Rakki naisella on ehdoton turn off
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Rakit vois tosiaan tehdä säilykkeeksi ja myydä kiinalaisille.
Sinusta laitettu etsintä tulee kovaa turpaa.
saavat samalla tavalla kun poliisi selville kuka olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissanaiset on seksympiä, jotenki vapaampia, kauniimpia, rennompia. Koiranalistajat oma rotunsa, haluavat kontrollin kaikkeen. Ratsastajanaiset kans näitä kontrollifriikkejä. Kissanaiset on kivoja, ja kissat. Tykkään ja riehun mun tyttöystäväni kissan kanssa aina
Mulla on kissoja, koiria ja hevonen ja pari kaniakin 🐱 🐶 🐴
N27
Mulla on hevosnainen ehotti että testaa raippaa minuun.
Oliko tämä positiivinen vai negatiivinen asia sulle?
Vierailija kirjoitti:
ei, kyllä ne on viikset
Tämä ja vahvasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissanaiset on seksympiä, jotenki vapaampia, kauniimpia, rennompia. Koiranalistajat oma rotunsa, haluavat kontrollin kaikkeen. Ratsastajanaiset kans näitä kontrollifriikkejä. Kissanaiset on kivoja, ja kissat. Tykkään ja riehun mun tyttöystäväni kissan kanssa aina
Mulla on kissoja, koiria ja hevonen ja pari kaniakin 🐱 🐶 🐴
N27
Mulla on hevosnainen ehotti että testaa raippaa minuun.
Oliko tämä positiivinen vai negatiivinen asia sulle?
EN tiedä kun ei vielä kokemusta
Hevonen ja koira pitää saada koulutetuksi ja kuriin = kontrollinhaluisen ihmisen eläin
Kissa on itsenäinen fiksu vapaa = itsenäisen fiksun ja vapaan eläin
Kani on pelokkaan ihmisen samaistumiskohde = kiltin ja alistuvan naisen eläin
Käärme on pelote = narsistin eläin
Hiiri on pieni ja söpö = hoitoviettisen eläin
Jos koira pitää idiootit loitolla, niin pitäiskö miettiä koiran hankkimista? Semmoisen isohkon ja reippaan, joka murisee kumeasti??
Vierailija kirjoitti:
Hevonen ja koira pitää saada koulutetuksi ja kuriin = kontrollinhaluisen ihmisen eläin
Entä puudeli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä puudeli?
Pinnallisen, haluaa näytellä sitä kainalossaan. Huomionhaluisen ja narsistisen sanoisin. Harvat jotka haluavat puudelin, ovat erityisen kiinnostuneita koiran tarpeista. Enemmän siihen suhtaudutaan sisustusesineenä tai osana vaatetusta. Lisäanekdoottina että kaikki puudelimaisen valkoisen pienen koiran omistavat naiset ovat vähän typeriä, äo riittää ehkä just siihen 100:aan ei yli.
Vierailija kirjoitti:
Pahin on pieni kokoinen nainen ja kaksi isoa suojelukoiraa.
Niin sulle pahin
Vierailija kirjoitti:
-Koira
-Tatuointi
-ikää yli 25
-lapsi-ylipaino
Tuossahan noi on. Kuulema liikaa kriteereitä.
Katso peiliin ja tarkasti, mitä näet? Siellä taitaa katsoa mulkku tatti otsassa. Onneksi naisetkin huomaavat sen ja pysyvät kaukana. Koirakin on älykkäämpi kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Koira=urheilullisen ihmisen eläin, ulkoilusta ja/tai luonnosta nauttivan ihmisen eläin
Kissa=varmaan sohvaperunan eläin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira=urheilullisen ihmisen eläin, ulkoilusta ja/tai luonnosta nauttivan ihmisen eläin
Kissa=varmaan sohvaperunan eläin?
Hevonen=mielisairaan ihmisen eläin
Häkissä elävät eläimet=menee minulta yli jo, miksi kukaan haluaisi kakan siivoajan roolin
No ehkä joku siisti pikku koira menis mut joku iso kuolaava bernhardilainen tms ois täysin nou nou vaik ois kuinka hyvä mamma muuten. Hyhhyh
Vierailija kirjoitti:
Nää on ääliön luokituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä puudeli?
Pinnallisen, haluaa näytellä sitä kainalossaan. Huomionhaluisen ja narsistisen sanoisin. Harvat jotka haluavat puudelin, ovat erityisen kiinnostuneita koiran tarpeista. Enemmän siihen suhtaudutaan sisustusesineenä tai osana vaatetusta. Lisäanekdoottina että kaikki puudelimaisen valkoisen pienen koiran omistavat naiset ovat vähän typeriä, äo riittää ehkä just siihen 100:aan ei yli.
oletko sinä millo käyny lääkärillä?
kuulostat ihan narkilta tai juopolta mikä ryypänny päänsätyhmäksi.
Olen kissanainen, mutta tykkään koirista, vaikka en jaksaisikaan systemaattisesti komentaa ja käyttää niitä lenkillä. Silti tykkään sekä kissoista että koirista, myös hevosista pupusista hiirulaisista miksei käärmeistäkin. Saan varmaan kolmesataa alapeukkua kun en julistaudu jompaankumpaan mustavalkoiseen puolueeseen?
Vierailija kirjoitti:
Koira on itse asiassa erittäin hyvä mittari sille onko mies tutustumisen arvoinen vai ei. Yksikään tutustumisen arvoinen tyyppi ei vihaa koiria.
Pitääkin muistaa alkaa toistaa tätä tyttärelleni.
En minä vihaa koiria. En vain missään nimessä halua elää koiran kanssa saman katon alla enkä minä sitä aamulla myöskään lähde kusettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen kissanainen, mutta tykkään koirista, vaikka en jaksaisikaan systemaattisesti komentaa ja käyttää niitä lenkillä. Silti tykkään sekä kissoista että koirista, myös hevosista pupusista hiirulaisista miksei käärmeistäkin. Saan varmaan kolmesataa alapeukkua kun en julistaudu jompaankumpaan mustavalkoiseen puolueeseen?
Tällä palstalla kaikki kärjistyy. Sata kertaa päivässä. Ihmiset saa aikaan riidan jo siitä pitäiskö syödä uusia vai vanhoja perunoita..
Kissat on ihania joo. Se olikin sitten listassasi se ainoa totuus, loppu täyttä soopaa.