Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulutettu nainen on miehelle uhka

Vierailija
20.06.2026 |

Naiset opiskelevat nykyään pidemmälle kuin miehet. Siksi miehet eivät saa naista, naiset eivät jaksa typeriä peräkammarinpoikia. 

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jopa haluaisin että voisin jättäytyä kotiin koti-isäksi/mieheksi ja hoitelisin kotitalouden ja lapset ja nainen huhkisi töissä niska limassa. Epäilen vaan ettei se sovi suuremmalle osalle suomipirkkoja. Sotisi heidän naiseuttaan vastaan, lisäksi feminiininen mies on heille kauhistus vaikka muuta väittäisivät.

 

Uuno Turhapuro elämää odotellessa

M

Eipä tartte ihmetellä, jos lapsia ei enää Suomeen synny, kun tämmöistä lukee.

Vierailija
22/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen nainen, enkä näe siinä mitään ihmeellistä. Mies sen sijaan aukoi päätänsä yo-tutkinnostani. Tekee sitä vieläkin, vaikka erosta on jo aikaa.

Olisiko syynä itsetunto-ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin terve mies naista tarvitsee? Nainen tekee miehen sairaaksi.

Vierailija
24/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen akateeminen nainen, enkä näe siinä mitään ihmeellistä. Mies sen sijaan aukoi päätänsä yo-tutkinnostani. Tekee sitä vieläkin, vaikka erosta on jo aikaa.

Olisiko syynä itsetunto-ongelma?

Tai sitä vituttaa että tuhlaat verorahoja turhiin tutkintoihin.

Vierailija
25/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Velamiehenä naisen koulutus on hyvä asia koska korkea koulutus korreloi matalamman syntyvyyden kanssa = enemmän veloja. :)

Näinpä. Ei olisi vaimostani tullut vaimoani, jos olisi halunnut lapsia. Sen sijaan on opiskellut 3 yliopistotutkintoa (2 niistä täysipäiväisen työn ohessa) ja maksaa oman osuutensa eli 50% kotitaloudemme kuluista. Olen oikein onnellinen hänen aviomiehenään. 

Unelmaa. 🤩 👌

Vierailija
26/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mene noin. Itsenäinen nainen pelottaa miehiä kaikista eniten. Eli nainen, joka ei tarvitse miestä yhtään mihinkään. 😊 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisilla miehillä on kissanpäivät.

Vierailija
28/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen omaava nainen on myöskin ale-laarin pohjaa.

Tutkimusten mukaan uusioperheissä on vähiten seksiä, ei yllätä miksi lapsen omaavat ovat vähiten haluttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateemisilla miehillä on kissanpäivät.

Itseasiassa kyllä. Lukioikäisenä ja ensimmäisinä opiskeluvuosina ei parisuhderintamalla ollut minkäänlaista menestystä. Nyt kolmekymppisenä, korkeasti koulutettuna ja täysipäiväisessä työssä olevana miehenä, joka ei halua lapsia on kysyntää hämmentävän paljon. 

Vierailija
30/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä peräkammarilla on koulutuksen kanssa?  Koulutettu nainen on uhka itselleen ja hän ei löydä ketään kun kukaan ei kelpaa ja oma taso ei riitä niihin miehiin mitä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin aikoinaan DI-tutkinnon Otaniemessä, sitten LuK-tutkinnon toisesta yliopistosta ja lopulta tein väitöskirjan ja valmistuin TkT:ksi Otaniemestä. En näe koulutuksessa mitään ihmeellistä.

Vierailija
32/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mene noin. Itsenäinen nainen pelottaa miehiä kaikista eniten. Eli nainen, joka ei tarvitse miestä yhtään mihinkään. 😊 

Ei varsinaisesti itsenäisyys. Sehän on objektiivisesti hyvä jos ei tarvitse auttaa. Mutta kun täytyy kokoajan todistella ja tuoda tätä esiin ettei tarvitse miestä mihinkään. Se on rasittavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akateemisilla miehillä on kissanpäivät.

Itseasiassa kyllä. Lukioikäisenä ja ensimmäisinä opiskeluvuosina ei parisuhderintamalla ollut minkäänlaista menestystä. Nyt kolmekymppisenä, korkeasti koulutettuna ja täysipäiväisessä työssä olevana miehenä, joka ei halua lapsia on kysyntää hämmentävän paljon. 

Kannattaa hankkia vasektomia, ellei jo ole. Valeveloja on liikkeellä.

Vierailija
34/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen koulutusjärjestelmä tehtailee lähinnä naisille suojatyöpaikkoja veronmaksajien piikkiin. Naiset työllistyvät yksityiselle selvästi miehiä huonommin koulutuksesta riippumatta. Työnantajat siis eivät pidä naisten koulutusta kovinkaan arvossa.

Koulutusjärjestelmän syytäkö se on jos työnantajat ei palkkaa naista miehen ohi? Kuten itsekin toteat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ainakaan haittaisi se, että nainen on oppinut. Hyvähän se olisi. Jos taas ongelma on se, että itse en kelpaa lukeneelle naiselle, niin kaipa se tietynlainen "uhka" on.

Ei sillä naisen koulutustasolla ole merkitystä, koska nainen voi matalasti koulutettunakin sanoa sinulle ei ja miehen pitää se kestää ettei voi saada aina haluamaansa. 

Vierailija
36/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen akateeminen nainen, enkä näe siinä mitään ihmeellistä. Mies sen sijaan aukoi päätänsä yo-tutkinnostani. Tekee sitä vieläkin, vaikka erosta on jo aikaa.

Olisiko syynä itsetunto-ongelma?

Tai sitä vituttaa että tuhlaat verorahoja turhiin tutkintoihin.

Millä perusteella YO tutkinto on verorahojen tuhlausta? 

Vierailija
37/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä koulutetumpi nainen ,sitä todennäköisemmin on vapaaehtoisesti lapseton. Hyvä asia, kun on itsekin sellainen.

Vierailija
38/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Tämän vuoksi lähes kaikilla tutuilla korkeakoulutetuilla miehillä on korkeasti koulutettu puoliso. 

Vierailija
39/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akateemisilla miehillä on kissanpäivät.

Itseasiassa kyllä. Lukioikäisenä ja ensimmäisinä opiskeluvuosina ei parisuhderintamalla ollut minkäänlaista menestystä. Nyt kolmekymppisenä, korkeasti koulutettuna ja täysipäiväisessä työssä olevana miehenä, joka ei halua lapsia on kysyntää hämmentävän paljon. 

Kannattaa hankkia vasektomia, ellei jo ole. Valeveloja on liikkeellä.

Aikuisena en jätä raskauden ehkäisemistä toisen harteille, vaan itse huolehdin siitä, etten hedelmöitä ketään.

Vierailija
40/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei mene noin. Itsenäinen nainen pelottaa miehiä kaikista eniten. Eli nainen, joka ei tarvitse miestä yhtään mihinkään. 😊 

Ei varsinaisesti itsenäisyys. Sehän on objektiivisesti hyvä jos ei tarvitse auttaa. Mutta kun täytyy kokoajan todistella ja tuoda tätä esiin ettei tarvitse miestä mihinkään. Se on rasittavaa.

Kertoo siitä että naisella on psyykkisiä ongelmia kun kokoajan tarve todistaa ettei tarvitse miestä mihinkään mutta yleensä aina kun jotain on pakko kokoajan todistella ääneen kertoo joko että henkilö oikeasti haluaakin miehen mutta ei halua myöntää sitä tai on todella epävakaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän