Koulutettu nainen on miehelle uhka
Naiset opiskelevat nykyään pidemmälle kuin miehet. Siksi miehet eivät saa naista, naiset eivät jaksa typeriä peräkammarinpoikia.
Kommentit (73)
Minä jopa haluaisin että voisin jättäytyä kotiin koti-isäksi/mieheksi ja hoitelisin kotitalouden ja lapset ja nainen huhkisi töissä niska limassa. Epäilen vaan ettei se sovi suuremmalle osalle suomipirkkoja. Sotisi heidän naiseuttaan vastaan, lisäksi feminiininen mies on heille kauhistus vaikka muuta väittäisivät.
Uuno Turhapuro elämää odotellessa
M
Kieltäydyn treffailemasta tohtorin tutkintoa alempiarvoista naista! Terv Herra Tohtori
Jotkut miehet sekä naisetkin käyrräytyvät koulutettuja naisia kohtaa huonosti. Heidän oma alemmuuden tunne taustalla.
Haluaisin tuplamaisterimiehenä akateemisen naisen, mutta eipä heille tunnu mikään kelpaavan.
Ei ole mahdollistaa mukavan elämäni.T.luuseri
Eikä ole, ei ne naiset siellä koulussa mitään ole oppineet🥱🥱
On varmasti sitäkin, ehkä elämäntavat on suurempi kysymys, jos toinen elää 17- vuotiaan elämää 40- vuotiaana ja toinen pyrkii etenemään urallaan ja kehittyy normaalien kehitystehtävien mukaisesti.
Päinvastoin. Velamiehenä naisen koulutus on hyvä asia koska korkea koulutus korreloi matalamman syntyvyyden kanssa = enemmän veloja. :)
Vierailija kirjoitti:
Minä jopa haluaisin että voisin jättäytyä kotiin koti-isäksi/mieheksi ja hoitelisin kotitalouden ja lapset ja nainen huhkisi töissä niska limassa. Epäilen vaan ettei se sovi suuremmalle osalle suomipirkkoja. Sotisi heidän naiseuttaan vastaan, lisäksi feminiininen mies on heille kauhistus vaikka muuta väittäisivät.
Uuno Turhapuro elämää odotellessa
M
Ovat olevinaan niin "feministejä" kunnes heidän pitäisi raataa töissä kun mies makaa kotona lasten kanssa.
Nykyinen koulutusjärjestelmä tehtailee lähinnä naisille suojatyöpaikkoja veronmaksajien piikkiin. Naiset työllistyvät yksityiselle selvästi miehiä huonommin koulutuksesta riippumatta. Työnantajat siis eivät pidä naisten koulutusta kovinkaan arvossa.
Miehenä en ymmärrä miksi se olisi uhka. Haluatko avata miksi minun pitäisi pelätä sitä?
Mielenkiintoinen
aihe. Minä kuitenkin
ohitan tällä kertaa.
📧
Millä tavalla uhka. Nostaako koulutus naisten agressiota? Vai mitä tarkoitat,ap?
Lapsen omaava nainen on myöskin ale-laarin pohjaa.
Sehän on selvä, että ihan kaikki naiset on uhka pienelle, paskanhajuiselle mieshiutaleelle.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen omaava nainen on myöskin ale-laarin pohjaa.
Jos näin on, niin eikös ole hyvä, ettemme halua lapsia, varsinkaan sinun lapsiasi?
Vinkki vitonen: yritä opetella käyttämään aivojesi loogisia osia äläkä aina ensimmäiseksi reagoi TUNTEELLA.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. Velamiehenä naisen koulutus on hyvä asia koska korkea koulutus korreloi matalamman syntyvyyden kanssa = enemmän veloja. :)
Näinpä. Ei olisi vaimostani tullut vaimoani, jos olisi halunnut lapsia. Sen sijaan on opiskellut 3 yliopistotutkintoa (2 niistä täysipäiväisen työn ohessa) ja maksaa oman osuutensa eli 50% kotitaloudemme kuluista. Olen oikein onnellinen hänen aviomiehenään.
Ok. Ylipainosi ei suinkaan ole syy sinkkuitesi, tai haisevat haarasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen omaava nainen on myöskin ale-laarin pohjaa.
Jos näin on, niin eikös ole hyvä, ettemme halua lapsia, varsinkaan sinun lapsiasi?
Vinkki vitonen: yritä opetella käyttämään aivojesi loogisia osia äläkä aina ensimmäiseksi reagoi TUNTEELLA.
Onko kiva olla ale-laarin pohjaa åpåriesi kanssa?
Ei minua ainakaan haittaisi se, että nainen on oppinut. Hyvähän se olisi. Jos taas ongelma on se, että itse en kelpaa lukeneelle naiselle, niin kaipa se tietynlainen "uhka" on.