Rakki naisella on ehdoton turn off
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Kisulit on ihania. Meilläki oli lapsena. Ottaisin kissanaisen en koiraa. Koiraa pitää lenkityttää 8 t välein sit, muuten kuseeki asunnon pilalle. Se on ihan ku lapsi, yhtä vaativa. Sen lisäks että haukkuu ja haisee. Et pääse koskaan suoraan töistä naises kans esim. terdelle. Koirulilla tulee pisulit housuun..
Se ulkoiluttaminen on juuri kivaa. Tulee mentyä ulos kaikkina vuorokauden- ja vuodenaikoina. Se haitta on ne punkit ja lika kun se kuitenkin haluaa nuolla naamaa ja nukkua sängyssä.
Koiraviha-aloitus no 44567899. Eikö ap:lla käynyt jussina flaksi, kun pitää oksentaa tämmöinen aloitus?
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunaisilla on aina uroskoira tai -koiria eräästä tietystä syystä.
Älähän nyt projisoi omia syitäsi muiden syiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi itselläni on koira niinkuin monella naisellakin. Koita kestää. Mies
Jos naiset ottaa vaimonhakkaajan niin miehen tulee mennä ottamaan yhtälailla turpaan.
Sama logiikka.
Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Koirat ovat parhaita ystäviä, niinkuin kivat naisetkin. Mies
Vierailija kirjoitti:
Koira on itse asiassa erittäin hyvä mittari sille onko mies tutustumisen arvoinen vai ei. Yksikään tutustumisen arvoinen tyyppi ei vihaa koiria.
Pitääkin muistaa alkaa toistaa tätä tyttärelleni.
Samaa mieltä. Miehellä ei itsellä tarvitse olla koiraa, mutta täytyy ehdottomasti tykätä koirista ja olla muutenkin eläinrakas.
Niin onkin.
Hyvin koulutettu ja hoidettu koira sen sijaan on turn on.
Vierailija kirjoitti:
Muista kertoa tuo heti. Itse en luota ihmiseen joka vihaa eläimiä. Jotain vikaa siinä on.
Koiranomistajathan niitä eläinvihaajia ovat? Otetaan täysin itsekkäistä syistä viaton luontokappale viihdyttäjäksi ja orjaksi, pahimmillaan vielä johonkin kerrostalokoppiin, jossa koira saattaa viettää ison osan päivästä yksin.
Tässä on koottuna keskeisimmät tutkimustulokset ja syyt sille, miksi lemmikin omistaminen tai eläinrakkaus tekee miehestä houkuttelevamman parinmuodostusmarkkinoilla:
1. Eläinrakkaus on "laatusignaali" (Evolutionäärinen näkökulma)
Esimerkiksi Evolution and Human Behavior -lehdessä julkaistussa tutkimuksessa selvitettiin lemmikkien roolia deittailussa. Tutkijat huomasivat, että naiset arvioivat miehet, joilla oli koira, huomattavasti houkuttelevammiksi, hoivaavammiksi ja luotettavammiksi pitkäaikaiseksi kumppaniksi.
Miksi? Eläimestä huolehtiminen osoittaa kykyä sitoutua, kantaa vastuuta ja investoida resurseja (aikaa, rahaa, vaivaa) johonkin toiseen olentoon. Se on alitajuinen merkki siitä, että mies kykenisi huolehtimaan myös perheestä ja lapsista.
2. Korkeampi empatiakyky ja emotionaalinen älykkyys
Tutkimukset osoittavat, että ihmisillä, joilla on vahva kiintymyssuhde lemmikkeihinsä, on usein korkeampi empatiakyky.
Eläimet eivät osaa puhua, joten niiden tarpeiden ymmärtäminen vaatii herkkää vaistoa ja kehonkielen lukutaitoa. Mies, joka osaa lukea koiran tai kissan tarpeita, on usein parempi huomaamaan ja ymmärtämään myös kumppaninsa tunnetiloja ja nonverbaalista viestintää.
