Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulutettu nainen on miehelle uhka

Vierailija
20.06.2026 |

Naiset opiskelevat nykyään pidemmälle kuin miehet. Siksi miehet eivät saa naista, naiset eivät jaksa typeriä peräkammarinpoikia. 

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan haittaisi se, että nainen on oppinut. Hyvähän se olisi. Jos taas ongelma on se, että itse en kelpaa lukeneelle naiselle, niin kaipa se tietynlainen "uhka" on.

Vierailija
2/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jopa haluaisin että voisin jättäytyä kotiin koti-isäksi/mieheksi ja hoitelisin kotitalouden ja lapset ja nainen huhkisi töissä niska limassa. Epäilen vaan ettei se sovi suuremmalle osalle suomipirkkoja. Sotisi heidän naiseuttaan vastaan, lisäksi feminiininen mies on heille kauhistus vaikka muuta väittäisivät.

 

Uuno Turhapuro elämää odotellessa

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyn treffailemasta tohtorin tutkintoa alempiarvoista naista! Terv Herra Tohtori

Vierailija
4/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet sekä naisetkin käyrräytyvät koulutettuja naisia kohtaa huonosti. Heidän oma alemmuuden tunne taustalla.

Vierailija
5/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tuplamaisterimiehenä akateemisen naisen, mutta eipä heille tunnu mikään kelpaavan.

Vierailija
6/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollistaa mukavan elämäni.T.luuseri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole, ei ne naiset siellä koulussa mitään ole oppineet🥱🥱

Vierailija
8/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti sitäkin, ehkä elämäntavat on suurempi kysymys, jos toinen elää 17- vuotiaan elämää 40- vuotiaana ja toinen pyrkii etenemään urallaan ja kehittyy normaalien kehitystehtävien mukaisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Velamiehenä naisen koulutus on hyvä asia koska korkea koulutus korreloi matalamman syntyvyyden kanssa = enemmän veloja. :)

Vierailija
10/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jopa haluaisin että voisin jättäytyä kotiin koti-isäksi/mieheksi ja hoitelisin kotitalouden ja lapset ja nainen huhkisi töissä niska limassa. Epäilen vaan ettei se sovi suuremmalle osalle suomipirkkoja. Sotisi heidän naiseuttaan vastaan, lisäksi feminiininen mies on heille kauhistus vaikka muuta väittäisivät.

 

Uuno Turhapuro elämää odotellessa

M

Ovat olevinaan niin "feministejä" kunnes heidän pitäisi raataa töissä kun mies makaa kotona lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen koulutusjärjestelmä tehtailee lähinnä naisille suojatyöpaikkoja veronmaksajien piikkiin. Naiset työllistyvät yksityiselle selvästi miehiä huonommin koulutuksesta riippumatta. Työnantajat siis eivät pidä naisten koulutusta kovinkaan arvossa.

Vierailija
12/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en ymmärrä miksi se olisi uhka. Haluatko avata miksi minun pitäisi pelätä sitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

Mielenkiintoinen 

aihe. Minä kuitenkin 

ohitan tällä kertaa.

📧

Vierailija
14/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla uhka. Nostaako koulutus naisten agressiota? Vai mitä tarkoitat,ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen omaava nainen on myöskin ale-laarin pohjaa.

Vierailija
16/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on selvä, että ihan kaikki naiset on uhka pienelle, paskanhajuiselle mieshiutaleelle.

Vierailija
17/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen omaava nainen on myöskin ale-laarin pohjaa.

Jos näin on, niin eikös ole hyvä, ettemme halua lapsia, varsinkaan sinun lapsiasi?

Vinkki vitonen: yritä opetella käyttämään aivojesi loogisia osia äläkä aina ensimmäiseksi reagoi TUNTEELLA.

Vierailija
18/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Velamiehenä naisen koulutus on hyvä asia koska korkea koulutus korreloi matalamman syntyvyyden kanssa = enemmän veloja. :)

Näinpä. Ei olisi vaimostani tullut vaimoani, jos olisi halunnut lapsia. Sen sijaan on opiskellut 3 yliopistotutkintoa (2 niistä täysipäiväisen työn ohessa) ja maksaa oman osuutensa eli 50% kotitaloudemme kuluista. Olen oikein onnellinen hänen aviomiehenään. 

Vierailija
19/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Ylipainosi ei suinkaan ole syy sinkkuitesi, tai haisevat haarasi?

Vierailija
20/73 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen omaava nainen on myöskin ale-laarin pohjaa.

Jos näin on, niin eikös ole hyvä, ettemme halua lapsia, varsinkaan sinun lapsiasi?

Vinkki vitonen: yritä opetella käyttämään aivojesi loogisia osia äläkä aina ensimmäiseksi reagoi TUNTEELLA.

Onko kiva olla ale-laarin pohjaa åpåriesi kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän