Koulutettu nainen on miehelle uhka
Naiset opiskelevat nykyään pidemmälle kuin miehet. Siksi miehet eivät saa naista, naiset eivät jaksa typeriä peräkammarinpoikia.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdallani on näin. Koen, että miehillä on aika hauras ego, joka kilahtaa rikki helposti. Koulutus ei niinkään haittaa, mutta kaikki se mitä hyvä koulutus tuo tullessaan. Minulla on loppunut suhteita mm. seuraavista syistä: tienaan paremmin kuin mies, olen toimitusjohtaja, äänekäs ja määrätietoinen, itsevarma -myös seksuaalisesti -, on hieno asunto ja, herra paratkoon, hienompi auto.
Elän käsityksessä, että miehet haluavat hiljaisen, hyvännäköisen reppanan, jolle voivat päteä ja rehennellä, ja jonka ihailussa paistatella.
Yllättävän paljon tätäkin ajattelutapaa on olemassa. En osaa sanoa kuinka moni mies kokisi nuo asiat todelliseksi ongelmaksi omassa suhteessaan, mutta itse kuulen ainakin aika paljon "kaverillista" kuittailua tohvelisankarina olemisesta yms., koska vaimollani on korkea asema yritysmaailmassa, paljon itseäni korkeampi palkka jne. Itse olen lukion ope. Jos ei muuta, niin ainakin tämä paljastaa tietynlaisen ajatusmaailman olemassaolon, vaikkakin se esitetään "huumorina".
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ainakaan haittaisi se, että nainen on oppinut. Hyvähän se olisi. Jos taas ongelma on se, että itse en kelpaa lukeneelle naiselle, niin kaipa se tietynlainen "uhka" on.
Eräs nainen suoraan myönsi että alkoi tympimään kun mies oli niin tyhmä että aina hävisi hänelle jossain peleissä. Tuli ihan mieleen omat deittailut kun pelattiin jotain sanapelejä ja hävisin aina, mahtoi siinä naista ottaa aivoon tyhmä mies. Taitaa olla tosiaan vaan parempi säästää heidät tällaiselta tyhmyyskidutukselta.
Olen tohtori, joten minua ei koulutettu nainen pelota.
Suhakza
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akateemisilla miehillä on kissanpäivät.
Itseasiassa kyllä. Lukioikäisenä ja ensimmäisinä opiskeluvuosina ei parisuhderintamalla ollut minkäänlaista menestystä. Nyt kolmekymppisenä, korkeasti koulutettuna ja täysipäiväisessä työssä olevana miehenä, joka ei halua lapsia on kysyntää hämmentävän paljon.
Kannattaa hankkia vasektomia, ellei jo ole. Valeveloja on liikkeellä.
Aikuisena en jätä raskauden ehkäisemistä toisen harteille, vaan itse huolehdin siitä, etten hedelmöitä ketään.
Olet siis järkevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ainakaan haittaisi se, että nainen on oppinut. Hyvähän se olisi. Jos taas ongelma on se, että itse en kelpaa lukeneelle naiselle, niin kaipa se tietynlainen "uhka" on.
Eräs nainen suoraan myönsi että alkoi tympimään kun mies oli niin tyhmä että aina hävisi hänelle jossain peleissä. Tuli ihan mieleen omat deittailut kun pelattiin jotain sanapelejä ja hävisin aina, mahtoi siinä naista ottaa aivoon tyhmä mies. Taitaa olla tosiaan vaan parempi säästää heidät tällaiselta tyhmyyskidutukselta.
Eli täyttä pskapuhetta että asia olisi ongelma vain miehille, kun naisia alkaa ennemmin ärsyttämään tyhmä mies eivätkä pidä tasoisenaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ainakaan haittaisi se, että nainen on oppinut. Hyvähän se olisi. Jos taas ongelma on se, että itse en kelpaa lukeneelle naiselle, niin kaipa se tietynlainen "uhka" on.
Eräs nainen suoraan myönsi että alkoi tympimään kun mies oli niin tyhmä että aina hävisi hänelle jossain peleissä. Tuli ihan mieleen omat deittailut kun pelattiin jotain sanapelejä ja hävisin aina, mahtoi siinä naista ottaa aivoon tyhmä mies. Taitaa olla tosiaan vaan parempi säästää heidät tällaiselta tyhmyyskidutukselta.
Eli täyttä pskapuhetta että asia olisi ongelma vain miehille, kun naisia alkaa ennemmin ärsyttämään tyhmä mies eivätkä pidä tasoisenaan.
Älyä lienee monenlaista. En minäkään mitään typeriä sanapelejä yms. osaa mutta kummasti korjaantuu vaikka rikkinäinen tekninen laite mistä nainen ei ymmärrä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ainakaan haittaisi se, että nainen on oppinut. Hyvähän se olisi. Jos taas ongelma on se, että itse en kelpaa lukeneelle naiselle, niin kaipa se tietynlainen "uhka" on.
Eräs nainen suoraan myönsi että alkoi tympimään kun mies oli niin tyhmä että aina hävisi hänelle jossain peleissä. Tuli ihan mieleen omat deittailut kun pelattiin jotain sanapelejä ja hävisin aina, mahtoi siinä naista ottaa aivoon tyhmä mies. Taitaa olla tosiaan vaan parempi säästää heidät tällaiselta tyhmyyskidutukselta.
Eli täyttä pskapuhetta että asia olisi ongelma vain miehille, kun naisia alkaa ennemmin ärsyttämään tyhmä mies eivätkä pidä tasoisenaan.
