjiä, jotka eivät anna koirilleen riittävästi kovavauhtista liikuntaa, lajinomaosta tekemistä ja huomiota. Koiria hankitaan seuraeläimiksi, hetken mielijohteesta ja statuksen takia. Koirat kärsivät ja omistajat haistelevat omia pierujaan, että miten eläinrakkaita ovat.

Vierailija
45/124 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doggystyle. Vuh vuh ja hau hau.

Vierailija
46/124 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Koira

-Tatuointi
-ikää yli 25
-lapsi

-ylipaino

Tuossahan noi on. Kuulema liikaa kriteereitä.

Lyhyt on lista 👍uskon kyllä että löydät juuri tuollaisen mieleisesi naisen vielä joku päivä.

Vierailija
47/124 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on iso+.

Vierailija
48/124 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista kertoa tuo heti. Itse en luota ihmiseen joka vihaa eläimiä. Jotain vikaa siinä on.

Tällä sarja jankuttajalla on taas lääkkeet ottamatta.

Vierailija
49/124 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten koiraansa pitää.

Vierailija
50/124 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Koira

-Tatuointi
-ikää yli 25
-lapsi

-ylipaino

Tuossahan noi on. Kuulema liikaa kriteereitä.

Lyhyt on lista 👍uskon kyllä että löydät juuri tuollaisen mieleisesi naisen vielä joku päivä.

Riippuu tyypistä itsestään kuka hänet huolii!

Vierailija
51/124 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, koiranainen on este suhteelle. Varsinkin jos on iso koira. Tai useita koiria, silloin juostava karkuun - ja kauas.

Kannattaisi siis varmaan hankkia koira. N25

Vierailija
52/124 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissanaiset on seksympiä, jotenki vapaampia, kauniimpia, rennompia. Koiranalistajat oma rotunsa, haluavat kontrollin kaikkeen. Ratsastajanaiset kans näitä kontrollifriikkejä. Kissanaiset on kivoja, ja kissat. Tykkään ja riehun mun tyttöystäväni kissan kanssa aina

Kissaihmiset eivät edes ota muita huomioon..

Vierailija
53/124 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuti jankuti jankuti.....................

Vierailija
54/124 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap kuvittelee että rakki on turn-off niin kokeilepa naista jolla on oma hevonen.

Tosin naisella jolla on oma hevonen on aina myös koira tai pari mutta my point still stands.

Vierailija
55/124 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunaisilla on aina uroskoira tai -koiria eräästä tietystä syystä.

Vierailija
56/124 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos naisella on pari käärmettä?

Vierailija
57/124 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranomistajamiehet voivat kyllä kokemukseni mukaan myös olla kaksinaamaisia psykopaatteja. Ne kuitenkin tuovat punkkeja sekä likaa sisälle ja maksavat sairaasti niin nuo ovat ne ratkaisevat tekijät itselleni. N25

Vierailija
58/124 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, aaaaaapeeee, ettei sua kukaan löydä sieltä vinttikämpän pelituolistasi, vaikka ruumiskoiralla etsis. Voit jatkaa äidin lihapullien mussuttamista.

Vierailija
59/124 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissanaiset on seksympiä, jotenki vapaampia, kauniimpia, rennompia. Koiranalistajat oma rotunsa, haluavat kontrollin kaikkeen. Ratsastajanaiset kans näitä kontrollifriikkejä. Kissanaiset on kivoja, ja kissat. Tykkään ja riehun mun tyttöystäväni kissan kanssa aina

Kissaihmiset eivät edes ota muita huomioon..

Ei sillä ole juurikaan väliä kun kissaihmistä on lähes mahdotonta tavata missään ja vaikka se jostain syystä on poistunut kotoaan, sillä ei ole tarvetta kommunikoida tai ottaa kontaktia keneenkään.

Vierailija
60/124 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kissoja, koiria ja hevonen ja pari kaniakin 🐱 🐶 🐴

N27

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme