Pyylevä nuori nainen kadonnut Mynämäeltä!
Miten onkin keksitty laittaa noin kauhea sana katoamisilmoitukseen? PYYLEVÄ.
Kommentit (262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nätti kuvan perusteella. Toivottavasti löytyy hyvässä voinnissa!
Ruma sensijaan saa jäädä löytymättä?
Kukaan ei halua nähdä rumaa naista
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän on itse käyttänyt itsestään ko sanaa? Kai nyt jumalauta ne todelliset tuntomerkit pitää antaa julkisuuteen jos kerran häntä etsitään?
Kukaan alle 70-vuotias ei olisi käyttänyt kyseistä sanaa.
Sekä miehistä että naisista on katoamisilmoituksissa käytetty sanaa tukeva. Onko hieman pyylevä jotenkin rumemmin sanottu vai miksi tuohon nyt tartuttiin?
Minä en kyllä loukkaantuisi. Olen aina ollut pyylevä. Pyylevä on hyvä sana tämmöiseen poliisi-ilmoitukseen kropan muodosta. Pyylevä lihoo reisistä lantiosta ja takapuolesta, ei yläosasta. Semmoinen ruumiinmuoto saattaa jopa herättää huomiota paremmin kuin kasvokuva jossa meikit paikallaan ja tukka tietyn värinen.
Pyöreä tarkoittaisi taas isorintaista tai vatsakasta Pyylevä sitä että kilot ovat reisien kohdalla. Hyvin informoiva sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän hän on luonani, me mennään naimisiin.
Tämä on varmasti poliisin hyvä tutkia.
Ei ne nerot poliisit osaa joten teen tuohesta kihlasormuksen ja pidän leidistä huolta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä loukkaantuisi. Olen aina ollut pyylevä. Pyylevä on hyvä sana tämmöiseen poliisi-ilmoitukseen kropan muodosta. Pyylevä lihoo reisistä lantiosta ja takapuolesta, ei yläosasta. Semmoinen ruumiinmuoto saattaa jopa herättää huomiota paremmin kuin kasvokuva jossa meikit paikallaan ja tukka tietyn värinen.
Pyöreä tarkoittaisi taas isorintaista tai vatsakasta Pyylevä sitä että kilot ovat reisien kohdalla. Hyvin informoiva sana.
Höpö höpö.
Mukana vyölaukku, joten uskoisi puhelimen olevan matkassa mukana. Huolestuttavaa kyllä, jos poliisi ei ole onnistunut sitä paikantamaan. Samoin se, ettei ilmeisesti pankkikorttia ole käytetty torstain jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarkoita. Pyylevä tarkoittaa hieman ylipainoista, pulskaa, tanakkaa tai raskasrakenteista.
Mikä vika pyylevässä? Olisiko parempi sanoa norsu? Valas? Mammutti? Av-mamma?
Vierailija kirjoitti:
Mukana vyölaukku, joten uskoisi puhelimen olevan matkassa mukana. Huolestuttavaa kyllä, jos poliisi ei ole onnistunut sitä paikantamaan. Samoin se, ettei ilmeisesti pankkikorttia ole käytetty torstain jälkeen.
Turha täällä on spekuloida, mitä hänelle mahdollisesti tapahtunut. Se, että häntä on kuvailtu pyyleväksi, on järkyttänyt tämän palstan naisia.
Vierailija kirjoitti:
Onko valas lihava tuskimpa on, norsu on kyllä läski ja tukeva, virtahepo tosi läskikasa, sarvikuono kovis melko ihra.
Onko pyylevä sanana enemmän käytössä vanhemmalla väestöllä tai jossain tietyssä osassa Suomea? Itselleni kovin vieras, vanhalta kuulostava sana, lähinnä jostain vanhasta kirjallisuudesta. Itse käyttäisin enemmänkin sanaa tukeva tai pyöreä.
Yli 200 AV-aktiivia on nähnyt juhannuksena kadonneen näköisen naisen, mutta ei ota yhteyttä poliisiin, koska eivät ole varmoja, oliko hän pyylevä.
Vierailija kirjoitti:
Palstamammojen mielestä olisi pitänyt varmaan lukea "keholtaan erittäin positiivinen".
Ei näytä kehopositiiviselta, mutta ei tuossa muuta ollutkaan kun naama. Voi siis olla pyylevähkö kehopositiivinen.
Tulipa alapeukutusta ja myrsky. Olen siis nainen, 55+, ja olen itsekin pyylevä, eli alavartalolihava. Erittäin hyvä sana kuvaamaan ihmistä kadonnut-ilmoituksissa. Hoikkarakenteinen, normaalivartaloinen, sitten yleissanat tanakka tai tukeva jotka eivät kuvaa vartalon muotoa, pyöreä (vatsakas) tai pyylevä (reitevä/lanteikas). Pitäähän poliisin löytää kadonnut. Herrajumala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko parempi "nuori tytön lyllerö" kadonnut Mynämäellä?
28v ei ole nuori tytön tyllerö
Eikä danny ikinuori vanha ukko se on.
Ruma sensijaan saa jäädä löytymättä?