Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sitä paheksutaan jos menee kesällä ulkomaille?

Vierailija
21.06.2026 |

Pidetään suunnilleen maanpetturina jos ei nauti kesästä pelkästään Suomessa. Kun täällä kerrankin on valoisaa ja lämmintä.. 

 

Milloin sitten ulkomailla saisi käydä? Ei meillä ainakaan ole lomia kuin ihan maksimissaan viikko muina aikoina kuin kesällä, siinä tulisi aika hätäinen matka. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen hiljaa itsekseni miksi kukaan haluaa 35...

40 C helteisiin. 

Itse olen viimeiset 15 v ollut joka kesä matkoilla ja eri maissa, ja vain kerran oli yli 30 astetta (ja se oli kyllä tiedossa). Ei sitä tarvitse valita maata, jossa kamala helle 

Vierailija
22/26 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut tuollaisesta. Just päivällä juttelin yhden kanssa joka oli vasta palannut kuukauden Euroopan kiertueelta,  puolisonsa kanssa oli siellä. Meitä oli siinä muutaman ihmisen ryhmä. Ihan kyseltiin että missä maissa kävitte, oliko koira mukana, oliko lämmintä yms yleistä eikä tämä ollut paheksuntaa vaan normaalia small  talkia. Silloin ehkä varmaan paheksutaan jos joku reissaa paljon ja sitten valittaa rahan puutetta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan ohis, mutta miksi loma on pääosin aina kesällä?

Vierailija
24/26 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen hiljaa itsekseni miksi kukaan haluaa 35...

40 C helteisiin. 

Koska se 35 hellettä on lomakelinä jossain merenrannalla ihan julmetun paljon parempi kuin se suomalainen 15 astetta lämmintä sekä ilmassa että vedessä.

Vierailija
25/26 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän paheksutaan sitä että mennään kesällä etelään ja sitten valitetaan että on liian  kuuma.

Vierailija
26/26 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen hiljaa itsekseni miksi kukaan haluaa 35...

40 C helteisiin. 

Koska se 35 hellettä on lomakelinä jossain merenrannalla ihan julmetun paljon parempi kuin se suomalainen 15 astetta lämmintä sekä ilmassa että vedessä.

Mutta pakkoko sinne lämpimään on kesällä lähteä kun Suomessakin on ihan ok kelit? Mieluummin lähden lämpöön ja aurinkoon marraskuussa kun Suomessa on pimeää ympäri vuorokauden ja lämpötila pyörii siinä nollan ympärillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän