Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Jarilla, pian 40, on poikuus tallella

Vierailija
20.06.2026 |

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011991696.html

"Ikuisesti ilman?

Työkaverit tuskin arvaisivat liki nelikymppisen Jarin salaisuutta: hän ei ole koskaan harrastanut seksiä. Syyt, joiden seurauksena tähän tilanteeseen on päädytty, voivat yllättää. Lukuisia yli 30-vuotiaita neitsyitä auttanut seksuaaliterapeutti kertoo, mitä Jarin ja hänen kohtalotovereidensa kannattaa tehdä, jos haluaa toteuttaa unelman seksistä toisen ihmisen kanssa."

"Kyllä tänne kehtaisi naisen tuoda.

Pääkaupunkiseudulla sijaitseva yksiö on siistissä kunnossa. Lattia on imuroitu, tavarat paikoillaan hyllyssä ja sänky pedattu.

Eikä asukaskaan näytä hassummalta. Päällepäin ei arvaisi, mikä on Jarin ongelma. 40 vuoden ikä on jo lähellä, mutta seksikokemusten määrä on pyöreä 0."

Kommentit (166)

Vierailija
161/166 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läksyjen jälkeen, toiseksi tärkein asia 15-20-vuotiaalle pitäisi olla seksin kokeilu. Koulun jälkeen kaikki energia siihen ja sen saavuttamiseen. 

Vierailija
162/166 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin kaveria lohduttaa sen verran, että ei ole kaiken kohkaamisen väärti se akti ollenkaan.

Näin sanoo aina ne jotka on saanneet sille joka ei ole koskaan saannut ja mistä sinä tiedät miltä se akti toisesta tuntuu? Jos se sinusta oli ihan paskaa niin toiselle se voi olla todella ihanaa et ärsyttää aina tällaiset kommentit tyyliin "ei kannata kokea tätä itselle se oli paskaa" jne. jokainen hemmetti päättää itse oliko se sen väärti vai ei!

Tietysti jokainen päättäköön itse mitä tuntee tai on tuntematta.

Mutta kyllä minä kokemattomana miehenä koen toisinaan myötähäpeää siitä, miten osa miehistä osoittaa syvää halveksinta ja kiukkua naisia tai naista kohtaan, joka ei ole ollut halukas harrastamaan seksiä hänen kanssaan. - Yleistäen tuolla kommentilla nyt vain yritetäön muistuttaa, että ilman mahd.päästä harrastamaan seksiä voi elää monin tavoin hyvää ja mukavaa elämää. Ellei pääse, niin ei kannata sen vuoksi hirttäytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/166 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaveri, 38v ja neitsyt. On ihan hyvännäköinen, työssäkäyvä perusjätkä. Se ihan itse on sössinyt naisasiansa. Nuorempana yritimme sitä parittaa, mutta ei, hän mielummin pelasi pleikkaria ja katsoi animea. Baarissa sille on tullut monet kerrat naiset juttelemaan, mutta hän onnistuu katoamaan kotiin ennen kuin mitään tapahtuu. 

Huono itsetunto sillä on. Keksii itsestään kaikkea huonoa miksei muka kelpaa naisille (mulla on liian ohuet hiukset, oon liian lyhyt, rumat hampaat) ja sitten pakenee kaikista tilanteista, mitä voisivat johtaa intiimiin kanssakäymiseen naisen kanssa. 

Ollaan todettu ettei me sitä voida muuttaa. Katselkoon niitä animetyttöjään sitten.

Kuka tarvitsee vihamiehiä, kun sinulla on tällaisia ystäviä?

Vierailija
164/166 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaveri, 38v ja neitsyt. On ihan hyvännäköinen, työssäkäyvä perusjätkä. Se ihan itse on sössinyt naisasiansa. Nuorempana yritimme sitä parittaa, mutta ei, hän mielummin pelasi pleikkaria ja katsoi animea. Baarissa sille on tullut monet kerrat naiset juttelemaan, mutta hän onnistuu katoamaan kotiin ennen kuin mitään tapahtuu. 

Huono itsetunto sillä on. Keksii itsestään kaikkea huonoa miksei muka kelpaa naisille (mulla on liian ohuet hiukset, oon liian lyhyt, rumat hampaat) ja sitten pakenee kaikista tilanteista, mitä voisivat johtaa intiimiin kanssakäymiseen naisen kanssa. 

Ollaan todettu ettei me sitä voida muuttaa. Katselkoon niitä animetyttöjään sitten.

Anime on erittäin suosittua muualla maailmassa miesten ja naisten keskuudessa mutta Suomessa sillä edelleen nauretaan ja pidetään jonain lasten juttuna (mitä se osin on mutta suurelta osin ei) ja sitä katsovia ihmisiä jonain pervopenoina jne. et menkää lukemaan faktaa animesta tai pitäkää turpa kiinni.

Vierailija
165/166 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaatte täällä yksinäistä miestä.

Menkää peilin eteen ja katsokaa sinne.

Tietääkseni keskustellaan, en ole nähnyt mitään pilkkaamista.

Vierailija
166/166 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin arvostelee miehiä, kannattaa edes yrittää ymmärtää asioita miehen perspektiiivistä. Jos te olisitte samassa tilanteessa, suuri osa teistä olisi täyskokemattomia. 
Naiselta ei vaadita aloitteellisuutta, itsevarmuutta, tilanteen viemistä, hauskoja juttuja, osaamista siinä miten ja milloin kannattaa edetä, jne.
Tavallisellekin nuorelle naiselle riittää kun pukeudut seminätisti ja astut baarin ovesta sisään.