Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastustatko aborttia?

Vierailija
21.06.2026 |

Koska abortti on poliittisesti se ikuinen kuuma peruna, haluan esittää tämän kysmyksen

Mielipiteesi abortista?

Vaihtoehdot

Kommentit (313)

Vierailija
161/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastusta, koska kyseessä on normaaliin lääketieteeseen kuuluva operaatio, joka on välillä hengen ja terveyden suojelemiseksi pakkokin suorittaa. Nykyinen lainsäädäntö asian suhteen on hyvä ja 12 viikkoa on hyvä raja, koska sikiö ei ole vielä ehtinyt kehittyä ihmiseksi tuossa ajassa. 

Ns. "pro life" porukat ovat lisäksi täysiä tekopyhiä, koska he jo äänestyskäytöksensä perusteella eivät todellisuudessa piittaa pätkääkään siitä "suojelemastaan" lapsesta jahka se putkahtaa ulos. 

Vierailija
162/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen oikeus kehoonsa loppuu siinä vaiheessa, kun on ensin käyttänyt notkeasti ja taitavan monimutkaisen viehkeästi kehoaan yhdyntään pääsemiseksi (miehelläkin iso osuus!) ja kun tuloksena on kolmas ihminen, vauva, kolmas osapuoli.

Joka ei ole millään tavalla syyllinen vanhempiensa tekemään "kehojensa käyttämiseen."

Jaa että raiskaus onkin naisen notkeaa ja taitavan monimutkaisen viehkeää kehonkäyttöä? Juu, mene ottamaan ne lääkkeesi nyt.

Mikä raiskaushullu sä olet? Ainako tapahtuu vain raiskaus?

Sinäkö väität, että niitä ei tapahdu ja niistä ei naiset tule raskaaksi ollenkaan? 

Harvoin. Taitaa olla 1% kaikista aborteista näitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vastusta, koska kyseessä on normaaliin lääketieteeseen kuuluva operaatio, joka on välillä hengen ja terveyden suojelemiseksi pakkokin suorittaa. Nykyinen lainsäädäntö asian suhteen on hyvä ja 12 viikkoa on hyvä raja, koska sikiö ei ole vielä ehtinyt kehittyä ihmiseksi tuossa ajassa. 

Ns. "pro life" porukat ovat lisäksi täysiä tekopyhiä, koska he jo äänestyskäytöksensä perusteella eivät todellisuudessa piittaa pätkääkään siitä "suojelemastaan" lapsesta jahka se putkahtaa ulos. 

Ai me prolifeläiset ei välitetä lapsistamme? Mitä soopaa sä suollat? Ihan kuule eikkareiden lapsia ollaan ruokittu kun vanhemmat ryyppää.

Vierailija
164/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä, abortti on aina murha! 

Sepustuksesi on valetta

Vierailija
165/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.


On idioottimaista vastustaa asiaa, joka on aina ollut ja tulee aina olemaan. Vastustaminen ja muu negatiivisuus vanhentaa ja sairastuttaa sen, joka vastustaa.


Abortin tehnyt tuntee useimmiten valtavaa huojennuksen tunnetta. Ainoastaan silloin, jos mies on tähän aborttiin painostanut (kuten usein tapahtuu), voi katua tätä miehen vaatimaa asiaa.

Vierailija
166/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vastusta, koska kyseessä on normaaliin lääketieteeseen kuuluva operaatio, joka on välillä hengen ja terveyden suojelemiseksi pakkokin suorittaa. Nykyinen lainsäädäntö asian suhteen on hyvä ja 12 viikkoa on hyvä raja, koska sikiö ei ole vielä ehtinyt kehittyä ihmiseksi tuossa ajassa. 

Ns. "pro life" porukat ovat lisäksi täysiä tekopyhiä, koska he jo äänestyskäytöksensä perusteella eivät todellisuudessa piittaa pätkääkään siitä "suojelemastaan" lapsesta jahka se putkahtaa ulos. 

Ai me prolifeläiset ei välitetä lapsistamme? Mitä soopaa sä suollat? Ihan kuule eikkareiden lapsia ollaan ruokittu kun vanhemmat ryyppää.

Mm. tämän hallituksen päätös ajaa alas neuvolajärjestelmämme mukamas "säästöjen" nimissä kertoo kaiken tarvittavan niin hallituspuolueista kuin heidän kannattajistaankin. Ja esimerkiksi kristityt istuvat tässä hallituksessa. Ns. "elämän puolustajat". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
167/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkaa pikkuhiljaa ottaa päähän tämä että me prolifet ei välitettäis syntyneistä vauvoista. Kuka bile-pyryharakka on tuollaisen i-diotismin keksinyt? 

 

Me joudutaan hoitamaan töissä (monet meistä töissä sotealalla, päivähoidossa ja lasussa) ja vapaa-ajalla näitä hetken huuman tuloksia. 

Monet meistä lahjoittavat rahaakin lapsityöhön ja köyhien perheiden auttamiseen, eikä ole parista eurosta kyse. 

Emme valita, koska me välitämme, mutta eihän he meille kuuluisi. Meillä on omatkin lapset.

Mutta palkaksi meitä haukutaan tekopyhiksi.

Vierailija
168/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua alkaa pikkuhiljaa ottaa päähän tämä että me prolifet ei välitettäis syntyneistä vauvoista. Kuka bile-pyryharakka on tuollaisen i-diotismin keksinyt? 

 

Me joudutaan hoitamaan töissä (monet meistä töissä sotealalla, päivähoidossa ja lasussa) ja vapaa-ajalla näitä hetken huuman tuloksia. 

Monet meistä lahjoittavat rahaakin lapsityöhön ja köyhien perheiden auttamiseen, eikä ole parista eurosta kyse. 

Emme valita, koska me välitämme, mutta eihän he meille kuuluisi. Meillä on omatkin lapset.

Mutta palkaksi meitä haukutaan tekopyhiksi.

Ette olisi tuossa tilanteessa, jos naiset saisivat helpommin tehtyä abortin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
169/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vastusta, koska kyseessä on normaaliin lääketieteeseen kuuluva operaatio, joka on välillä hengen ja terveyden suojelemiseksi pakkokin suorittaa. Nykyinen lainsäädäntö asian suhteen on hyvä ja 12 viikkoa on hyvä raja, koska sikiö ei ole vielä ehtinyt kehittyä ihmiseksi tuossa ajassa. 

Ns. "pro life" porukat ovat lisäksi täysiä tekopyhiä, koska he jo äänestyskäytöksensä perusteella eivät todellisuudessa piittaa pätkääkään siitä "suojelemastaan" lapsesta jahka se putkahtaa ulos. 

Ai me prolifeläiset ei välitetä lapsistamme? Mitä soopaa sä suollat? Ihan kuule eikkareiden lapsia ollaan ruokittu kun vanhemmat ryyppää.

Mm. tämän hallituksen päätös ajaa alas neuvolajärjestelmämme mukamas "säästöjen" nimissä kertoo kaiken tarvittavan niin hallituspuolueista kuin heidän kannattajistaankin. Ja esimerkiksi kristityt istuvat tässä hallituksessa. Ns. "elämän puolustajat". 

No siitä en tykkää että KD tai persut menee Kokoomuksen pillin mukaan. KD on erittäin vahvasti ollut kotihoidotuen ja lapsiperheiden puolella. 

Vierailija
170/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vastusta, koska kyseessä on normaaliin lääketieteeseen kuuluva operaatio, joka on välillä hengen ja terveyden suojelemiseksi pakkokin suorittaa. Nykyinen lainsäädäntö asian suhteen on hyvä ja 12 viikkoa on hyvä raja, koska sikiö ei ole vielä ehtinyt kehittyä ihmiseksi tuossa ajassa. 

Ns. "pro life" porukat ovat lisäksi täysiä tekopyhiä, koska he jo äänestyskäytöksensä perusteella eivät todellisuudessa piittaa pätkääkään siitä "suojelemastaan" lapsesta jahka se putkahtaa ulos. 

Mihin lajiin alkio / sikiö kuuluu ennen 12 raskausviikkoa, onko eläin kun se ei mielestäsi ihminen? Ja sitten kun taikasauvauvasta muuttuukin yhtäkkiä ihmiseksi 12 rv kohdalla!? Näinkö ?? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
171/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vastusta, koska kyseessä on normaaliin lääketieteeseen kuuluva operaatio, joka on välillä hengen ja terveyden suojelemiseksi pakkokin suorittaa. Nykyinen lainsäädäntö asian suhteen on hyvä ja 12 viikkoa on hyvä raja, koska sikiö ei ole vielä ehtinyt kehittyä ihmiseksi tuossa ajassa. 

Ns. "pro life" porukat ovat lisäksi täysiä tekopyhiä, koska he jo äänestyskäytöksensä perusteella eivät todellisuudessa piittaa pätkääkään siitä "suojelemastaan" lapsesta jahka se putkahtaa ulos. 

Mihin lajiin alkio / sikiö kuuluu ennen 12 raskausviikkoa, onko eläin kun se ei mielestäsi ihminen? Ja sitten kun taikasauvauvasta muuttuukin yhtäkkiä ihmiseksi 12 rv kohdalla!? Näinkö ?? 

Sry kirjoitusvirheet; 

- kun se ei mielestäsi ole ihminen

- taikasauvasta

Vierailija
172/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisaa, että abortin yhteydessä puhutaan lapsesta, mutta keskenmenon kohdalla se on raskausmateriaalia, mitä naisesta tulee ulos - vaikka viikot olisivat täsmälleen samat.


Itsekin synnytin raskausviikolla 12 raskausmateriaalia, joka meni suoraan sairaalajätteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
173/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä, abortti on aina murha! 

Sepustuksesi on valetta

Saatanan mukaan kyllä varmasti, joo!

Vierailija
174/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä, abortti on aina murha! 

Sepustuksesi on valetta

Saatanan mukaan kyllä varmasti, joo!

Niin? Saatana on hyvä tyyppi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
175/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua alkaa pikkuhiljaa ottaa päähän tämä että me prolifet ei välitettäis syntyneistä vauvoista. Kuka bile-pyryharakka on tuollaisen i-diotismin keksinyt? 

 

Me joudutaan hoitamaan töissä (monet meistä töissä sotealalla, päivähoidossa ja lasussa) ja vapaa-ajalla näitä hetken huuman tuloksia. 

Monet meistä lahjoittavat rahaakin lapsityöhön ja köyhien perheiden auttamiseen, eikä ole parista eurosta kyse. 

Emme valita, koska me välitämme, mutta eihän he meille kuuluisi. Meillä on omatkin lapset.

Mutta palkaksi meitä haukutaan tekopyhiksi.

Ette olisi tuossa tilanteessa, jos naiset saisivat helpommin tehtyä abortin

Voi i-diotismia. Me tykkäämme lapsista, hankaliin elämäntilanteisiinkin syntyneistä, koska meillä on asia nimeltä empatia. Tuemme myös yh-äitejä.

 

Te haluatte saada vain jotain söpöjä ökyvauvoja joita pullautatte 38-vuotiaana ku muutenkin rupsahtaa, johonkin luksusvaunuihin, luksustaloon ja jonnekin väitöskirjan ja ulkomaan komennuksen väliin.

Tai hommaatte k*sipäämiehen jolla ummetusoireita ja kireyttä heti 2 lapsen jälkeen ja joka sanoo ei 3.lapselle. Asiahan, jota ei voi milläääään keskustella etukäteen.

Vierailija
176/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä, abortti on aina murha! 

Sepustuksesi on valetta

Saatanan mukaan kyllä varmasti, joo!

Mikäs kouluttamaton maallikkosaarnaaja täällä riehuu? Helluntailainen varmaan.

Vierailija
177/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus ei muutu viestiä poistamalla: 

 

Ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä, abortti on aina murha !!

Ettivinkattu

Vierailija
178/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prolifehuorien kokoontumisajot

Vierailija
179/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus ei muutu viestiä poistamalla: 

 

Ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä, abortti on aina murha !!

Ettivinkattu

Vinkkaa minne haluat, tuossa ei ole mitään lainvastaista/ väärää!!

Vierailija
180/313 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prolifehuorien kokoontumisajot

Eiköhän nämä ole jotain ikämiehiä, jotka mm. luulevat, että naisen sterilisaatio tarkoittaa kohdunpoistoa, tai että lääkkeillä tehty abortti on kivuton toimenpide.