3. Parempi stressinsietokyky ja sosiaaliset taidot
Psykologiset tutkimukset ovat pitkään osoittaneet, että lemmikit (erityisesti koirat ja kissat) laskevat omistajansa stressitasoja (kortisolia) ja verenpainetta.
Eläinrakkaat ihmiset saavat lemmikeiltään emotionaalista tukea, mikä tekee heistä usein tasapainoisempia.
Koiranomistajien on myös todettu olevan sosiaalisempia ja helpommin lähestyttäviä, sillä lemmikki toimii luonnollisena "jäänmurtajana" sosiaalisissa tilanteissa.
Tiede tukee ajatusta: eläinrakkaus korreloi sellaisten luonteenpiirteiden kanssa – kuten vastuullisuus, empatia, kärsivällisyys ja kyky kiintyä – jotka ovat laadukkaan ja pitkäikäisen parisuhteen kulmakiviä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Kissa on Pop. Sekä Naisella että Miehellä.
Lähtee karvaa, ei käy. Myös mies tuo likaa sisälle, ei siis käy. N25
Karvatonta kissaa en ota. Puudeli olisi se ainut oikea minulla. N25
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunaisilla on aina uroskoira tai -koiria eräästä tietystä syystä.
Kyllä narttukoirakin osaa nuolla hyvin.
En ottaisi mitään karvakonetta. Sen sijaan puudeli kävisi. Ja mitä miehiin tulee niin korkeintaan voisin sietää jotain sivistynyttä eurooppalaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissanaiset on seksympiä, jotenki vapaampia, kauniimpia, rennompia. Koiranalistajat oma rotunsa, haluavat kontrollin kaikkeen. Ratsastajanaiset kans näitä kontrollifriikkejä. Kissanaiset on kivoja, ja kissat. Tykkään ja riehun mun tyttöystäväni kissan kanssa aina
Kissaihmiset eivät edes ota muita huomioon..
Ei sillä ole juurikaan väliä kun kissaihmistä on lähes mahdotonta tavata missään ja vaikka se jostain syystä on poistunut kotoaan, sillä ei ole tarvetta kommunikoida tai ottaa kontaktia keneenkään.
;D
Sama miehessä. En olisi miehen kanssa, jolla on koira. Miesystävän tyttären koira tulee ensi viikonlopuksi hoitoon miehelle, en aio olla paikalla. En jaksa sitä koiran kohkaamista ja punkkeja. Koira tulee yöllä sänkyyn, vaikka kuinka kieltäisi. Mies saa myös vaihtaa lakanat ennen kuin nukun samassa sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissanaiset on seksympiä, jotenki vapaampia, kauniimpia, rennompia. Koiranalistajat oma rotunsa, haluavat kontrollin kaikkeen. Ratsastajanaiset kans näitä kontrollifriikkejä. Kissanaiset on kivoja, ja kissat. Tykkään ja riehun mun tyttöystäväni kissan kanssa aina
Mulla on kissoja, koiria ja hevonen ja pari kaniakin 🐱 🐶 🐴
N27
Mulla on hevosnainen ehotti että testaa raippaa minuun.
Rakit vois tosiaan tehdä säilykkeeksi ja myydä kiinalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kisulit on ihania. Meilläki oli lapsena. Ottaisin kissanaisen en koiraa. Koiraa pitää lenkityttää 8 t välein sit, muuten kuseeki asunnon pilalle. Se on ihan ku lapsi, yhtä vaativa. Sen lisäks että haukkuu ja haisee. Et pääse koskaan suoraan töistä naises kans esim. terdelle. Koirulilla tulee pisulit housuun..
Koira-lapsi vertaus on asiaton.
Lapsi on kehittyvä ihminen.
Ihminen tämän planeetan tuhoaa, ei koira tai kissa.
Kylläpä minua nyt harmitta, kun tuli nuo rakit hankittua 🤗
Nainen joka tykkää koirista on ehdoton green flag.