Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sitä paheksutaan jos menee kesällä ulkomaille?

Vierailija
21.06.2026 |

Pidetään suunnilleen maanpetturina jos ei nauti kesästä pelkästään Suomessa. Kun täällä kerrankin on valoisaa ja lämmintä.. 

 

Milloin sitten ulkomailla saisi käydä? Ei meillä ainakaan ole lomia kuin ihan maksimissaan viikko muina aikoina kuin kesällä, siinä tulisi aika hätäinen matka. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme joka kesäkin 5 viikkoa etelässä 2. kodissa ja reissussa. Pidämme takuulämmöstä ja miehen loma aina heinäkuussa. Meille normaalia

Vierailija
2/26 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut kenenkään paheksuvan. Täällä se "ulkomaa" on yleensä kesäisin Norja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasennus aiheuttaa hapenpuutetta 

Vierailija
4/26 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kukaan paheksu. 

Vierailija
5/26 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka paheksuu? Monet suomalaiset matkustaa. En kyllä kesällä matkusta etelään, marraskuussa sitten.

Vierailija
6/26 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkku scheissepää olet. Suomen kesä parhain. Kulutat luontoa ja viet rahat ulkomaille. Häpeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/26 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Tee kuten itse parhaaksi pidät. Siitä viis, mitä mieltä  toiset ovat. 

Vierailija
8/26 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun lapsuudessa kesät vietettiin mökillä ja talvella tehtiin 2 vkon reissut kaukomaille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/26 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan nyt 3.tta viikkoa Japanissa, viikko vielä jäljellä. Kun joku sanoo Suomessakin on nähtävää, tuskin on täällä käynyt

Vierailija
10/26 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi liittyä siihen että ajatellaan kaikkien matkustavan ns. Etelän lämpöön kesälläkin ihmetys tulee siitä että Suomessa on myös kesällä lämmintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/26 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kesä matkustan ulkomaille. Tylsistyn lomalla, jos en pääse muualle ja Suomi ei enää säväytä.

Vierailija
12/26 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme lomaille suomessa 🤮. Koska on jo liian kallis maa. Siksi lähdemme tuhlaillemaan rahamme ulkomaille koska siellä saamme vastinetta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/26 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi liittyä siihen että ajatellaan kaikkien matkustavan ns. Etelän lämpöön kesälläkin ihmetys tulee siitä että Suomessa on myös kesällä lämmintä.

Juu, kerrohan minulle se viikko heinäkuusta, kun on takuuvarmasti hellekelit ja lämpimät uimavedet. Sen kun pystyt kertomaan, niin varaan heti kotimaasta sen lomamatkan. Sitä ennen en. 

Kahtena vuonna peräkkäin meni täysin rahat hukkaan, kun vuokrasin mökin Suomesta viikoksi ja koko riivatun viikon tihuutti vettä ja lämpötila ei noussut yli 15 asteen ja uimavedet oli niin sikamaisen kylmiä, ettei uimaankaan voinut mennä.

Vierailija
14/26 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itkette kun rahat ei riitä olisiko aika miettiä sitä matkailua ja tuhlaamista turhuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/26 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi liittyä siihen että ajatellaan kaikkien matkustavan ns. Etelän lämpöön kesälläkin ihmetys tulee siitä että Suomessa on myös kesällä lämmintä.

Juu, kerrohan minulle se viikko heinäkuusta, kun on takuuvarmasti hellekelit ja lämpimät uimavedet. Sen kun pystyt kertomaan, niin varaan heti kotimaasta sen lomamatkan. Sitä ennen en. 

Kahtena vuonna peräkkäin meni täysin rahat hukkaan, kun vuokrasin mökin Suomesta viikoksi ja koko riivatun viikon tihuutti vettä ja lämpötila ei noussut yli 15 asteen ja uimavedet oli niin sikamaisen kylmiä, ettei uimaankaan voinut mennä.

Takuuvarma helleviikko on aina ollut se viikko, kun olen ollut lomalla. Jos et osaa sitä päätellä, niin enpä minä sille voi mitään.

Vierailija
16/26 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kaikki kesät täällä Norjassa, kotona on kuitenkin kuuma. Ei ole kukaan naamakkain paheksunut.

Vierailija
17/26 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen hiljaa itsekseni miksi kukaan haluaa 35...

40 C helteisiin. 

Vierailija
18/26 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin herää vain kysymys miksi edes asuu Suomessa kun mikään ei tunnu kelpaavan.

Vierailija
19/26 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me taas nimenomaan tullaan kesällä kuukaudeksi Suomeen. Ei sitä kukaan tietääkseni paheksu.

Vierailija
20/26 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut tuollaisesta. Eroa jos joku estää. Ainoastaan köyhille ikävää että ei pääse koskaan enää ulkomaille tai ei ole ollut. Sitä nyt voi miettiä joskus, tasa-arvoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä