Miksi naisista ei saa keskustella mitään?
Ei saa sanoa että naisilla on hyvä elämä, ei kysyä miksi naiset tekee tietyllä tavalla asioita.
Kommentit (404)
Vierailija kirjoitti:
Menehän ottamaan lääkkeesi tai tädit työntää muuten piikin perseeseesi
Naiset ei halua keskustella oikeassa elämässä ja netissä poistetaan kaikki. Että tällainen yhteiskunta meillä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten psyyke ei kestä kritiikkiä ja sitä että heidän huonot puolet nostetaan esille. Sen takia naiset ei edes keksenäön puhu rehellisesti vaan jokainen mielistelee sekä myötäilee kasvotusten ja haukkuu toisiaan selän takana
Miksi naiset ei kestä kritiikkiä? Mitä naiset itse vastaa?
Ap
Kyllä me kestetään ja yleensä ollaan jopa halukkaita keskustelemaan, se vaan tuppaa joskus olemaan täysin hedelmätöntä koska miesten keskustelu ja itsereflektointikyky on usein taaperon tasolla.
Vaikka sulle vastataan aivan asiallisesti perustellen niin sä kuittaat sen jollain "ei ole totta, muttakumuttaku, no naisethan on aina sitä ja tätä ja ei se noin ole" niin ei sitä oikein jaksa.
Keskustelu, ja väittelykin on ihan hauskaa ja voi avartaa kummankin näkemystä, mutta se vaatii myös taidon osata kuunnella, pohtia ja kunnioittaa myös toisen näkemystä.
Parhaat keskustelut on sellaisia jossa voidaan todeta että "ai hitto me ollaan niin eri mieltä, ihan mahtavaa".
Mistä siis haluaisit keskustella ja mitä ymmärtää paremmin?
Ihan reilusti vaan :)
Ei mistään kerkeä keskustelemaan kun heti poistuu. Tämä on viimeinen juttuni tänne jos vielä poistuu.
Ap
Kiitos viimeisestä jutusta! Olemme ikuisesti kiitollisia! 🙏
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska PERÄREIKÄÄJÄKUSIPÄÄPSYKOPAATTIMODEROIJA on päivystämässä taas täällä!
Tuli 15 alanuolta kun sanoin että naisilla on hyvä elämä. Onko tämä enää todellista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että kaikki naiset ovat keskenään samanlaisia
Se on ap:n trollauksen sisältö. Yrittää provota täällä naisia.
Ei minusta ole väärin sanoa että naisilla on hyvä elämä. On se parempi kun Suomalaisella miehellä.
Ap
Perusteet?
Koska nainen saa helpommin seksiä?
Meissä on ihan yhtä säälittäviä loosereita kun säkin olet.
Ja kun se ei todellakaan ole niin, esim vielä luojan vuonna 2026 pitää erikseen kampanjoida lähisuhdeväkivaltaa vastaan ja ettei naista saa esim lyödä ja häiriköidä tai käydä käsiksi muutenkaan. Oliko 1/3 kokenut jonkinlaista väkivaltaa, enkä usko että tämä on oikea totuus.
Ja ei, tämä fakta ei kumoa sitä, että myös osa naisista voi olla väkivaltaisia, mutta sen sä olisit vetänyt tähän vastaväitteeksi.
Tunnen monia terveitä, perheellisiä ja työllisiä miehiä joilla menee hyvin kun taas itse oon kaltaisesi mammapalstalla vinkuva mt-ongelmainen sinkkunainen, mahokin vielä mutta en yleistä tätä kuviota oman surkeuteni vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan ajatellut keskustella naisten kanssa? Naisista keskustelu ilman kokemuksia naisista ei oikein toimi.
Naisia ei näy missään niin pakko keskustella täällä.
Ap
Missään = sun saastainen lääväsi, josta et poistu kuin yöllä.
No ei näy, eikä tule näkymään. Miksi ylipäätään mietit naisia kun et tule meitä ikinä kohtaamaan? Älä mieti. En mäkään mieti miljoonia euroja rahaa kun ei mulla niitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten psyyke ei kestä kritiikkiä ja sitä että heidän huonot puolet nostetaan esille. Sen takia naiset ei edes keksenäön puhu rehellisesti vaan jokainen mielistelee sekä myötäilee kasvotusten ja haukkuu toisiaan selän takana
Ap
Samasta syystä kun naiset ei kestä kun niiden olemattomista saavutuksistakaan ei saa keskustella.
Naisilla ei ole minkäänlaista huumorintajua saatika kritiikinsietokykyä eli siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllä me kestetään ja yleensä ollaan jopa halukkaita keskustelemaan, se vaan tuppaa joskus olemaan täysin hedelmätöntä koska miesten keskustelu ja itsereflektointikyky on usein taaperon tasolla.
Vaikka sulle vastataan aivan asiallisesti perustellen niin sä kuittaat sen jollain "ei ole totta, muttakumuttaku, no naisethan on aina sitä ja tätä ja ei se noin ole" niin ei sitä oikein jaksa.
Keskustelu, ja väittelykin on ihan hauskaa ja voi avartaa kummankin näkemystä, mutta se vaatii myös taidon osata kuunnella, pohtia ja kunnioittaa myös toisen näkemystä.
Parhaat keskustelut on sellaisia jossa voidaan todeta että "ai hitto me ollaan niin eri mieltä, ihan mahtavaa".
Mistä siis haluaisit keskustella ja mitä ymmärtää paremmin?
Ihan reilusti vaan :)
Ei mistään kerkeä keskustelemaan kun heti poistuu. Tämä on viimeinen juttuni tänne jos vielä poistuu.
Ap
Toivottavasti muistat lupauksesi.
Olisi kiinnostavampi keskustella sinusta, ap. Mitä olet tehnyt tänään, mitä haaveilet, missä olet matkustellut (hah), mitä teet työksesi (HAHAHAHAHAA!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan ajatellut keskustella naisten kanssa? Naisista keskustelu ilman kokemuksia naisista ei oikein toimi.
Ap
No ei näy, eikä tule näkymään. Miksi ylipäätään mietit naisia kun et tule meitä ikinä kohtaamaan? Älä mieti. En mäkään mieti miljoonia euroja rahaa kun ei mulla niitä ole.
Miksi se on miesten vika jos naiset ovat kotona koiran kanssa? Vaikea jutella ihmisille joille koira on koko elämä.
Ap
Riittääkö etuudet ja onko lääkitys kohdallaan, ap? Osaatko itse kuoria ja keittää perunoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on ihana juttu jalkojensa välissä 🥰
Mistä sulle saataisiin?
En mä halua pimppiä. Olen tyytyväinen siihen, että jalkojeni välissä on pippeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta ole väärin sanoa että naisilla on hyvä elämä. On se parempi kun Suomalaisella miehellä.
Ap
Perustele.
Odotan vastaustasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei niin. Koska kaikki miehet on h0moja. 100%. Sinäkin. Joten turha naisten lähteä minnekään. Parempi vain ottaa koiria. Ja niitä me me käytetään ulkona salaisissa paikoissa.
Ei meillä mitään koiria ole vaan kissoja tietenkin. Ollaan kissojen kanssa kotona. Mitään koiria aleta ulkoiluttaa, se on miesten hommaa.
Oikeasti nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Entä suomalaisilla miehillä?
Oliko sinullakin tuskalliset kuukautiset 27 vuotta? Jäitkö endometrioosin vuoksi lapsettomaksi, aloittaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi se on miesten vika jos naiset ovat kotona koiran kanssa? Vaikea jutella ihmisille joille koira on koko elämä.
Ap
Ei mulla ole koiraa enkä ole aina kotona. Mulla on harrastuksia. Mutta sun luolaasi en tule. Sä oot morbidi tuon koiramustasukkaisuutesi kanssa. Varmaan muutenkin yrittäisit päsmäröidä.
Vierailija kirjoitti:
Tuli 15 alanuolta kun sanoin että naisilla on hyvä elämä. Onko tämä enää todellista :D
Mulla on mm kivulias endometrioosi, olen yksinäinen ja työtön köyhyysrajan alapuolella, mielenterveys mennyt jo kauan aikaa sitten lopullisesti, joudun tappelemaan oikeista lääkkeistä ja hoidosta ja "kipuhan vaan kuuluu naisen elämään".
On tää tosi helppoa joo. Oikeasti oon niin surkeassa jamassa, että nykyää Suomessa sen ei pitäisi olla mitenkään mahdollista tai edes laillista.
Varsinkin kivun hoidon suhteen naiset on vaan turtuneet siihen, mies otetaan enemmän tosissaan, naiset kärsii ja suorittaa kun meitä ei oteta tosissaan ja sinä nimenomaan allekirjoitat sen että meidän on oikeastaan turha edes yrittää sanoa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Samasta syystä kun naiset ei kestä kun niiden olemattomista saavutuksistakaan ei saa keskustella.
Naisilla ei ole minkäänlaista huumorintajua saatika kritiikinsietokykyä eli siksi.
Olen nauranut monille miehille. Varma tieto.
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö etuudet ja onko lääkitys kohdallaan, ap? Osaatko itse kuoria ja keittää perunoita?
Mikä lääkitys minulla pitäisi olla? Osaan kuoria ja keittää. Haluan vaan keskustella naisista.
Ap
Tehdas siellä vaan on ja sitäkin pitää polkea kuin tulpatonta mopoa että lähtee käyntiin.