Vastustatko aborttia?
Koska abortti on poliittisesti se ikuinen kuuma peruna, haluan esittää tämän kysmyksen
Kommentit (313)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen oikeus kehoonsa loppuu siinä vaiheessa, kun on ensin käyttänyt notkeasti ja taitavan monimutkaisen viehkeästi kehoaan yhdyntään pääsemiseksi (miehelläkin iso osuus!) ja kun tuloksena on kolmas ihminen, vauva, kolmas osapuoli.
Joka ei ole millään tavalla syyllinen vanhempiensa tekemään "kehojensa käyttämiseen."
Jaa että raiskaus onkin naisen notkeaa ja taitavan monimutkaisen viehkeää kehonkäyttöä? Juu, mene ottamaan ne lääkkeesi nyt.
Mikä raiskaushullu sä olet? Ainako tapahtuu vain raiskaus?
Sinäkö väität, että niitä ei tapahdu ja niistä ei naiset tule raskaaksi ollenkaan?
Harvoin. Taitaa olla 1% kaikista aborteista näitä.
Vierailija kirjoitti:
En vastusta, koska kyseessä on normaaliin lääketieteeseen kuuluva operaatio, joka on välillä hengen ja terveyden suojelemiseksi pakkokin suorittaa. Nykyinen lainsäädäntö asian suhteen on hyvä ja 12 viikkoa on hyvä raja, koska sikiö ei ole vielä ehtinyt kehittyä ihmiseksi tuossa ajassa.
Ns. "pro life" porukat ovat lisäksi täysiä tekopyhiä, koska he jo äänestyskäytöksensä perusteella eivät todellisuudessa piittaa pätkääkään siitä "suojelemastaan" lapsesta jahka se putkahtaa ulos.
Ai me prolifeläiset ei välitetä lapsistamme? Mitä soopaa sä suollat? Ihan kuule eikkareiden lapsia ollaan ruokittu kun vanhemmat ryyppää.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä, abortti on aina murha!
Sepustuksesi on valetta
En.
On idioottimaista vastustaa asiaa, joka on aina ollut ja tulee aina olemaan. Vastustaminen ja muu negatiivisuus vanhentaa ja sairastuttaa sen, joka vastustaa.
Abortin tehnyt tuntee useimmiten valtavaa huojennuksen tunnetta. Ainoastaan silloin, jos mies on tähän aborttiin painostanut (kuten usein tapahtuu), voi katua tätä miehen vaatimaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vastusta, koska kyseessä on normaaliin lääketieteeseen kuuluva operaatio, joka on välillä hengen ja terveyden suojelemiseksi pakkokin suorittaa. Nykyinen lainsäädäntö asian suhteen on hyvä ja 12 viikkoa on hyvä raja, koska sikiö ei ole vielä ehtinyt kehittyä ihmiseksi tuossa ajassa.
Ns. "pro life" porukat ovat lisäksi täysiä tekopyhiä, koska he jo äänestyskäytöksensä perusteella eivät todellisuudessa piittaa pätkääkään siitä "suojelemastaan" lapsesta jahka se putkahtaa ulos.
Ai me prolifeläiset ei välitetä lapsistamme? Mitä soopaa sä suollat? Ihan kuule eikkareiden lapsia ollaan ruokittu kun vanhemmat ryyppää.
Mm. tämän hallituksen päätös ajaa alas neuvolajärjestelmämme mukamas "säästöjen" nimissä kertoo kaiken tarvittavan niin hallituspuolueista kuin heidän kannattajistaankin. Ja esimerkiksi kristityt istuvat tässä hallituksessa. Ns. "elämän puolustajat".
Mua alkaa pikkuhiljaa ottaa päähän tämä että me prolifet ei välitettäis syntyneistä vauvoista. Kuka bile-pyryharakka on tuollaisen i-diotismin keksinyt?
Me joudutaan hoitamaan töissä (monet meistä töissä sotealalla, päivähoidossa ja lasussa) ja vapaa-ajalla näitä hetken huuman tuloksia.
Monet meistä lahjoittavat rahaakin lapsityöhön ja köyhien perheiden auttamiseen, eikä ole parista eurosta kyse.
Emme valita, koska me välitämme, mutta eihän he meille kuuluisi. Meillä on omatkin lapset.
Mutta palkaksi meitä haukutaan tekopyhiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mua alkaa pikkuhiljaa ottaa päähän tämä että me prolifet ei välitettäis syntyneistä vauvoista. Kuka bile-pyryharakka on tuollaisen i-diotismin keksinyt?
Me joudutaan hoitamaan töissä (monet meistä töissä sotealalla, päivähoidossa ja lasussa) ja vapaa-ajalla näitä hetken huuman tuloksia.
Monet meistä lahjoittavat rahaakin lapsityöhön ja köyhien perheiden auttamiseen, eikä ole parista eurosta kyse.
Emme valita, koska me välitämme, mutta eihän he meille kuuluisi. Meillä on omatkin lapset.
Mutta palkaksi meitä haukutaan tekopyhiksi.
Ette olisi tuossa tilanteessa, jos naiset saisivat helpommin tehtyä abortin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vastusta, koska kyseessä on normaaliin lääketieteeseen kuuluva operaatio, joka on välillä hengen ja terveyden suojelemiseksi pakkokin suorittaa. Nykyinen lainsäädäntö asian suhteen on hyvä ja 12 viikkoa on hyvä raja, koska sikiö ei ole vielä ehtinyt kehittyä ihmiseksi tuossa ajassa.
Ns. "pro life" porukat ovat lisäksi täysiä tekopyhiä, koska he jo äänestyskäytöksensä perusteella eivät todellisuudessa piittaa pätkääkään siitä "suojelemastaan" lapsesta jahka se putkahtaa ulos.
Ai me prolifeläiset ei välitetä lapsistamme? Mitä soopaa sä suollat? Ihan kuule eikkareiden lapsia ollaan ruokittu kun vanhemmat ryyppää.
Mm. tämän hallituksen päätös ajaa alas neuvolajärjestelmämme mukamas "säästöjen" nimissä kertoo kaiken tarvittavan niin hallituspuolueista kuin heidän kannattajistaankin. Ja esimerkiksi kristityt istuvat tässä hallituksessa. Ns. "elämän puolustajat".
No siitä en tykkää että KD tai persut menee Kokoomuksen pillin mukaan. KD on erittäin vahvasti ollut kotihoidotuen ja lapsiperheiden puolella.
Vierailija kirjoitti:
En vastusta, koska kyseessä on normaaliin lääketieteeseen kuuluva operaatio, joka on välillä hengen ja terveyden suojelemiseksi pakkokin suorittaa. Nykyinen lainsäädäntö asian suhteen on hyvä ja 12 viikkoa on hyvä raja, koska sikiö ei ole vielä ehtinyt kehittyä ihmiseksi tuossa ajassa.
Ns. "pro life" porukat ovat lisäksi täysiä tekopyhiä, koska he jo äänestyskäytöksensä perusteella eivät todellisuudessa piittaa pätkääkään siitä "suojelemastaan" lapsesta jahka se putkahtaa ulos.
Mihin lajiin alkio / sikiö kuuluu ennen 12 raskausviikkoa, onko eläin kun se ei mielestäsi ihminen? Ja sitten kun taikasauvauvasta muuttuukin yhtäkkiä ihmiseksi 12 rv kohdalla!? Näinkö ??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vastusta, koska kyseessä on normaaliin lääketieteeseen kuuluva operaatio, joka on välillä hengen ja terveyden suojelemiseksi pakkokin suorittaa. Nykyinen lainsäädäntö asian suhteen on hyvä ja 12 viikkoa on hyvä raja, koska sikiö ei ole vielä ehtinyt kehittyä ihmiseksi tuossa ajassa.
Ns. "pro life" porukat ovat lisäksi täysiä tekopyhiä, koska he jo äänestyskäytöksensä perusteella eivät todellisuudessa piittaa pätkääkään siitä "suojelemastaan" lapsesta jahka se putkahtaa ulos.
Mihin lajiin alkio / sikiö kuuluu ennen 12 raskausviikkoa, onko eläin kun se ei mielestäsi ihminen? Ja sitten kun taikasauvauvasta muuttuukin yhtäkkiä ihmiseksi 12 rv kohdalla!? Näinkö ??
Sry kirjoitusvirheet;
- kun se ei mielestäsi ole ihminen
- taikasauvasta
Hupaisaa, että abortin yhteydessä puhutaan lapsesta, mutta keskenmenon kohdalla se on raskausmateriaalia, mitä naisesta tulee ulos - vaikka viikot olisivat täsmälleen samat.
Itsekin synnytin raskausviikolla 12 raskausmateriaalia, joka meni suoraan sairaalajätteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä, abortti on aina murha!
Sepustuksesi on valetta
Saatanan mukaan kyllä varmasti, joo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä, abortti on aina murha!
Sepustuksesi on valetta
Saatanan mukaan kyllä varmasti, joo!
Niin? Saatana on hyvä tyyppi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua alkaa pikkuhiljaa ottaa päähän tämä että me prolifet ei välitettäis syntyneistä vauvoista. Kuka bile-pyryharakka on tuollaisen i-diotismin keksinyt?
Me joudutaan hoitamaan töissä (monet meistä töissä sotealalla, päivähoidossa ja lasussa) ja vapaa-ajalla näitä hetken huuman tuloksia.
Monet meistä lahjoittavat rahaakin lapsityöhön ja köyhien perheiden auttamiseen, eikä ole parista eurosta kyse.
Emme valita, koska me välitämme, mutta eihän he meille kuuluisi. Meillä on omatkin lapset.
Mutta palkaksi meitä haukutaan tekopyhiksi.
Ette olisi tuossa tilanteessa, jos naiset saisivat helpommin tehtyä abortin
Voi i-diotismia. Me tykkäämme lapsista, hankaliin elämäntilanteisiinkin syntyneistä, koska meillä on asia nimeltä empatia. Tuemme myös yh-äitejä.
Te haluatte saada vain jotain söpöjä ökyvauvoja joita pullautatte 38-vuotiaana ku muutenkin rupsahtaa, johonkin luksusvaunuihin, luksustaloon ja jonnekin väitöskirjan ja ulkomaan komennuksen väliin.
Tai hommaatte k*sipäämiehen jolla ummetusoireita ja kireyttä heti 2 lapsen jälkeen ja joka sanoo ei 3.lapselle. Asiahan, jota ei voi milläääään keskustella etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä, abortti on aina murha!
Sepustuksesi on valetta
Saatanan mukaan kyllä varmasti, joo!
Mikäs kouluttamaton maallikkosaarnaaja täällä riehuu? Helluntailainen varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Totuus ei muutu viestiä poistamalla:
Ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä, abortti on aina murha !!
Ettivinkattu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus ei muutu viestiä poistamalla:
Ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä, abortti on aina murha !!
Ettivinkattu
Vinkkaa minne haluat, tuossa ei ole mitään lainvastaista/ väärää!!
Vierailija kirjoitti:
Prolifehuorien kokoontumisajot
Eiköhän nämä ole jotain ikämiehiä, jotka mm. luulevat, että naisen sterilisaatio tarkoittaa kohdunpoistoa, tai että lääkkeillä tehty abortti on kivuton toimenpide.
En vastusta, koska kyseessä on normaaliin lääketieteeseen kuuluva operaatio, joka on välillä hengen ja terveyden suojelemiseksi pakkokin suorittaa. Nykyinen lainsäädäntö asian suhteen on hyvä ja 12 viikkoa on hyvä raja, koska sikiö ei ole vielä ehtinyt kehittyä ihmiseksi tuossa ajassa.
Ns. "pro life" porukat ovat lisäksi täysiä tekopyhiä, koska he jo äänestyskäytöksensä perusteella eivät todellisuudessa piittaa pätkääkään siitä "suojelemastaan" lapsesta jahka se putkahtaa ulos.