Pyylevä nuori nainen kadonnut Mynämäeltä!
Miten onkin keksitty laittaa noin kauhea sana katoamisilmoitukseen? PYYLEVÄ.
Kommentit (246)
Jos kerran pyylevä on niin viaton sana, niin miksei Arto Satosta lehdistö kuvaa pyyleväksi? Hän jos kuka kuvaa minun mielestäni sanaa pyylevä.
Pyörinyt kuularingissä kuin dervissi,ja kadottanut ajan ja paikan.
Kauhea? Tuohan on harvinaisen hyvin tietynlaista ulkomuotoa kuvaava sana ja katoamisilmoituksen tarkoituksenahan on löytää kadonnut ja/tai saada hänestä havaintoja.
Vierailija kirjoitti:
Kuvassa on täysin normaalipainoinen nainen.
Eihän häntä löydetä ikinä jos kaikki etsii läskiä.
Missä hänestä on julkaistu kokovartalokuva?
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran pyylevä on niin viaton sana, niin miksei Arto Satosta lehdistö kuvaa pyyleväksi? Hän jos kuka kuvaa minun mielestäni sanaa pyylevä.
Feminiinen taikina.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Arto Satosen ulkonäköä pitäisi kuvailla lehdistössä? Onko hän kadonnut?
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen kuvaus. Kaunis tyttö on.
Oikein kaunis. Tarkoittaako "pyylevä" mielestäsi automaattisesti rumaa?
Mulla on reilusti ylipainoa ja kaikki kerääntyy keskivartaloon. Kasvoista ei ylipainoa huomaa.
Nuo tuntomerkit ovat annettu syystä. Jos ihminen on pyylevä, kyllä tuon kertominen rajaa pois hoikat. Ja kukaan ei laihdu ylipainoisesta hoikaksi muutamassa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Tai on joskus ollut. Nyt se on karmea fläsä.
Ei noita tietoja varmaan kukaan kovin läheinen ole antanut. Pituuskin ilmoitettu 5 cm haarukalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko hän kadonnut?
Vierailija kirjoitti:
Onko se satonen hukassa? Miksi ihmeessä kenenkään ulkonäköä pitäisi kuvata millään sanoilla? Meinaatko että lehdistön pitäisi kirjoittaa kuinka pyylevä saarikko on ylen jälkiviisaiden uusin panelisti ja laiha marin sai uuden huippunimityksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Arto Satosen ulkonäköä pitäisi kuvailla lehdistössä? Onko hän kadonnut?
Koska tuolla kahjolla on pakkomielle jankuttaa joka ketjussa kokoomuslaisista ja persuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimittaja,joka kirjoittaa noin, on törkeä.
Mutta kuka tuon on sanonut ekaksi? Perhe? Mies? Miesystävä? Kuulostaa nykyaikana ihan törkeältä haukkumiselta. Eipä oo ihme, että on häipynyt.
Mutta toimittajan ei tarvitse käyttää halventavaa sanaa!
Mitä siinä olisi pitänyt lukea? Läski, ylipainoinen, tanakka, lihava?
Vierailija kirjoitti:
Mynämäestä.
Munamäestä
Vierailija kirjoitti:
"Hieman pyylevä"? Kuvassa näyttää täysin normaalipainoiselta.
Eihän tuossa näy edes koko vartaloa, sitäpaitsi näkyyhän tuota pyöreyttä kasvoissa. Ihme kun kukaan nainen ei voi olla ylipainoinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin aikuista ihmistä haetaan muutaman päivän katoamisen vuoksi kuvalla ja kuivailulla näin julkisesti. Ellei kyse ole esim henkilön tarvitsevan jotain lääkitystä, joka ei ole matkassa, olevan itsetuhoinen tai muuten oletettavasti avun tarpeessa. Tällöin myös kuvailut ruumiinrakenteesta on erittäin tärkeää, jos se ei kuvasta käy ilmi. Henkilöstä saattaa olla hyvin vähän kuvia, eikä kuva välttämättä vastaa nykyistä täysin esimerkiksi käytetyn lääkityksen vuoksi. Tällainen tulee itselleni näin mieleen, että huoli ihmisestä ajaa sen ohitse että kuvaillaan totuudenmukaisesti jotta saadaan mahdollisimman hyviä näköhavaintoja.
No en nyt kyllä muista että yleensä olisi muutenkaan kokovartalokuvia kadonneista julkaistu. Kuva on ihan tarpeeksi hyvä tunnistamiseen, tietty jos aina katsoo ihmisistä ensiksi takamusta, niin voi olla hankaluuksia.
Aivan ja silloin, kun ei ole kokovartalokuvaa kuvaillaan ruumiinrakennetta. Takapuolentuijotus harvemmin liittyy asiaan mitenkään, jos näet vaikka henkilön kauempaa niin silloin varmaan kiinnität huomiosi ihmisen ruumiinrakenteeseen ja vaatetukseen? Näistä kahdesta vaatetuksen voi vaihtaa, mutta henkilön ruumiinrakkennetta ei varmasti muutamassa päivässä.
Muutamassa päivässä voi laihtua reippaastikin, jos ei syö juuri mitään.
Eikä voi. Nestettä poistuu, lihasten hiilihydraattivarastot tyhjenevät ja vatsan pömpötys voi laskea, mutta muutamassa päivässä voi polttaa rasvaa max 0,5-1 kg
Vierailija kirjoitti:
Pyylevähän ei ole synonyymi rumalle, vai mitä ajat tässä takaa? Kaunis nainen naamasta ei voi olla ylipainoinen?
Näin joku aika sitten uutisotsikon miten joku oli pelastettu Suomessa takerruttuaan pajupuskiin. Siitä tajusin miten helppoa on kadota.
Pajukkoon jaloista takertuneella oli ilmeisesti ollut puhelin mukana, mikä oli pelastanut hänet. Mietin onko jollekin kadoksissa olevalle kuitenkin tapahtunut samoin, mutta puhelin ei ole ollut mukana.