Koulutettu nainen on miehelle uhka
Naiset opiskelevat nykyään pidemmälle kuin miehet. Siksi miehet eivät saa naista, naiset eivät jaksa typeriä peräkammarinpoikia.
Kommentit (73)
Olen akateeminen nainen, enkä näe siinä mitään ihmeellistä. Mies sen sijaan aukoi päätänsä yo-tutkinnostani. Tekee sitä vieläkin, vaikka erosta on jo aikaa.
Olisiko syynä itsetunto-ongelma?
Mihin terve mies naista tarvitsee? Nainen tekee miehen sairaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen akateeminen nainen, enkä näe siinä mitään ihmeellistä. Mies sen sijaan aukoi päätänsä yo-tutkinnostani. Tekee sitä vieläkin, vaikka erosta on jo aikaa.
Olisiko syynä itsetunto-ongelma?
Tai sitä vituttaa että tuhlaat verorahoja turhiin tutkintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. Velamiehenä naisen koulutus on hyvä asia koska korkea koulutus korreloi matalamman syntyvyyden kanssa = enemmän veloja. :)
Näinpä. Ei olisi vaimostani tullut vaimoani, jos olisi halunnut lapsia. Sen sijaan on opiskellut 3 yliopistotutkintoa (2 niistä täysipäiväisen työn ohessa) ja maksaa oman osuutensa eli 50% kotitaloudemme kuluista. Olen oikein onnellinen hänen aviomiehenään.
Unelmaa. 🤩 👌
No ei mene noin. Itsenäinen nainen pelottaa miehiä kaikista eniten. Eli nainen, joka ei tarvitse miestä yhtään mihinkään. 😊
Akateemisilla miehillä on kissanpäivät.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen omaava nainen on myöskin ale-laarin pohjaa.
Tutkimusten mukaan uusioperheissä on vähiten seksiä, ei yllätä miksi lapsen omaavat ovat vähiten haluttuja.
Vierailija kirjoitti:
Akateemisilla miehillä on kissanpäivät.
Itseasiassa kyllä. Lukioikäisenä ja ensimmäisinä opiskeluvuosina ei parisuhderintamalla ollut minkäänlaista menestystä. Nyt kolmekymppisenä, korkeasti koulutettuna ja täysipäiväisessä työssä olevana miehenä, joka ei halua lapsia on kysyntää hämmentävän paljon.
Mitä tekemistä peräkammarilla on koulutuksen kanssa? Koulutettu nainen on uhka itselleen ja hän ei löydä ketään kun kukaan ei kelpaa ja oma taso ei riitä niihin miehiin mitä haluaa.
Opiskelin aikoinaan DI-tutkinnon Otaniemessä, sitten LuK-tutkinnon toisesta yliopistosta ja lopulta tein väitöskirjan ja valmistuin TkT:ksi Otaniemestä. En näe koulutuksessa mitään ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
No ei mene noin. Itsenäinen nainen pelottaa miehiä kaikista eniten. Eli nainen, joka ei tarvitse miestä yhtään mihinkään. 😊
Ei varsinaisesti itsenäisyys. Sehän on objektiivisesti hyvä jos ei tarvitse auttaa. Mutta kun täytyy kokoajan todistella ja tuoda tätä esiin ettei tarvitse miestä mihinkään. Se on rasittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akateemisilla miehillä on kissanpäivät.
Itseasiassa kyllä. Lukioikäisenä ja ensimmäisinä opiskeluvuosina ei parisuhderintamalla ollut minkäänlaista menestystä. Nyt kolmekymppisenä, korkeasti koulutettuna ja täysipäiväisessä työssä olevana miehenä, joka ei halua lapsia on kysyntää hämmentävän paljon.
Kannattaa hankkia vasektomia, ellei jo ole. Valeveloja on liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen koulutusjärjestelmä tehtailee lähinnä naisille suojatyöpaikkoja veronmaksajien piikkiin. Naiset työllistyvät yksityiselle selvästi miehiä huonommin koulutuksesta riippumatta. Työnantajat siis eivät pidä naisten koulutusta kovinkaan arvossa.
Koulutusjärjestelmän syytäkö se on jos työnantajat ei palkkaa naista miehen ohi? Kuten itsekin toteat.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ainakaan haittaisi se, että nainen on oppinut. Hyvähän se olisi. Jos taas ongelma on se, että itse en kelpaa lukeneelle naiselle, niin kaipa se tietynlainen "uhka" on.
Ei sillä naisen koulutustasolla ole merkitystä, koska nainen voi matalasti koulutettunakin sanoa sinulle ei ja miehen pitää se kestää ettei voi saada aina haluamaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen akateeminen nainen, enkä näe siinä mitään ihmeellistä. Mies sen sijaan aukoi päätänsä yo-tutkinnostani. Tekee sitä vieläkin, vaikka erosta on jo aikaa.
Olisiko syynä itsetunto-ongelma?
Tai sitä vituttaa että tuhlaat verorahoja turhiin tutkintoihin.
Millä perusteella YO tutkinto on verorahojen tuhlausta?
Mitä koulutetumpi nainen ,sitä todennäköisemmin on vapaaehtoisesti lapseton. Hyvä asia, kun on itsekin sellainen.
Okei. Tämän vuoksi lähes kaikilla tutuilla korkeakoulutetuilla miehillä on korkeasti koulutettu puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akateemisilla miehillä on kissanpäivät.
Itseasiassa kyllä. Lukioikäisenä ja ensimmäisinä opiskeluvuosina ei parisuhderintamalla ollut minkäänlaista menestystä. Nyt kolmekymppisenä, korkeasti koulutettuna ja täysipäiväisessä työssä olevana miehenä, joka ei halua lapsia on kysyntää hämmentävän paljon.
Kannattaa hankkia vasektomia, ellei jo ole. Valeveloja on liikkeellä.
Aikuisena en jätä raskauden ehkäisemistä toisen harteille, vaan itse huolehdin siitä, etten hedelmöitä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei mene noin. Itsenäinen nainen pelottaa miehiä kaikista eniten. Eli nainen, joka ei tarvitse miestä yhtään mihinkään. 😊
Ei varsinaisesti itsenäisyys. Sehän on objektiivisesti hyvä jos ei tarvitse auttaa. Mutta kun täytyy kokoajan todistella ja tuoda tätä esiin ettei tarvitse miestä mihinkään. Se on rasittavaa.
Kertoo siitä että naisella on psyykkisiä ongelmia kun kokoajan tarve todistaa ettei tarvitse miestä mihinkään mutta yleensä aina kun jotain on pakko kokoajan todistella ääneen kertoo joko että henkilö oikeasti haluaakin miehen mutta ei halua myöntää sitä tai on todella epävakaa.
Eipä tartte ihmetellä, jos lapsia ei enää Suomeen synny, kun tämmöistä lukee.