Rakki naisella on ehdoton turn off
Kommentit (124)
Myös tupakointi, tatskat, lävistykset (yök), huomiovärit
Rin-tin-tin laulu kertoo totuuden
Kyllä, on silloin selvästi alistajatyyppiä, koiraa on helppo alistaa.
No ne naiset, jotka tykkäävät koirista todennäköisesti etsivät täysin erilaista miestä kuin sinä kumppaniksi, joten win-win.
Saako mieskaverilla olla hauveli?
Koira on itse asiassa erittäin hyvä mittari sille onko mies tutustumisen arvoinen vai ei. Yksikään tutustumisen arvoinen tyyppi ei vihaa koiria.
Pitääkin muistaa alkaa toistaa tätä tyttärelleni.
Totta, koiranainen on este suhteelle. Varsinkin jos on iso koira. Tai useita koiria, silloin juostava karkuun - ja kauas.
Sanoisin että jos on useampi koira niin kyllä se on ehdottomasti turn off. Yleensä ne koirat vielä nukkuvatkin samassa sängyssä jne.
Kissanaiset on seksympiä, jotenki vapaampia, kauniimpia, rennompia. Koiranalistajat oma rotunsa, haluavat kontrollin kaikkeen. Ratsastajanaiset kans näitä kontrollifriikkejä. Kissanaiset on kivoja, ja kissat. Tykkään ja riehun mun tyttöystäväni kissan kanssa aina
Pahin on pieni kokoinen nainen ja kaksi isoa suojelukoiraa.
Havainto asiasta, että koira ja kissaharrastajat ovat epäsosiaalisia, jopa ihmisvihaajia. Voivat korkeintaan tulla juttuun toisen koiraharrastajan kanssa, ellei se ole asu ihan samalla reviirillä tai vastassa koirakilpailuissa.
Joo, ei viitsisi kyllä suudella naista jota on koira nuollut huulista nuoltuaan ensin omaa persettään, HYI!
Sehän on hyvä puolin ja toisin, että väärät ihmiset karsiutuvat helposti ulos ehdokkaista. Ei joudu kukaan tuhlaamaan aikaansa.
-Koira
-Tatuointi
-ikää yli 25
-lapsi
-ylipaino
Tuossahan noi on. Kuulema liikaa kriteereitä.
Vierailija kirjoitti:
-Koira
-Tatuointi
-ikää yli 25
-lapsi-ylipaino
no koira ja tatuointi karsii 90% naisista heti.
Vierailija kirjoitti:
-Koira
-Tatuointi
-ikää yli 25
-lapsi-ylipaino
Voihan se olla haastavaa löytää nuo kaikki samassa naisessa. Entä jos etsit alle 25-vuotiasta, auttaisiko?
Muista kertoa tuo heti. Itse en luota ihmiseen joka vihaa eläimiä. Jotain vikaa siinä on.
Olen huomannut että koiranomistajilla on täydellinen osaamattomuus ja kyvyttömyys ottaa muita huomioon. Huomaa lenkki polulla että ovat joka kerta yllättyneitä että on muitakin ihmisiä olemassa.
Mies, joka kutsuu koiria rakeiksi on ehdoton turn off.