Miksi sitä paheksutaan jos menee kesällä ulkomaille?
Pidetään suunnilleen maanpetturina jos ei nauti kesästä pelkästään Suomessa. Kun täällä kerrankin on valoisaa ja lämmintä..
Milloin sitten ulkomailla saisi käydä? Ei meillä ainakaan ole lomia kuin ihan maksimissaan viikko muina aikoina kuin kesällä, siinä tulisi aika hätäinen matka.
Kommentit (26)
En ole koskaan kuullut kenenkään paheksuvan. Täällä se "ulkomaa" on yleensä kesäisin Norja.
Kuka paheksuu? Monet suomalaiset matkustaa. En kyllä kesällä matkusta etelään, marraskuussa sitten.
Mulkku scheissepää olet. Suomen kesä parhain. Kulutat luontoa ja viet rahat ulkomaille. Häpeä.
Älä välitä. Tee kuten itse parhaaksi pidät. Siitä viis, mitä mieltä toiset ovat.
No mun lapsuudessa kesät vietettiin mökillä ja talvella tehtiin 2 vkon reissut kaukomaille.
Ollaan nyt 3.tta viikkoa Japanissa, viikko vielä jäljellä. Kun joku sanoo Suomessakin on nähtävää, tuskin on täällä käynyt
Voi liittyä siihen että ajatellaan kaikkien matkustavan ns. Etelän lämpöön kesälläkin ihmetys tulee siitä että Suomessa on myös kesällä lämmintä.
Joka kesä matkustan ulkomaille. Tylsistyn lomalla, jos en pääse muualle ja Suomi ei enää säväytä.
Me emme lomaille suomessa 🤮. Koska on jo liian kallis maa. Siksi lähdemme tuhlaillemaan rahamme ulkomaille koska siellä saamme vastinetta
Vierailija kirjoitti:
Voi liittyä siihen että ajatellaan kaikkien matkustavan ns. Etelän lämpöön kesälläkin ihmetys tulee siitä että Suomessa on myös kesällä lämmintä.
Juu, kerrohan minulle se viikko heinäkuusta, kun on takuuvarmasti hellekelit ja lämpimät uimavedet. Sen kun pystyt kertomaan, niin varaan heti kotimaasta sen lomamatkan. Sitä ennen en.
Kahtena vuonna peräkkäin meni täysin rahat hukkaan, kun vuokrasin mökin Suomesta viikoksi ja koko riivatun viikon tihuutti vettä ja lämpötila ei noussut yli 15 asteen ja uimavedet oli niin sikamaisen kylmiä, ettei uimaankaan voinut mennä.
Miksi itkette kun rahat ei riitä olisiko aika miettiä sitä matkailua ja tuhlaamista turhuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi liittyä siihen että ajatellaan kaikkien matkustavan ns. Etelän lämpöön kesälläkin ihmetys tulee siitä että Suomessa on myös kesällä lämmintä.
Juu, kerrohan minulle se viikko heinäkuusta, kun on takuuvarmasti hellekelit ja lämpimät uimavedet. Sen kun pystyt kertomaan, niin varaan heti kotimaasta sen lomamatkan. Sitä ennen en.
Kahtena vuonna peräkkäin meni täysin rahat hukkaan, kun vuokrasin mökin Suomesta viikoksi ja koko riivatun viikon tihuutti vettä ja lämpötila ei noussut yli 15 asteen ja uimavedet oli niin sikamaisen kylmiä, ettei uimaankaan voinut mennä.
Takuuvarma helleviikko on aina ollut se viikko, kun olen ollut lomalla. Jos et osaa sitä päätellä, niin enpä minä sille voi mitään.
Me ollaan kaikki kesät täällä Norjassa, kotona on kuitenkin kuuma. Ei ole kukaan naamakkain paheksunut.
Ihmettelen hiljaa itsekseni miksi kukaan haluaa 35...
40 C helteisiin.
Silloin herää vain kysymys miksi edes asuu Suomessa kun mikään ei tunnu kelpaavan.
Me taas nimenomaan tullaan kesällä kuukaudeksi Suomeen. Ei sitä kukaan tietääkseni paheksu.
En ole koskaan kuullut tuollaisesta. Eroa jos joku estää. Ainoastaan köyhille ikävää että ei pääse koskaan enää ulkomaille tai ei ole ollut. Sitä nyt voi miettiä joskus, tasa-arvoa.
Me olemme joka kesäkin 5 viikkoa etelässä 2. kodissa ja reissussa. Pidämme takuulämmöstä ja miehen loma aina heinäkuussa. Meille normaalia