Miksi naisista ei saa keskustella mitään?
Ei saa sanoa että naisilla on hyvä elämä, ei kysyä miksi naiset tekee tietyllä tavalla asioita.
Kommentit (404)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on ihana juttu jalkojensa välissä 🥰
Mistä sulle saataisiin?
En mä halua pimppiä. Olen tyytyväinen siihen, että jalkojeni välissä on pippeli.
Kusinen katkarapu sulla on :D
Saatko jotain mielihyvää toisten ihmisten kiusaamisesta? Tiesitkö, että netissä trollaaminen kertoo sadistisesta luonteesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten psyyke ei kestä kritiikkiä ja sitä että heidän huonot puolet nostetaan esille. Sen takia naiset ei edes keksenäön puhu rehellisesti vaan jokainen mielistelee sekä myötäilee kasvotusten ja haukkuu toisiaan selän takana
Miksi naiset ei kestä kritiikkiä? Mitä naiset itse vastaa?
Ap
Mikset sinä kestä elämää vaan piileksit siellä luolassasi tekemässä kuolemaa omaan läskiisi hukkuen? Oletko eläkkeellä? Lusmuilitko intistä? Eikö huolittu sinne mt-ongelmiesi ja ruhosi massiivisuuden takia?
Tämä ei ole naisista keskustelua. Se oli aloituksen tarkoitus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä halua keskustella naisista. Sinä et tiedä naisista mitään, joten kanssasi ei voi keskustella naisista.
Haluan keskustella naisista mutta en saa edes tietää mitään kun heti poistuu tai tullaan v i ttuilemaan.
Ap
Et halua. Esim. väität että naisilla on helppo elämä, koska sinulla ei ole naisista muuta kokemusta kuin somessa seuraamasi instapyllistelijät ja luulet että some on oikeaa elämää.
Sitten väität ettei naisia näy missään, koska kaikki naiset ovat kotona koiran kanssa ja katsovat vain puhelinta.
Et siedä mitään vasta-argumentteja.
Minä kerron sen mitä silmillä näen. Naiset eivät halua jutella vaan katsovat puhelinta ja koira on tärkein.
Ap
Minulla ei ole koiraa enkä katso ulkona kävellessäni puhelinta. Eikä minun siltikään tarvitse puhua sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan ajatellut keskustella naisten kanssa? Naisista keskustelu ilman kokemuksia naisista ei oikein toimi.
Toisin sanoen kiellät naisista keskustelemisen. Kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan ajatellut keskustella naisten kanssa? Naisista keskustelu ilman kokemuksia naisista ei oikein toimi.
Naisia ei näy missään niin pakko keskustella täällä.
Ap
Missään = sun saastainen lääväsi, josta et poistu kuin yöllä.
No ei näy, eikä tule näkymään. Miksi ylipäätään mietit naisia kun et tule meitä ikinä kohtaamaan? Älä mieti. En mäkään mieti miljoonia euroja rahaa kun ei mulla niitä ole.
Miksi se on miesten vika jos naiset ovat kotona koiran kanssa? Vaikea jutella ihmisille joille koira on koko elämä.
Ap
MInulla ei ole lemmikkieläintä, enkä halua sellaiseksi myöskään sitä vähemmän älykästä homo idioticusta, jota mieheksi kutsutaan.
Ok femcel
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menehän ottamaan lääkkeesi tai tädit työntää muuten piikin perseeseesi
Naiset ei halua keskustella oikeassa elämässä ja netissä poistetaan kaikki. Että tällainen yhteiskunta meillä.
Ap
Et sinä yhteiskunnan kanssa täällä jankuta vaan lähinnä itseksesi, sairas miesparka, jonka olisi parasta hommata eutanasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö etuudet ja onko lääkitys kohdallaan, ap? Osaatko itse kuoria ja keittää perunoita?
Mikä lääkitys minulla pitäisi olla? Osaan kuoria ja keittää. Haluan vaan keskustella naisista.
Ap
Ne "keskustelusi" ovat aina vain samoja höpöhöpö-väitteitä ja kysymyksiä "miksen näe naisia missään". Riippumatta mitä sinulle vastataan, palaat aina vain hokemaan niitä samoja juttujasi, kuin olisit botti tai jotenkin vajaa.
Kukaan ei jaksa tuon tason "keskustelua".
Niin koska naiset väittävät etteivät muka katso puhelinta koko ajan. Olen yrittänyt jutella naisille niin ei kiinnosta kun puhelin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä halua keskustella naisista. Sinä et tiedä naisista mitään, joten kanssasi ei voi keskustella naisista.
Haluan keskustella naisista mutta en saa edes tietää mitään kun heti poistuu tai tullaan v i ttuilemaan.
Ap
Sulla on ollut oikein asiallisia vastauksia tässäkin, miksi sä ohitat ne? Et kykene keskustelemaan?
Olen lukenut kaikki ja yksi asiallinen vastaus. Loput on ota lääkkeet tasoa.
Ap
Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että kaikki naiset ovat keskenään samanlaisia
Se on ap:n trollauksen sisältö. Yrittää provota täällä naisia.
Ei minusta ole väärin sanoa että naisilla on hyvä elämä. On se parempi kun Suomalaisella miehellä.
Ap
Perustele.
Odotan vastaustasi.
Siinäpähän odotat, ette te kestä kritiikkiä
Eli et osaa perustella, vain hokea tyhjiä syytöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on ihana juttu jalkojensa välissä 🥰
Mistä sulle saataisiin?
En mä halua pimppiä. Olen tyytyväinen siihen, että jalkojeni välissä on pippeli.
Kusinen katkarapu sulla on :D
Saatko jotain mielihyvää toisten ihmisten kiusaamisesta? Tiesitkö, että netissä trollaaminen kertoo sadistisesta luonteesta?
Ihana että joku sen vihdoin sanoi: ap on trolli jolla on sadistinen luonne 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei niin. Koska kaikki miehet on h0moja. 100%. Sinäkin. Joten turha naisten lähteä minnekään. Parempi vain ottaa koiria. Ja niitä me me käytetään ulkona salaisissa paikoissa.
Olen nähnyt netissä kun iso koira panee naista.
Ap
Netti on täynnä videoita joissa miehet panee miehiä. Niin totta että kaikki miehet on h0m0ja.
Mä näin kun valkoista miestä pani perseeseen 160-kiloinen 210-senttinen musta mies ja toinen, vähän pienempi, pani sitä samaa tyyppiä suuhun. Näytti vähän Tynkkyseltä se altavastaaja.
Kiitos kivasta ja perisuominaisellisesta kommentistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska PERÄREIKÄÄJÄKUSIPÄÄPSYKOPAATTIMODEROIJA on päivystämässä taas täällä!
Tom Packalenia luonnehdittiin siinä oikein osuvasti. "Venäjän fasistitrolli" unohtui mainita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten psyyke ei kestä kritiikkiä ja sitä että heidän huonot puolet nostetaan esille. Sen takia naiset ei edes keksenäön puhu rehellisesti vaan jokainen mielistelee sekä myötäilee kasvotusten ja haukkuu toisiaan selän takana
Miksi naiset ei kestä kritiikkiä? Mitä naiset itse vastaa?
Ap
Samasta syystä kun naiset ei kestä kun niiden olemattomista saavutuksistakaan ei saa keskustella.
Naisilla ei ole minkäänlaista huumorintajua saatika kritiikinsietokykyä eli siksi.
Kerros, miksi sun on niin tärkeää olla parempi kuin naiset?
Sitäpaitsi moni ottaa sun jutut ihan läppänä, ei noita voi tosissaankaan ottaa.
Ei tarvi edes erikseen "olla", koska kaikki miehet on jo syntyjään parempia kuin naiset ja naisten yläpuolella. Naisten kyvyttömyys tunnustaa tosiasiat on se mistä nyt keskustellaan, aina siihen asti kun ensimmäinen hiivainen haahka apinanraivolla takoo ilmoitus-nappia.
Tässä näin on oikea malliesimerkki ihmiskunnan kruunusta. Miehestä.
On se hieno otus.
No niin, löytyihän se ensimmäinen nainen joka kykenevä tunnustamaan tosiasiat sellaisina kuin ne on. 👍
Eli mies on N:o 1 ja nainen N:o 2, hyvä että se alkaa pikkuhiljaa mennä tajuntaan🤗
Ja sä oot vielä ihan tosissaan 😂
Sit ihmetellään että naiset ei halua puhua.
Niin, miksi ei voisi olla tosissaan kun keskustellaan kiistattomista tosiasioista?
Lekkeriksikö se pitäisi laittaa?
Koska suomalaiset naiset voivat pahemmin kuin koskaan vaikka Suomeen on tuotu ihania neekerisimpanssinuslimeja toistakymmentä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Tuli 15 alanuolta kun sanoin että naisilla on hyvä elämä. Onko tämä enää todellista :D
Et sinä meidän elämästämme tiedä mitään. Ethän edes näe naisia missään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että kaikki naiset ovat keskenään samanlaisia
melkolailla samanlaisia vaikka kuvittelette olevanne kaikki uniikkeja.
Eri
No sillä tavalla olemme samanlaisia, että olemme ihmisiä.
Se, joka luulee että olemme kaikki samasta muotista, ei tiedä naisista mitään, koska kaikki "tietonsa" perustuu someen ja mutuiluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Missään = sun saastainen lääväsi, josta et poistu kuin yöllä.
No ei näy, eikä tule näkymään. Miksi ylipäätään mietit naisia kun et tule meitä ikinä kohtaamaan? Älä mieti. En mäkään mieti miljoonia euroja rahaa kun ei mulla niitä ole.
Miksi se on miesten vika jos naiset ovat kotona koiran kanssa? Vaikea jutella ihmisille joille koira on koko elämä.
Ap
MInulla ei ole lemmikkieläintä, enkä halua sellaiseksi myöskään sitä vähemmän älykästä homo idioticusta, jota mieheksi kutsutaan.
Onko paha olla? Mitäpä jos vaikka soittaisit isällesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sulla on ollut oikein asiallisia vastauksia tässäkin, miksi sä ohitat ne? Et kykene keskustelemaan?
Olen lukenut kaikki ja yksi asiallinen vastaus. Loput on ota lääkkeet tasoa.
Ap
Sitä saa mitä tilaa.
Halusin keskustella naisista ja se ei taaskaan käynyt. Mitä naiset pelkäävät? Minusta keskustelu auttaa molempia sukupuolia.
Ap
Kritiikkiä kestävä Allu jorisee omiaan varmaan kolmattakymmenettä vuotta. Keskustelu ei onnistu, jotain loppuunkulunutta lyhyttä heittoa tai joskus yksinpuhelua tai ohjelmajulistus.
Ja sä oot vielä ihan tosissaan 😂
Sit ihmetellään että naiset ei halua puhua.