Älyä lienee monenlaista. En minäkään mitään typeriä sanapelejä yms. osaa mutta kummasti korjaantuu vaikka rikkinäinen tekninen laite mistä nainen ei ymmärrä mitään.
No tokihan nainen vaan esittää välillä tyhmää että tyhmä mieskin pääsisi välillä loistamaan.
Kyllä korkeasti koulutettu nainen on status korkeasti koulutetulle miehelle.Samaa tasoa halutaan ja ”älylliset”keskustelut merkitsee paljon.Aluksi.Yhdessä paketissa ei vain voida saada kaikkea.
Mikä lopulta tekee miehen onnelliseksi?
luulisin, että sellainen nainen olkoon korkeasti koulutettu tai ei joka antaa miehelle tilaa ja arvostaa miehen älykkyyttä ja tavallaan nostaa miehen jalustalle ja on hyvin naisellinen, huumorintajuinen, seksikäs ja kuitenkin älykäs niin silloin ei se korkeapi koulutus paljoa vaakakupissa paina.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla uhka. Nostaako koulutus naisten agressiota? Vai mitä tarkoitat,ap?
Nostaa. Koulutukseen elimellisesti liittyvä marxilais-feministinen indoktrinointi tekee naisista tyytymättömiä ja riidanhaluisia. Älykään ei tältä suojaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ainakaan haittaisi se, että nainen on oppinut. Hyvähän se olisi. Jos taas ongelma on se, että itse en kelpaa lukeneelle naiselle, niin kaipa se tietynlainen "uhka" on.
Eräs nainen suoraan myönsi että alkoi tympimään kun mies oli niin tyhmä että aina hävisi hänelle jossain peleissä. Tuli ihan mieleen omat deittailut kun pelattiin jotain sanapelejä ja hävisin aina, mahtoi siinä naista ottaa aivoon tyhmä mies. Taitaa olla tosiaan vaan parempi säästää heidät tällaiselta tyhmyyskidutukselta.
Eli täyttä pskapuhetta että asia olisi ongelma vain miehille, kun naisia alkaa ennemmin ärsyttämään tyhmä mies eivätkä pidä tasoisenaan.
Älyä lienee monenlaista. En minäkään mitään typeriä sanapelejä yms. osaa mutta kummasti korjaantuu vaikka rikkinäinen tekninen laite mistä nainen ei ymmärrä mitään.
No tokihan nainen vaan esittää välillä tyhmää että tyhmä mieskin pääsisi välillä loistamaan.
Tämä kai siinä alkaa pikku hiljaa tökkimään. Ei voi koskaan olla varma milloin toinen vaan mielistellen leikkii tyhmää vaikka on todistanut olevansa usein fiksumpi. Ja fiksummalla taas alkaa tökkimään tällainen teatteri kun joutuu leikkiä tyhmää välillä ettei toinen aivan täysin masentuisi alemmuuskompleksiin.
Minusta on kyllä todella mukavaa kun on fiksu ja kaunis vaimo, joka tienaa hyvin. Voidaan mennä vaikka linnaan itsenäisyyspäivänä, eikä kummankaan tarvitse häpeillä toistaan. Paljon hankalampaa olisi, jos kumppani olisi alemmuudentuntoinen introvertti.
Koulutettu eli järjestelmän konemainen orja on uhka kenelle tahansa vapaalle ja omilla aivoillaan ajattelevalle ihmiselle.
Kuka kieltää miehiäkin itseä kouluttamasta?
Koulutettu ihminen on itselleen uhka.
Ei koulutus kenestäkään älykkäämpää tee. Tiedon määrä kasvaa, mutta vain sillä alalla, mitä opiskelee. Joku bussikuski voi olla hyvinkin älykäs ja yhteiskunnallisesti valveutunut opiskelematta mitään.
Koulutettu nainen takaa fiksut lapset. Ja tuo rahaa taloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla uhka. Nostaako koulutus naisten agressiota? Vai mitä tarkoitat,ap?
Nostaa. Koulutukseen elimellisesti liittyvä marxilais-feministinen indoktrinointi tekee naisista tyytymättömiä ja riidanhaluisia. Älykään ei tältä suojaa.
Sitä ei tee koulutus, vaan geenit. Jos ei ole älyllä siunattu, ei sitten omat aivo toimi ja tämmöiset yleensä eivät ole myöskin koulutuksesta kiinnostuneitä. Vaan ulkonäöstä, rahasta, kuuluisuudesta, huomiosta, seksistä ja toisten yleenkatseisesta alentamisesta, toisille nauramisesta ja kiusaamisesta, vahinkonilon tuntemisesta, kateudesta.
Älykäs mies etsii pitkän ja koulutetun perijän, koska haluaa pitkiä ja älykkäitä lapsia. Raha on aina plussa.
En usko koulutuksen olevan ongelma mutta joskus koulutettu saattaa olla narsistinen k*sipää. Yhden tällaisen jätin aikanaan.
Omalla kohdallani on näin. Koen, että miehillä on aika hauras ego, joka kilahtaa rikki helposti. Koulutus ei niinkään haittaa, mutta kaikki se mitä hyvä koulutus tuo tullessaan. Minulla on loppunut suhteita mm. seuraavista syistä: tienaan paremmin kuin mies, olen toimitusjohtaja, äänekäs ja määrätietoinen, itsevarma -myös seksuaalisesti -, on hieno asunto ja, herra paratkoon, hienompi auto.
Elän käsityksessä, että miehet haluavat hiljaisen, hyvännäköisen reppanan, jolle voivat päteä ja rehennellä, ja jonka ihailussa paistatella.